Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2.3k weergaven
:)Hello allemaal Hier is ik dan mijn naam is Ben en ik ben opzoek naar oude films, ik kwam deze site tegen en dacht ach kom laat ik hier eens neuzen. Ik hoop dat we elekaar kunnen helpen aan mooie films oud en nieuw groet en tot horens
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo allemaal Ik heb me vandaag laten inschrijven, eens kijken of ik iets verder kom om downloaden van films te leren etc. Mijn naam is Willie, gebr.naam is Mineke en ik wordt dit jaar oma, geweldig leuk he? Groetjes, Willie
Laatste reactie door hannes, -
Hallo, ik ben hier ook nieuw. Via familie gehoord dat je op deze site alles kunt vinden om films te downloaden. Das leuk!!
Laatste reactie door Razor, -
ook nieuw lid
door sonjav5- 7 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Sonja,en momenteel probeer ik te leren hoe te downloaden via nieuwsgroepen. sonja
Laatste reactie door SwiszX, -
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
Goedemorgen, Mijn naam is leintje (van Marjolein), ik ben 42 jaar en er is veel te veel wat ik niet weet op het gebied van computers, downloaden en uploaden. Via mijn zusje Annemiek hoorde ik van deze site, en zij hoorde dit weer (NB) van mijn schoonzoon. Ik behoor nog tot een generatie die zichzelf het computergebruik heeft aangeleerd, en kennis moet je bijhouden en blijven vergaren, anders word je voor je tijd oud! Ik hoop hier veel te kunnen leren en ben erg benieuwd! Een hartelijke groet van Leintje
Laatste reactie door ma.blok, -
Nieuw lid
door dickvanrijswijk- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik ben een nieuw lid en ben Dick van Rijswijk 54 jaar en probeer wat te leren op het gebied van downloden. Groetjes Dick.
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
hallo webmaster, medewerkers en mede-gebruikers, heden aangemeld, en verzoek gelezen om je even voor te stellen; bij deze dan: ik ben Nic, 44 jaar, getrouwd, drie kinderen, twee huisdieren, 1 goede/snelle en een hele bende oude PC's .... (waar ik geen afscheid van kan nemen, maar die mijn vrouw graag het huis uit ziet verdwijnen...) WTB'er van opleiding + werk, PC-hobbyist met alles wat daarbij komt kijken, maar nog erg 'groen' met forums & chat-sites :-( Ik heb enige ervaring met downloaden van muziek (mp3; via LimeWire) maar pas heel recent kennis gemaakt met downloaden van films (mbv BitTornado !!), maar gelet op enkele vragen van andere nieuwkomers lees ik d…
Laatste reactie door Michiel, -
- 7 reacties
- 3.8k weergaven
hallo ik ben nieuw mijn naam is anita wie kan mij helpen
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
he te gekke site ik ben trouwens casepimper aangenaam kennis te maken. mazzle zie je op het forum
Laatste reactie door maxke006, -
nieuwe leden
door ghans- 6 reacties
- 2.6k weergaven
hai met Ghans,nieuw hier ik wil waat meer weten over ondertitel invoegen
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
hallo ik ben nieuw hier en nog niet zo goed met computers probeer hier en daar wat handige tips op te doen . Harrie
Nieuw hier
door adamwyn- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi allen Ik ben hier nieuw al ken ik de site al geruime tijd Duken rules .. O0 Mijn naam is Adam en ik woon in Rijswijk Share and Enjoy! Adamwyn
ff voorstellen
door NiCkYy- 4 reacties
- 2.2k weergaven
haihai ff voorstellen ik ben NiCkYy gezellig hier greetz
even voorstellen
door hannes- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi ik ben Hannes heb sins twee weken deze computer en ben dus nu on line ik snap helemaal niets van computers en dus ook niets van internet Ben gisteren twee uur bezig geweest om software te installeren om muziek te kunnen downloaden en heb nog steeds niets ga het maar weer proberen
Dit ben ik
