Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
hallo ik ben gellimo ik ben nieuw op het forum
Laatste reactie door yihaa, -
Mijn naam is Joris en ben een nieuw lid. Pas begonnen met de materie films downloaden, dus ik probeer via dit forum de beste resultaten te krijgen. Groet: Joris
Laatste reactie door Eagles, -
nieuw lid
door totalyduzz- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hallo allemaal.... een vriend rade mij deze site aan en heb er als gast al veel aan gehad.. alvast bedankt daarvoor allemaal O0 (die lijst van sites voor downloaden is wel lang zeg ) greetz Rene
hey ik ben jooppie ik ben hier nieuw op het forum en zou graag een aantal dingen willen downloaden
- 9 reacties
- 4.2k weergaven
Hey, ik ben Pinkakbunny en ik ben nieuw hier. Supersite!! Combine a pink bunny with an AK47 and what do you get? Well, whaddayuknow, you got ME!
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi hoi Nou ik is Nance, ben me sinds kort aan t verdiepen in films... en er zijn nogal een aantal vraagjes waar ik tegenaanloop... heb verder weinig mensen in me omgeving die hier verstand van hebben en hoop hier op t forum wat meer info te vinden... verder ben ik 23, woon lekker op mezelf, samen met me 2 hondjes... gek van muziek, dans, films, fotografie, en webdesinging... Als er meer vragen zijn let me know Groetjes, Nance
Laatste reactie door Duken, -
Nieuw op Duken.nl
door Etione- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Remco, en sinds vandaag geregistreerd op Duke.nl, ik hoop hier leuke en zinnige dingen te vinden, en wellicht een bijdrage te kunnen leveren op het forum?!, Mijn "hit" om hier te komen was via google, ik zocht daar hoe ik een DAA bestand kon openen, en ben toen op deze site gekomen, En inderdaad het is gelukt!! Mzl.
even voorstellen
door mascha- 3 reacties
- 2k weergaven
hoi allemaal mijn naam is dinie ben 48jaar en heel erg benieuwd hoe het werkt met het downloaden van films en hoop op een gezellige samen werking.
Hallo, ben Gerard en heel benieuwd hoe dit allemaal werkt. Volgens mij ben ik dan op het goede adres aan beland. Groetjes Gerard
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi, ben Kylian en een redelijke digibeet, maar ik doe mijn best. Netjes de handleiding gevolgd om te leren downloaden uit newsgroepen mbv SABnzbd. Het gaat fout bij het openenen van het gedownloade bestand. Naar mijn smaak download hij niets, downloadsnelheid is o en de mappen complete en incomplete blijven leeg. Wat doe ik fout? :
Laatste reactie door Pietje8501, -
nieuw
door emybrinkman- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo ik ben Emy Brinkman en sinds vandaag lid van de dowloadclub,ik kan alle hulp gebruiken want ik ben nieuw met dit fenomeen.Dus als er mensen zijn die mij willen helpen dan graag, groetjes Emy
Laatste reactie door Duken, -
hallo heb mijn aangemeld bij deze forum. zit met vragen die hier hoop te vinden. vind dit helemaal tegek, super goede forum. groetjes celleke
Laatste reactie door Wesley, -
derc hef help nodig
door derc- 4 reacties
- 2.6k weergaven
[move][/move]hoi allemaal ik ben derc en ik wil nog een heleboel leren O0[move][/move]
Laatste reactie door yvon, -
hallo allemaal
door keutie- 3 reacties
- 2.3k weergaven
hoi ik ben hier nieuw, maar ik maakte wel al een tijdje gebruik van deze site. Ik vind het een top site
Hallo mijn naam is jobo en ben vandaag member geworden. Ben een leek op het gebied van downloaden e.d. Hoop dat ik hulp kan krijgen wanneer ik vragen heb over downloads. O0
nieuw lid
door NL_Terreur- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mijn naam is Renz en ben 21 jaar. heb laatst van iemand een bootdisk (swap magic) voor de ps2 gekregen en wil nu graag zelf spellen downloaden en branden. heb al aan een paar mensen hulp gevraagt maar daar kwam ik steeds niet verder mee. hopelijk kunnen jullie me verder helpen. groeten Renz
Laatste reactie door Pietje8501, -
voorstelrondje
door ma.blok- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo u allen, Even voorstellen; Marcel, getrouwd, 2 kindertjes, huisje boompje beestje (goudvis) en een 40 uur onder de panne bij een baas. genoeg over mijzelf. Sinds kort in het bezit van een nieuwe computer en ADSL (heb een tijdje onder een steen gewoond) en wat blijkt er gaat een download wereld voor je open. Dat betekend dat ik van veel niet op de hoogte ben en wellicht een paar keer om hulp kom vragen. alvast bedankt voor de ondersteuning.
