Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
nieuw lid (leek)
door mariella- 7 reacties
- 2.5k weergaven
hallo, ik ben mariella en nieuw op de site en nog een leek in films downloaden ken er niks van krijg nog geen film gedownload dus zeker niet op dvd gebrand ofzo. bye
Laatste reactie door Wesley, -
Geachte Leden: Ik ben pas lid van jullie site. Ik ben een beginneling en heb af en toe wel hulp nodig bij het uitleggen van computertermen,en of als ik met een probleem zit graag assisentie wil hebben eventueel met telefonische toelichting. Ik heb in het verleden veel fouten gemaakt,waardoor mijn computer op hol sloeg enz,met alle problemen van dien.Dat komt omdat ik dan niet meer weet te handelen bij een probleem,en dan rare dingen op mijn computer ga doen,en dat je dan steeds meer in de problemen komt. Ik ben pas met vroegpensioen en heb altijd in de VW-AUDI organisatie gewerkt,40jaar. Ik ben sinds pas Opa geworden van een pracht van een kleinzoon. Ik hoop dat ik …
Laatste reactie door Duken, -
Hoi, ik ben marja nieuw op deze site. ik vind computeren erg leuk en vooral muziek downloaden. mijn volgende uitdaging is het leren downloaden van films. wel heb ik heel veel moeite met al die computertermen. helpen jullie mij? dan lukt het mevast. groetjes
Laatste reactie door Eagles, -
Heey.. Ik kom me even voorstellen. Ik ben Giornilio, ik woon in lelystad en ben 19 jaar. Ik weet niet zo supppper veel van computers af en daarom heb ik me maar geregristreerd. CiaO... O0
Buenos dias,
door djerba- 11 reacties
- 2.7k weergaven
Hoy allemaal, Ik zal me even voorstellen,mijn naam is andre en ik woon in spanje,in de buurt van alicante.--- ell campello --- Ik werk in nederland als hoofd medische dienst op een boorplatform op de noordzee. Wij werken 14 op en zijn dan weer 14 dagen thuis,hierdoor heb ik redelijk veel tijd om achter mijn comp te zitten. Wij zijn in het bezit van veel software en hebben ongeveer 350 films in huis. Maar ik heb toch een probleem,ik heb een film gekocht in america en niet op de regiocode gelet,hierdoor kan ik hem niet afspelen op de dvd recorder,wel op de comp. Copieeren gaat niet,regio code blijft er in,weet iemand raad Groetjes van uit spanje djerba
-
juist nieuw...
door eveline- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, heb me net registreerd, en vorige week 'mijn eerste keer' gehad met een film te downloaden... Wel rijkelijk laat, zo op m'n 33 :, maar eigenlijk is 't vlot verlopen, had hier ook al 't één en ander gelezen, en ben er zelfs in geslaagd om de avi om te vormen naar een dvd ! Zal 'ns direct iets gaan posten in het onderwerp: 'gezocht' ... groetjes !
Nieuw hier
door cb88- 8 reacties
- 2.7k weergaven
Hey, ik ben cor 18 jaar hobby's zijn reptielen en zit ook wel graag achter een computer zal de komende tijd wel wat vragen gaan stellen als ik mijn vraag niet op het forum kan vinden vind deze site nu al een topsite heb al veel stuff er vanaf geplukt alleen ik kom nog niet overal goed uit en ik hoop dat jullie me daarmee willen helpen gr.
Laatste reactie door cb88, -
Hallo allemaal
door Maggie- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Mijn naam is Margareth en ik ben net begonnen met films te branden met mijn nieuwe dvd brander. tot nu toe zonder ondertiteling en ik hoop dat ik hier kan vinden hoe het in zijn werk gaat groetjes Maggie
Laatste reactie door ma.blok, -
Nieuw lid
door nostramarco- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi allemaal, ik ben nostramarco en ben nieuw hier, ik heb al behoorlijk veel ervaring in 't downloaden en branden van films en games, etc.... Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal O0
Laatste reactie door maxke006, -
hallo mede downloaders, ik ben net nieuw op deze site en heb geprobeerd om...... te downdoaden....volg keurig de aanwijzingen maar ja wil ik nora jones ophalen moet ik weer winrar hebben. tja...... Ik alles wat ik had gehaald incl. bitorrent.tornado er maar afgehaald. Wat nu?? ik heb de Jip en Janneke gandleiding gevolgd. misschien moety ik downloaden voor dummies hebben. Wie o wie kan mij helpen? ???
