Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
metal
door metalcorta- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hallo ben metal--ik ken al wat van down van films maar niet hoe ik er ondertiteling moet bijzetten--ik bekijk ze op de computer--brandt ze niet--wie kan mij helpen
Laatste reactie door Eagles, -
Mijn naam is Rissie een echt nono op het gebied van het downloaden van films enz enz. Ik ben 40 jaar, mijn leefgebied is Rotterdam en ik leef hier samen met mijn kind van 14. ik werk bij de :police:. Nou mochten jullie meer willen weten laat maar horen Gr Rissie
even voorstellen
door myxxin- 8 reacties
- 2.8k weergaven
Ik ben Myxxin man 60 jaar, verzamelaar van rock & roll muziek en films hoop hier een hoop te leren. Ben niet zo goed in downloaden e.d.
Laatste reactie door Wesley, -
Voorstellen
door ben1203- 3 reacties
- 2k weergaven
Hey, mijn naam is Ben en ik ben uiteraard nieuw hier. Ben 19 jaar oud en ben juist begonnen met het leren downloaden van allerlei programma's, games etc. Maar natuurlijk botsen we direct op een probleem, dus heb ik me aangemeld op dit forum met de hoop op wat antwoorden die me wat vooruit kunnen helpen. Wil je nog iets weten? Vraag maar raak dan.
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi Mijn nick is hier josnixs Ik kwam hier door in te typen dl sites programma`s en daar was nukeN ik vindt het een verfrissend forum,site dus jullie zijn voor lopig nog niet van me af Ja wat nog meer ik ben van 1978 en male. In het dagelijks leven werk ik als dieren ass bij een dieren kliniek nog vragen mail het dan groetjes jos
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, ik ben Elly en heb via m`n broer deze site ontvangen. Wij zijn allebei van de oudere garde (zogezegd)72 en 61 jr. En willen graag nog leren. Ik denk dat we veel aan deze site hebben. Hardstikke fijn. Groetjes Elly en Joop.
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo allemaal !! ik wil echt alles leren over filmsdownloaden enz... HELP !! ik heb al val alles geprobeerd!! groetjes Boonstra
Laatste reactie door yvon, -
nieuwop het forum
door vinnius- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hi,ik ben vinnius bittorent and usenet gebruiker, maar nog niet al te veel ervaring. Maar ik geloof dat ik hier goed zit en veel kan opsteken. Ik kom hier zeker vaker. O0
Ik ben booggie en ben vandaag een beetje aan het uitvogelen hoe je films kan downloaden.. Ben er nog niet helemaal uit maar dat komt vanzelf hoop ik
Hallo .. :D!
door Robin- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hee, Ik ben Robin, 13 jaar en woon in Leusden (By Amersfoort). Ben niet helemaal nieuw op Duken maar was me vergeten voor te stellen! Vind 't echt mega vette site, je leert hier echt alles! Zonder jullie had ik tot nu toe nog niet kunnen downloaden.. :'(! Groetjes..
ff voorstellen
door sarah29- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hoi Ik ben sarah en ben vandaag een beetje aan het uitvogelen hoe je films kan downloaden.. Ben er nog niet helemaal uit maar dat komt vanzelf hoop ik
een nieuwe
door tanja1962- 14 reacties
- 3.9k weergaven
O0 Hoi ik ben Tanja moeder van 3 jongens en alleenstaand zit vaak op de omputer maar ben nog niet zo handig met muziek downloaden enzo dus vandaar dat ik hier ff kom kijken. Ik ben 44 en op het moment lekker thuis omdat ik nog een jochie van 2,5 heb groetjes ;D
Laatste reactie door yvon, -
even voorstellen
door shadow1- 2 reacties
- 1.7k weergaven
;)Hallo ik ben coby en gek op computeren ik heb al een hoop interessante dingen zien staan hier dus daar steek ik altijd wat van op een mens is nooit te oud om te leren! toch
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
bij deze wil ik mij even voorstellen, ik ben dus jovi. kom uit het noorden van het land ben 37 jaar en heb 2 kids.
hallo allemaal, Ik ben echt een beginner eerste klas, heb net het leren downloaden geprint en probeer nu te downloaden. Ik zal dus best veel vragen hebben, maar ik hoop het wel snel te leren. greetz carry
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, door eens te kijken wat "hansmusic" (dat ben ik dus ) momenteel bij het zoeken in Google opleverd kwam ik op DukeN.NL terecht en omdat dit alles mij heel interessant lijkt, heb ik me maar even geregistreerd, want ik moet nog veel leren op de computer , groeten, Hans
Hey everybody, Ik ben Alatis, download en post wel veel met newsservers. Ik wil eigenlijk wat meer informatie krijgen over lossless branden en rippen van cd tjes dus zo kwam ik hier. CU Alatis
Laatste reactie door yihaa, -
Nieuw op Duken
door towiwi- 9 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, ik ben towiwi en heb Duken via het blad Satelite gevonden. Ik ben filmliefhebber, download veel films van internet maar krijg het niet voor elkaar om deze op DVD te branden. Hoop bij Duken hierover wat wijzer te kunnen worden. ;)towiwi
ff voorstellen
door eD.winn- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi ik ben eD.winn(edwin) Ik ben sinds kort lid op het forum dus ik wou me ff voorstellen
ess zegt hallo
door ess- 7 reacties
- 2.5k weergaven
hallo, ik ben ess sinds een paar weken doe ik pogingen films te downloaden. mijn "deskundige" is niet meer aanwezig maar is zo vriendelijk geweest de programma's op de computer te laten staan. ik heb o.a. limewire, ftd, newsleecher, alcohol en nero en nog veel meer waar ik absoluut geen raad mee weet. ben heel voorzichtig deze nieuwe wereld aan het ontdekken en telkens als ik denk, nu snap ik het, gaat het weer anders dan verwacht. ik ben dus een gebakje op het gebied van downloaden, maar..... probeer hard te leren, vandaar dat ik ook echt viel voor de kreet "handleiding in jip en janneke taal". groetjes ess
Laatste reactie door eD.winn, -
nieuw (falcon)
door falcon- 4 reacties
- 2.2k weergaven
ben nieuw op de site wonend in Brugge(Belgium) interesse voor hardware veel bezig met eigen film (pinnacle) daarvoor ook muziek nodig om bij te voegen
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16938.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hey , ik ben niels en ik ben nieuw...( ik was eerst lid van dreamplace maar die zijn er plotseling mee gestopt :'( )
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi allemaal ik ben ida verkleij. mijn broer en zus weten van alles over computers maar ik snap er geen reet van. daarom ben ik onderanderen hier, ik wil ook wel eens mijn eigen films kunnen downloaden we hebben limewire en emule op de computer maar ik ben er niet erg handig in. Het enigste wat ik op de computer kan is internetten en simsen!! Ik hoop dat ik hier wel iets kan leren want mijn broer en zus leggen nooit iets uit!! groetjes,
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
heyhey ik ben virgil een jongen van 17 en ik wil me via deze weg even voorstellen. als je me af en toe dus op een forum ziet dan weet je eals en beetje wie ik ben. als jullie nog vragen hebben over mij of over het downloaden van films of software dan mag je die altijd stellen. zo kunnen we misschien ook elkaar een beetjehelpen. groetjes en tot weerziens
Laatste reactie door yvon,