Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
Hallo allen.........
door liz- 6 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo allen, Ik ben Liz, heb de ballen verstand van pc's en wil tóch een aantal films downloaden.... : Wie kan me vertellen of dit wérkelijk goed komt..........? :-\ Groetjes LIZ
Laatste reactie door liz, -
VERPLAATST: wie kan mij helpen
door Gast sebasjuh- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15442.0[/iurl]
-
- 3 reacties
- 3k weergaven
en ik hoop dat ik veel aan deze side heb, maar t ziet er tot dusver veelbelovend uit.
Laatste reactie door Kenneth, -
hallo ik ben nieuw
door axel- 1 reactie
- 2.1k weergaven
mijn naam is axel en het enigste wat ik brobeer is op een gemakkelijke manier even een film kijken
-
hallo allemaal ik ben tjikkie ik ben een leek op de pc dus moet ik nog een hoop leren hoop dat dat lukt groetjes
Laatste reactie door Duken, -
hallo ik ben de dom en ik ben gek op film en muziek. groetjes frans
Laatste reactie door Erwin., -
een nieuwe
door mc69- 3 reacties
- 2.6k weergaven
effe voorstellen ik ben marco en ik hoop nog veel te leren [heel veel] mvg marco
hoi ik ben frans maar noem me maar dwaas ik weet wel wat van pc maar nooit genoeg groetjes dwaas
Laatste reactie door laue, -
nieuw hier
door misery1969- 2 reacties
- 2.4k weergaven
he hallo ik ben marjan ook wel misery1969 en nieuw hier ik hoop wat te kunnen leren in het computergebeuren
Laatste reactie door laue, -
voorstellen
door aussy53- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hi ik ben aussy53 en ik hope nog wat te leren van deze site groetjes
Nieuw
door stampertje2906- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal ik ben Wendy en ben 31 ,ben getrouwd en heb twee jongens.Ik heb pas een dvd brander gekocht maar snap nog niks van het branden hoop dat ik hier wat leer. Groetjes Wendy
nieuw ,,,
door Coen1324117117- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hallo allemaal ik ben coen en ben nieuw hier ik weet al heel wat van computer maja je weet nooit genoeg
Nieuw lid laue,
door laue- 5 reacties
- 2.7k weergaven
hallo mensen ik ben rob aka laue in de internet wereld. ik download veel (heel veel) dingen via de nieuwsgroepen. o.a. films,games,cds,applicaties, en losse mp3's download ik via DC++ mijn media koop ik via www.ddvd.nl wat in verglijking met andere bedrijven erg goedkoop is. gezien de omvang van mijn dvd collectie mag ik mij wel tot de PR0-downloader noemen ik hoop hier op deze site mensen beetje te kunne helpen en misschien zelf wat tips te kunnen ontvangen Laue out
goede dag ik ben chris mijn hobby s zijn voetbal en darten
Hallo , Ik ben joke999. Nieuw hier maar wel een tijdje aan het rondneuzen in torrent land. Ik hoop hier ook iets te kunnen delen. groetjes.
-
;)hallo mijn naam is dinie ben nog niet zo ervaren met pc dus hoop dat ik hier vind wat ik zoek groetjes dinie
Laatste reactie door Kenneth, -
ben nieuw hier
door bieke- 4 reacties
- 2.5k weergaven
hallo, mijn naam is bieke,en ik kom eens kijken of ik hier wat kan leren
ben lid geworden en ben benieuwd hoe alles hierin zijn werk gaat
Laatste reactie door yvon, -
O0hallo ik ben vandaag ook lid geworden ben benieuwd
Laatste reactie door yvon, -
ff voorstellen
door sandy- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoi hoi, ik wil me ff voorstellen, ik ben sandy en brand al een tijdje films van ver schillende sites, alleen heb ik nu ineens een probleem, ik kan niet meer downloaden, :'( als ik een film aanklik op een site, krijg ik c:\ducuments and settings\sandy\local settings\temporary internet files\content IES\ en toepassing is niet gevonden....??????????????.weet iemand wat dit ineens is, ik mis nu een hoop leuke films :'( IK HOOP ECHT DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN, want ben onderhand echt waanhopig aan het worden.. groetjes Sandy
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Beste lezers, Mijn naam is marco en dacht aardig op weg te zijn met het downloaden via het programma DC++ Helaas is er op de achtergrond iets veranderd en om in de actieve mode terug te komen begrijp ik niet wat er omschreven staat in de DC++ Support pagina: http://dcpp.net/faq/index.php?action=artikel&cat=9&id=1 vooraf; het is een zeer prettig programma waar weinig fake of rommel op aangeboden wordt en verbind iedereen met de gehele hub wereld. Ik hoop dat er iemand op dit forum is die mij weer op de juiste weg kan helpen, heb al van alles geprobeert maar het wil niet vlotten. Kon er niets over vinden in de FAQ. bedankt alvast voor alle hulp. :cool2: Mar…
Laatste reactie door marco1968, -
hi ik ben slasher en in RL ken ik een (crew) moderater:P
Laatste reactie door Wesley, -
Voorstellen
door wingchun- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Dag allemaal, Ik ben sinds kort lid geworden van deze site en ik vind het geweldig.Mijn naam is Mostafa en dat was het voor nu. Bye
Laatste reactie door Martijn, -
Voorstellen
door tembaco- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hoi, Ik ben sinds kort lid en wil me even voorstellen. Ik ben tembaco en hou net zo als de meeste, denk ik, van films en spelletjes. Groetjes
haiii allen, mijn naam is ina spreek voor zich dat ik ook nieuw ben ben ook een leek op pc gebied maar denk dat ik hier een hoop wijzer kan worden ;D heb al wat leuke dingen gezien. en al wat handleidingen gelezen. tis in ieder geval een interessante site O0
Laatste reactie door Erwin.,