Laatste reactie door mrabbing, -
ff voorstellen
door angela66- 4 reacties
- 1.9k weergaven
:-[ hoi allemaal ik ben angela en zit bomvol met vragen ben 40 jaar huisvrouw en druk bezig met branden' ik hoop dat hier mensen zijn die kunnen helpen
Laatste reactie door maxke006, -
nieuw lid
door roger.korevaar- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo Mijn naam is kweetniet. Natuurlijk niet mijn echte naam. Dat komt nog wel maar ik ben zo vers van de pers dat ik nog niet alles wil blootleggen. Waarom niet? Ik heb nog maar net en nieuwe downloader en het gaat niet zo lekker. Wellicht direct tijd voor een vraag. Ik heb het programma SABnzd gedownload. Mijn downloadsnelheid is ver te zoeken. 2.15 kb. En chello light pakket is toch echt niet traag. Ben ongeduldig en wil eigenlijk alles erweer af gooien. Hoe doe ik dat?
hallo allemaal
door bianca1315- 10 reacties
- 2.6k weergaven
bij deze stel ik mij even voor :zwaai: ik ben bianca ..en sinds kort doe ik best wel veel dingen achter de computer en ben veel aan het uitproberen :pc:...op die manier kwam ik ook jullie site tegen ... :dans2: bij jullie kun je veel makkelijke en nuttige dingen vinden .. ga zo door ben blij dat ik jullie gevonden heb :banaan: xxxx :love: van bianca
halo allemaal. zit pas sinds 14 dagen te proberen te downloaden via een nieuws server . dus nog moet ik nog veel leren :-\ :-[
ho0ii ik ben tamara 16 jaar,ik woon in Dordrecht, en ik ben hier om slimmer te worden ::)want ik snap nooit wat zonder dat iemand me helpt :redface:maar okee mijn hobbies zijn lezen, computeren, films kijken en skaten =xxx= TamSz
Laatste reactie door Razor, -
ik stel me voor...
door MiXo- 10 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, ik ben Nick Schapendonk. 14 jaren jong en als je nog vragen over mij hebt stel ze maar ^-^ ik heb me hier aangemelt voor de werkende football manager 2007, alleen niemand geeft download link :'(
hey hallo, ik kom me maar beven voorstellen dat is wel zo netjes ik ben druppelke en ik ga ook eens proberen om zoveel mogenlijk uit mijn pc te halen. groetjes O0
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi ik ben rick . kijk veel prisonbreak vandaar de naam. ik zit 1dag in de week op school en doe een tuiniersopleiding ik heb geen huisdiere, ik ga graag op vakantie, en films zoeken is mijn hobby savonds en in de vakakantie, groetjes rick
even voorstellen
door oenie- 4 reacties
- 2.2k weergaven
hoi iedereen ik ben oenie ik heb me aangemeld op deze site omdat omdat ik iets heb gedownload wat het niet doet....
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17473.0[/iurl]
- 19 reacties
- 4.8k weergaven
Hi Mensen alles GOED ? O0 :cool2: Ik Ben Hier Nieuw Mijn Schuil Naam is: SwiszX Mijn Echte Naam is Tony Nguyen ( Ja mijn achter naam is een beetje raar ) ( Omdat ik een Buiten lander ben ik ben Vietnamees ) Dat was het wel een beetje.. Bye Bye
Laatste reactie door keutie, -
ff voorstellen
door asmodis- 7 reacties
- 2.5k weergaven
hey ik ben ferry probeer het downloaden onder de knie te krijgen en misschien wat andwoorden te krijgen
ff voorstellen
door kleinemeid- 7 reacties
- 2.9k weergaven
hallo allemaal, ik ben kristi ben 23 jaar en woon in rotterdam. ik zag deze site en dacht misschien kom ik hier wel wat verder dan alleen muziek downloaden.hihihi wil graag dvdtjes downloaden. maar het wil niet zo lukken weet niet waar en hoe ik zo'n programma kan vinden.heb wel iets gevonden om het op dvd te zetten, maar niet om films te downloaden. ik hooop dat ik op deze site wat verder kom en hoop dat iemand mij meer kan vertellen. zou echt toppie wezen. al vast bedankt. groetjes kristi
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door plaats88- 8 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi ik ben Else. Ik bezoek jullie site om meer te weten te komen over downloaden. Ik hoop het leerzaam te vinden. Ik wens allen een voorspoedig 2007 en veel download plezier. Else
- 10 reacties
- 2.8k weergaven
heey allemaal ben nieuw hier m'n naam is Angelo Ambrosius 16 jaar woon in Limburg (Blerick) hoop hier veel bijteleren Gr Angelo
Laatste reactie door Eagles,