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal ik ben Henk en heb de gebruikersnaam sunny44,ik ben een grote filmfan en vindt het leuk om films te downloaden. Ik heb direkt ook een brandende vraag, ik krijg bij shrink de melding erro:\cannot connect TRF en dus wordt de dvd niet gebrand,kan iemand mij helpen?
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
:D high.. menace hier, ben nieuw met nieuwsgroepen moet nog alles leren, lijkt me een leuke site hier.. ;D ;D gebruik zelf torrents voor films en dc voor muziek ksie jullie later..
Laatste reactie door wrc90, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hey mensen, ik ben Martin en mijn inlognaam in Gamla, ik keek al af en toe op Duken.nl voor download tips en heb er veel aangehad. Het leek me wel handig om me te registreren en nu ik toch bezig ben kan ik ook wel ff een vraag plaatsen. Ik heb een internetsite bij www.come2me.nl gewoon standaard gastenboek foto's forum kun je erop zetten alleen filmpjes kun je er niet op zetten. Weet iemand misschien een site waarmee je dit erop kunt zetten of een internetsite als come2me waar dit wel mogelijk is? Alvast bedankt vriendelijke groet Martin
Laatste reactie door Gamla, -
Beste mensen ik ben pas lid van deze site en weet echt nog niet of dat ik wel in de goede afdeling zit mocht dat nieyt zo zijn neem het mij als man van 66 jaar dan niet kwalijk. Maar ik zoek een gratis database op internet waarin in mijn boeken, cd en dvd kan registreren opdat ik deze dan makkelijk kan vinden Wieo Wie kan mij helpen vriendelijke groeten jokarno Nunspeet
Laatste reactie door Erwin., -
even voorstellen
door georgie- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo mijn forumnaam is georgie en ik ben op deze site gekomen omdat ik graag wil leren films te downloaden en muziek ik ben 37 jaar en heb een lief zoontje van 7 ik hou heel veel van documentaires en interessante films waar je wat van leert. Ach je bent nooit te oud om te leren!! In ieder geval groetjes aan iedereen die dit leest ^-^ georgie
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Mijn naam op dit forum is Fuzzy Logic. Ik ben op dit forum terecht gekomen niet zozeer omdat ik een vraag had, maar uit interesse wat voor vragen er zoal gesteld werden hier. Er zijn niet zo heel veel nederlandstalige forums (of is het fori ?!) over dit soort onderwerpen. Helaas blijk ik een zeer vage internet verbinding te hebben (met dank aan kpn), waardoor er berichten op dit forum staan die allemaal gepost zijn door Fuzzy Logic, maar die ik niet allemaal geschreven heb. Van veel zaken die hier worden besproken heb ik niet zo heel veel verstand, behalve van DVD's rippen en kopieren. Ik hoop dat ik mensen die hierover vragen hebben kan helpen.
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Ik ben op de DukeN terecht gekomen omdat ik zwaar op zoek was naar een antwoord waarom een bepaalde download op Bittorrent steeds mislukte. Ik hoop mijn antwoord hier dan ook te vinden, maar het lijkt mij sowieso een handige site. Ben dus maar lid geworden. C.U. Monjet
ff voorstellen
door misty- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi ben misty en ben dus nieuw sinds vandaag.Nog niet zo op de hoogte van alles maar wil wel graag leren,dus dan zit ik hier goed ziet er allemaal top uit. ;D
Laatste reactie door Erwin.,