Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
hey ik ben david en wil leren hoe ik moet downloaden en heb ik van vrienden gehoord dat ik hier terecht kan. groetjes david.
Laatste reactie door Erwin., -
Hoi allemaal
door jessica1975- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi ik ben Jessica en helemaal verslaafd aan mijn pc :-[
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Ton en nog niet zolang bezig met films downloaden. Deze site (Duken) heeft mij al veel geholpen en zo beetje bij beetje krijg ik een en ander onder mijn pet. Ik zal nog wel veel vragen hebben maar kan er mischien ook wel een paar beantwoorden. Wij zullen zien, Groetjes, Ton
Laatste reactie door yvon, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15273.0[/iurl]
- 7 reacties
- 2.8k weergaven
Even voorstellen: Meertje, veel met het downloaden van fims bezig. Middelbare leeftijd en woonachtig in de bovenste helft van Nederland. Ik ben wel eens vaker : op deze site geweest maar heb me nu aangemeld. Ik weet al veel over het downloaden van films, maar nooit te oud om te leren. Ik weet niet of het hier past maar ik ben op zoek naar een cover van de nederlandse film Eilandgasten. Wie kan mij verder helpen. Meertje O0
Laatste reactie door Kenneth, -
nieuw lid
door leo1324117108- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoi allemaal, Ik ben Leo, en sinds een aantal dagen zit ik op deze site, ik heb al veel ideetjes opgedaan en hoop in de toekomst op een eenvoudige wijze dvd's te kunnen branden. Ik heb nu pas tijd om films te downloden en te bewerken. Ik ben wel gelijk tegen een probleem aangelopen. VRAAG: na het downloaden van de film, wil ik hem branden met Nero Express, nadat ik alle bestandjes heb geselecteerd, komt de volgende medling: 1. Required file 'VIDEO_TS.IFO' is not present 2. Required file 'VIDEO_TS.BUP' is not present Kan iemand mij helpen. alvast bedankt.
voorstellen
door christ- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hi, de naam is christ en ik heb wat probleempjes met dvd's branden :-\ , hier hoop ik hulp te vinden.
Laatste reactie door Eagles, -
FF voorstellen
door Albert Jan- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo allemaal. Ik ben Albert Jan de Vries en ben 49 jaar. Mijn bedoeling is om analoge video om te zetten in digitale zodat ze voor het nageslacht bewaard kan blijven. Ook zal ik meer gaan downloaden en dus ook branden. Alle hulp die beschikbaar is zal ik, zeker in het begin, goed kunnen gebruiken. Groeten, Albert Jan
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door van Wely- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hoi Allemaal, Even voorstellen. Ik ben Pareltje en ik wil graag alles weten. Ben erg nieuwsgierig van aart. Nu wil ik bv weten welke poorten ik open moet zetten voor de dc++. Groetjes a.wely4(at)chello.nl ;D
Hoi, ik ben dus ed ben 44 en wil nu zelf wel eens leren dvd en muziek te downloaden, hoop op deze site de juiste aanwijzingne te vinden. :-[
nieuw lid
door martin kroese- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi, ik ben martin kroese ik ben lid geworden omdat ik met betrekking tot het downloaden nog heteen en ander kan leren.
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal. Zoals gevraagd zal ik mij even voorstellen. Ik heet Linda, ik ben 36 jaar en moeder van drie jongens (5, 8 en 10) Ik heb deze website al verscheidene malen bezocht om info te vergaren over het branden van dvd's enz. Nu heb ik een vraag, en daarvoor ben ik ingelogd (en gerigistreerd natuurlijk). Groeten, Linda
Nieuw Lid
door joranklerks- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Haaaai ik ben Joran en ik ben maar lid geworden nadat ik al heel veel tips van jullie heb gehad mbt downloaden dus ik hoop dat jullie mij nog meer kunnen helpen in het vervolg
Nieuw lid
door Wim1324117107- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo allemaal, heb me vandaag aangemeld als nieuw lid. Heel mooie site,werd hierop attent gemaakt door een vriend van mij. M.v.g. Wim
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hoi allemaal. Ik ben pctweety. De woonplaats is naast Rotterdam. Ik ben meerdere malen bij DukeN geweest, maar nooit geregistreerd. Maar nu wel, want DukeN is de helpende hand door alle leden. ;D
Standaard welkoms bericht van heel het duken team?
door Gast darkne0n- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Jah leek me wel handing in plaats van telkens alle nieuwe mensen gedag te zeggen Gwoon 1 sticky topic waarin heel het team ff iets zegt ofzo.. misschien wel handig? greetz ne0n
-
nieuw op Duken
door J.W.Meijer- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal ik ben Jan-Wrister en ben nieuw op Duken en hoop hier de nodige info te kunnen vinden als ik iets nodig heb.
Laatste reactie door Martijn, -
Hallo iedereen, Heb me vandaag geregistreerd op deze site. Erg mooie site met veel tips en tools. Kwam hier terecht via een neef van mij. Ik zal eens gaan kijken wat er allemaal te vinden is. Groetjes Emile
-
nieuw
door marjolaine- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Haai ik ben nieuw hier!!!!
-
Hallo iedereen, ik ben Kenneth en ik ben al 1 dagje geregistreerd. En ik hoop dat we veel plezier hebben op deze website
Weer terug! 1 2
door Monique1324117104- 26 reacties
- 6.8k weergaven
Na een poosje weg geweest te zijn, weer terug! Heb al super veel "geleerd" hier, bedankt daar voor! Ben Monique, 24 jaar, verpleegkundige en woon in overijssel. Vindt het leuk om in mijn vrije tijd wat films ed te downloaden! Groetjes
nieuw lid
door p theunissen- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hoi allemaal ik ben Peter en ik hoop via deze geweldige site veel te leren. 8)
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Na lange afwezigheid is deze oude dukennaar weer terug op zijn stek, zal vanaf vandaag weer proberen zo veel mogelijk op het forum actief te zijn en jullie brandende vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, Ben dus Rick zoals je kon zien onder mijn plaatje ( die ik nog niet heb ) maar komt hoor.... Kom uit Enschede, en ben 25 jaar oud. Hobby's zijn Gamen, muziek, films en series.... En alles gratis natuurlijk he ^^...... :-X Greetzz... Ricky
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
ik ben nieuw op deze site en hoop hier enige antwoorden te vinden ik woon in noord nederland en mijn hobby's zijn computers film's en brandweer fire2001nl
Laatste reactie door Rick1324117102, -
Even voorstellen
door stonie- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Stonie en ik ben nieuw hier. Ik ben al langer bekend met deze site, maar heb me nu pas geregistreerd. Ik hoop hier natuurlijk veel te leren en zal zeker ook wat ik weet met jullie delen. Groeten, Stonie
Laatste reactie door Eagles,