Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
hallo, ik ben Michiel en sinds kort geintereseerd in het downloaden (en branden) van films. Zelf kom ik er niet uit vandaar dat ik lid ben geworden van DukeN. Hoop veel te leren en mocht het nodig zijn antwoord of hulp te krijgen cq vinden. groeten
Laatste reactie door Duken, -
hallo ik ben divax en hoop dat het hier leuk is
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi allemaal,ik ben djamie,en helemaal verslaafd aan films, heb er nu ongeveer 500,maar wil ze nu zelf downloaden,groetjes van deze kant,Djamie
Laatste reactie door Eagles, -
hier ben ik
door jodyhens- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hoi ik ben jody en ben 20 jaar ik doe de opleiding secretarieel examejaar in den bosch ik woon in almkerk en doe aan theatersport en hockey mzzls
Laatste reactie door jodyhens, -
heeey hallo
door Gast she devil- 10 reacties
- 2.6k weergaven
hoihoi ..ik wil graag films dowloaden en hoop hier me vragen te kunnen stellen waarmee ik zit ....groetjes mara
Laatste reactie door Wesley, -
hoi ik ben michel en nieuw lid van duken ik gebruik de duken site al 2 jaar voor info dus weet hoe het werkt groe :)tjes
Laatste reactie door yihaa, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Is even kijken wat hier allemaal te doen is. Hoi, ik ben Peter. Als hobby help ik mensen die problemen hebben met de computer. Misschien dat ik nog wat kan bijdragen in het oplossen van problemen op deze site. Ik vindt het altijd wel leuk om dingen uit te zoeken. Wil je persoonlijk contact dan mail je me maar. Anders kijk even op mijn website. www.pchulp-alkmaar.nl
Hallo all. Ik ben hier vandaag voor het eerst en ik heet André ( alias Dree ). In mijn vrije tijd game ik regelmatig B2 en ik heb veel interesse voor de PC en alles wat daar mee te maken heeft. PC-games downloaden bv heb ik nog nooit gedaan. Ik denk dat het komt, omdat het nogal een ingewikkelde toestand is. Wel download ik regelmatig muziek via Lime Wire Pro. Als je de Pro versie wil, ik heb het. Gr. all.
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hoi hoi, ik ben Skineger ben 32 en muziekliefhebber. Heb een vaste relatie en een mooie dochter van 1 jaar. Gebruik het programma dc++ en bevalt erg goed. Ben van plan om Firefox te gaan gebruiken ff kijken of het klopt wat veel mensen zeggen. Nou als jullie nog iets willen weten vraag maar. Grtzz Ski
-
hoi ik ben enzar en ik heb me geregistreert om ik wil weten hoe ik een eigen wow server maakt kan iemand mij uitlegen hoe dat gaat ??? stuur een e-mail naar: enriquekreuk[at]hotmail[dot]com
-
Hallo allemaal, zal me even voorstellen. mijn naam is ann marie en houd me in mijn vrije tijd bezig met mijn paard en mijn pc. Ondanks dat ik weinig van mijn pc snap, lukt het me aardig om er mee om te gaan. groetjes ann marie
- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo ik ben Scheer, moeder van een dochter van 9. die vaak om films vraagt weet nog niet hoe het moet. hopelijk zit ik hier dus goed GROETJES SCHEER
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
hallo allemaaal ben nieuw hier en zou het leuk vinden om geinformeerd worden over de mogelijkheden van de hele mikmak
Hoewel 62 jaar oud, ben ik toch maar begonnen aan downloaden via torrents. Duke nl lijkt me een goede site met een prima forum
Nieuw lid
door richard1968- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Goedenmorgen, Mij naam is Richard en ik heb me als nieuw lid aangemeld. Ik nl. de nodige dingen te leren wat betreft het downloaden. Groetjes, Richard
Laatste reactie door Bartz0r^, -
nieuw lid
door anja en wilfred- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Goede morgen Hoi, wij zijn anja en wilfred en wens iedereen een pretigge dag toe mvg anja en wilfred
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hoi ik ben jaap ben nieuw hier. ben 67 jaar mijn hobys zijn auto en computeren. ik kijk erg veel op de site. bij regen zit ik de heledag achter de pc. ik heb soms wat vraagjes maar dat komt wel, gr jaap Zo ik heb je dus maar een eigen map gegeven zodat iedereen het kan lezen en je kan verwelkomen. DUs bij deze ben ik dus de eerste. Hartelijk welkom hier O0 O0 yvon
Even voorstellen :) 1 2
door Bartz0r^- 37 reacties
- 7.7k weergaven
Beste lezers van dit bericht, Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben net klaar met mijn studie voor ict dus ik heb aardig wat verstand van games, programmas en computers. Tevens ben ik zelf iemand die wel graag games speel, meeste online. Ik vind het ook leuk om eens naar een lan-party te gaan en dat doe ik ook regel matig. Nu even wat persoonlijke informatie: Mijn leefdtijd is 19. Ik heet Bart en woon in het diepe zuiden van nederland :duivel: Hopelijk kan ik op dit forum mijn kennis kwijt en de mensen die over sommige dingen even iets niet weten een goed antwoord op geven. Mvg, Bart.
Laatste reactie door Pietje8501, -
Beste leden mijn naam is Madhouse en ben net lid geworden. Ik gebruik utorrent 1600 als download-programma voor films en dergelijke,het werkt goed en naar behoren,alleen na het downloaden en uploaden van een torrent stopt hij niet bij 150%,ondanks dat ik dat wel heb ingesteld bij instellingen<wachtrij. WAT MOET IK DOEN GEEF ADVIES voor dat ik problemen krijg bij div. sites. groet Madhouse
nieuw hallo
door astrid30- 5 reacties
- 2.6k weergaven
hallo allemaal ik ben astrid ben nieuw hier mochten jullie mer willen weten laat maar weten en wie weet krijg je antwood is voor mij allemaal niuw dat downloaden dus kan zijn dat ik wat vraagjes heb hopelijkhelpen jullie mij dan groetjes
voorstellen
door jasmien- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi! Nieuw hier, snap er nog niets van, maar dat komt nog wel... toch :s Jasmien
Laatste reactie door Wesley, -
voorstellen
door rinio- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ben rinio kom uit den haag heb veel hobby´s waarvan muziek een van is.groetjes rinio
Laatste reactie door leonpwner, -
hoi allemaal ik ben jolanda en ik gebruik bittornado
Hallo, mij naam is christian en ik kom uit Brussel. Ik kan niet zou goed schrijven, maar ik begrijp bijn alles in het Nederlands, dus ik zal waarschijnlijk maar veel lezen.Groetjes uit Belgie :-[
- 10 reacties
- 3.1k weergaven
Hoi, Ik ben Pinocchio. Beginnend downloader :-[ en zal dus zeker in het begin veel op het forum te vinden zijn. Niet altijd reagerend, maar i.i.g. wel als meelezend toeschouwer. :cool2: Ik ben er nog niet helemaal uit hoe en waarmee te downloaden. En hoe het vervolg zal moeten zijn, ik heb nog geen flauw idee. :-[ Ik zal zeker hier en daar een hele domme vraag stellen, maar daar moeten jullie dan maar even begrip voor op zien te brengen. Bij voorbaat dank. O0 Mocht je nog meer willen weten over mij, kun je me altijd berichten. Ciao, Pinocchio
Laatste reactie door pinocchio,