Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
spannend.......
door onehorse- 2 reacties
- 2k weergaven
allemaal, Ben vandaag pas ingecheckt :celb: Ach, beter laat dan nooit, toch? Maar meteen met het moeilijkste progje gestart (mIRC):cool2: Daar heb ik al weleens muziek van gedownd.... Enne, nu eens kijken of een dvd'tje ook lukt.... Reuze benieuwd hoor, heb veel gehad aan de handleiding van Jip & Janneke! Mijn dank hiervoor. :-*
Laatste reactie door Eagles, -
Dit ben ik
door pikokkio- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Mijn naam is Pikokkio, ben een fervent newsgroepen downloader, maar wil graag iets anders leren. Dus zodoende kwam ik hier terecht.
Laatste reactie door leonpwner, -
ook nieuw !!
door Jopper- 7 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi !! Ik ben Judi, en sinds kort beland in film download land snap er helemaal niks van dus ben blij met sites als deze !! ben intussen een film aan het dl. via jullie aanwijzingen, gaat bloedlangzaam, omdat ik blijkbaar poorten open moet zetten :-\ dat ga ik een andere keer wel bekijken, veel te gevaarlijk ;D
Laatste reactie door Jopper, -
nieuw hier
door bono- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo ik ben Bono, kom uit rotterdam en ben 49.Het downloaden op zich is niet zo'n probleem maar het branden ??? Ik hoop hier dus nog veel te leren
Hallo allemaal ik ben Yihaa(46).Fan van downloaden en branden. Ik blijf graag op de hoogte van nieuwe trends en kan uit ervaring soms helpen!
voorstellen
door blindeye- 8 reacties
- 2.9k weergaven
hallo ik heet blindeye 50 jaar en pas twee jaar op internet het meeste wat ik op internet doe is het downloaden van allerlei progamma's met een crack omdat ik het koen van de pc progamma's te duur vind. ook download ik muziek om die dan voor eigengebruik op cd te zettenm maar het interessanste vind ik toch progamma's en dan zeker de progamma's van meneer Bill Gates omdat ik vind dat die meneer al meer dan genoeg geld heeft.
nieuw hier
door tijn- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hoi hoi ik ben martijn en ben verzot op nfilm kijken en hoop hier nog wat te vinden
Laatste reactie door Wesley, -
voorstellen
door J.B.- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik ben een prille beginner en wil meer weten over bit. enz. Ben redelijk thuis in computeren, maar heb weinig ervaring in films downloaden. Heb deze site gevonden en hoop er mij voordeel meee te doen. Mijn gegevens: Ben sportinstructeur 45 jaar. Woonachtig in het noorden.
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door veldmuis- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hoi allemaal effe voorstellen ik ben veldmuis, een steenbok ,vrouw oma 53 jaar doe heel graag prijsvragen oplossen ,dingen op zoeken. zo ben ik ook op deze site beland . veel verstand van p.c. heb ik niet maar nooit te oud om te leren. o,ja jullie willen weten wat ik zo al doe niet veel heb reuma dus beperkt. maar hoop vaker hier te komen . gr.veldmuis O0
FF Voorstellen
door Dream14- 2 reacties
- 2k weergaven
Hai, Ik ben Dream14, en ik hoop dat ik hier vanalles kan vinden en ook van alles kan leren Kusjes Mij
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
ik ben door een kennis benaderd om mij aan te melden vandaar ik dit nu doe . ik pas pas begonnen ik kijk eerst even nde kat uit de boom. groetjes Rammer
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
-
(oud) nieuw
door Pietje8501- 5 reacties
- 2.9k weergaven
waw, ik ben (oud) nieuw hier dza
Laatste reactie door Pietje8501, -
ik ben nieuw
door Tjerkieee- 4 reacties
- 2.3k weergaven
ey iedereen ik ben nieuw hier
-
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15539.0[/iurl]
Hi all, goeie site heeft me al veel geholpen.... wie weet lukt het met mijn nieuw probleempje ook :'(!!! keep up the gooed work.... : O0
-
Nihao, Helaas ben ik een echte computer nitwit :redface: Momenteel zit ik voor langere tijd in China en heb ik de beschikking over een slechte/langzame internetverbinding. Aangezien ik teveel vrije tijd heb leek het me leuk om tv/films te kijken via mijn laptop. Ik ben echter bang dat ik mijn beste vriend vroegtijdig de dood in jaag door allerlei virussen binnen te halen. Ik hoop daarom dat ik hier kan leren wat ik wel of niet moet doen. Alvast bedankt voor alle goede adviezen en raad die jullie mogen hebben.
Laatste reactie door Yabanci, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
Minne noam is corke ;D
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal. Ja daar is er nog een. Ook ik ben hier voor de eerste keer en nogal er nieuw met downloaden. Ik hoop hier veel antwoorden te kunnen vinden op mijn vele vragen. Groetjes
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
ik ben karnal blij er bij te zijn gr
Ik stel me voor...
door Ampi- 5 reacties
- 4.6k weergaven
Ik ben Ampi en nieuw op dit forum. Ik maak veel gebruik van internet dus ik zal wel vaak vragen hebben... Alvast bedankt voor de hulp! Uiteraard zal ik ook helpen als ik een antwoord op andersmans vragen.. Groeten
hai ik ben jan en ik begin net met downloaden van films dus ik denk dat ik jullie hulp vaak nodig heb ,hiervoor alvast bedankt. ga zo door om het downloaden voor iedereen makkelijk te maken groeten Jan :
hoi mensen. ben dyon 18 jaar woon ergens in groningen en ben bezig met de opleiding rijschool houder, jullie zullen vast niet zoveel van me horen maar heb soms wel even een vraag. dag.
-
Hi, "duken-ers"..
door jazz- 9 reacties
- 3.1k weergaven
Hi mensen, Ik heb me gister geregistreerd en was vandaag eens op het forum aan het kijken en zag dat nieuwe mensen zich "moeten" voorstellen.. Dus vandaar Ik ben Yasemin, ben van turkse afkomst, ben 21 jaar en woon in Roosendaal (Noord-Brabant). Momenteel doe ik mijn best om nog aangenomen te worden op INHOLLAND te Rotterdam, heb 12 september een 21+ toets.. Hopelijk gaat het lukken en anders spring ik van het dak af.. Nou nee :-[, das een geintje Ik weet niet veel van computers, instellingen, internet en noem maar op, dat kan de master wel weten want heb hem al tig keer gemaild dat ik er niets van snapte :-\ Dit laatste vertel ik der maar bij, want jullie zull…
VERPLAATST: play station 2
door Gast sebasjuh- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15466.0[/iurl]