door Arendsoog- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Goedemiddag, Mijn naam is Jack Nowee.(Oudste)kleinzoon van Jan Nowee, de auteur van de Arendsoogboeken. 50 jaar, getrouwd en heb een tweeling (jongens). Ik ben werkzaam in het lager onderwijs en sta momenteel voor groep 5. Verder: ICT-coördinator, websitebeheerder: http://www.deakker-gw.nl/ en nog veel meer. Hobbies: Arendsoog en andere boeken van mijn opa verzamelen en computer. Ik maak vrij veel linksites voor het onderwijs. http://www.nowee.eigenstart.nl/ (Kijk in 3e kolom bovenaan) Ik wil leren hoe ik films, muziek e.d. kan downloaden. PS: Waar kan ik mijn eigen plaatje wijzigen/uploaden? Reeds gelukt. Met dank! Jack
voorstellen
door dinkiebo- 3 reacties
- 1.8k weergaven
hoi ben dinkiebo ben al een tijdje aan het klungelen en kreeg van een goede vriend de site van DukeN.nl door
voorstellen
door GeurtSmit- 6 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, mijn naam is Geurt. Ik ben 56 jaar en ik kan bijna gaan genieten van mijn vervroegde pensioen. Omda ik dat wat vrije tijd krijg wil ik het downloaden van films onder de knie zien te krijgen. Ik heb al een paar geprobeerd om dit onder de knie te krijgen maar steeds lukte het net niet helemaal!! Dan lukte het ene niet en dan weer het andere niet. Dus gooide ik het bijltje er bij neer. Nu, wil ik het toch doorzetten en via Duke het downloaden onder de knie zien te krijgen. O ja, dat vergat nog: ik ben bijna 35 jaar getrouwd!!
even voorstellen
door Funny88- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi, Ik ben funny88 en wil graag de top 2000 downloaden, althans sommige stukken er van. Met de jip en janneke taal van de site moet mij dat zeker lukken. Groetjes Fun. (alvast de beste wensen voor iedereen)
voorstellen
door john@- 5 reacties
- 2.3k weergaven
hoi ik ben john 37 jaar getrouwd met ingrid heb 2 honden 1 engelse staffordse terrier en een jack snuffel woon in het altijd gezellige brabant
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Na veel gestuntel met downloaden en legio vragen heb ik de weg naar DukeN gevonden. Gelukkig maar, ik werd zo langzamerhand goed gek van al die technische adviezen op andere sites. Dit is zelfs voor een computerleek als ik te begrijpen! Ondertussen ben ik hard op weg om nog meer over programma's, instellingen enz. te weten te komen en sta ik niet helemaal meer met m'n mond vol tanden als het over computers gaat. Al vast een gelukkig nieuwjaar allemaal! Pearl
nieuw hier
door annemiek1959- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik ben hier nieuw op de site. Ben niet een van de jongste mensen maar omdat het downloaden van de top 2000 erg veel werk is en het ook sneller moet kunnen, dacht ik laat ik eens verder zoeken. Zo ben ik hier beland. Morgen komt mijn zoon weer terug uit Engeland (hij is een ict-er in opleiding) en zal zich wel afvragen wat doet moeders nu weer, maar hij is nooit te beroerd om me te helpen wanneer ik er niet uitkom. Ik hoop hier veel te kunnen downloaden want dat doet mijn zoon niet meer. Ik mis de films. groeten Annemiek
Laatste reactie door maxke006, -
even voorstellen
door wiewie9- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Mijn naam is gerd, ben 30 jaar. Al ruim een jaar getrouwd. Eén van mijn hobby's is mijn aquarium, een gezelschapsbak van 200 l, met wat maanvissen, botia's guppen en tetra's.,
Even voorstellen
door fred67- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Fred en ben 40 jaar. werk in Amsterdam bij de Gemeente. ik hoop hier nog veel te kunnen leren ik ben een klein beetje bekend met FTD ik wens een ieder Fijne Kerstdagen en een gezond 2007 vol met Download plezier. groeten Fred.
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo, Mijn naam is Paul en ben 63 jaar, gehuwd en heb 2 dochters die beiden al weer een eigen gezin hebben. Ben nog onervaren in het downloaden van films en muziek. Als nieuweling op dit gebied kan ik, naar ik hoop, veel leren van de meer ervaren leden.
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik ben nieuw en al wat ouder toch wil ik leren downloden
Laatste reactie door maxke006,