Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
Hoi allemaal
door Joan- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik ben nieuw hier en wilde me effe voorstellen. Ik ben Joan en per toeval hier terecht gekomen. Hoewel ik al een poosje download en dus geen échte beginner meer ben, beschouw ik mezelf toch niet als een expert. Daarom lijkt het me fijn om hier mijn vragen te stellen, dan kan ik er (hopelijk) weer iets bij leren...
Laatste reactie door Eagles, -
- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Ik ben een'oude man" van 50 en een beetje wegwijs op een comp. zoek naar leuke dingen op het web, zoals maps voor tomtom.(mobile)
nieuwe lid
door bigga- 4 reacties
- 2.3k weergaven
ik ben Daryll. ik ben hier op deze site gekomen omdat ik soms af en toe vragen heb over pc's en dvd's ed. ik heb redelijk wat verstand over downloaden met torrents newsgroups mirc etc. dus ik zal ook wel vragen beantwoorden van andere leden. en hopelijk kunnen hun ook mij vragen beantwoorden. O0
Laatste reactie door ma.blok, -
nieuw hier
door polderboer- 4 reacties
- 2.3k weergaven
hoi ik ben nieuw hier en probeer een beetje weg wijs te worden in het wereldje van computer met alles er om heen en misschien later iemand te helpen.
Laatste reactie door totalyduzz, -
hallo allemaal, Mijn naam is aatje, en ben nieuw op deze site
Laatste reactie door maxke006, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo ik ben hier nieuw op duken.nl Ik ben Mark wil wat meer informatie over het donwlaoden van torrents enzo leren hoop dat het op deze site lukt Groetjes Mark ( keukenas)
ik ben nieuw hier
door jan1948- 4 reacties
- 2.2k weergaven
hoi allemaal ik ben nieuw hier ik wou mij even voorstellen ik heet jan ik woon in gelderland ik ben met de pc veel met de muziek en films bezig maar ik merk dat ik nog veel moet leren op het downloaden. ik wou hier veel gaan lezen, en als ik iets niet snap dan vraag ik het wel het ziet er hier gezellig uit, ik vind het fijn om hier te kunnen zijn verders allemaal de groeten van mij Jan
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo Via deze site probeer ik erachter te komen hoe ik MP3 en DVD's kan downloaden. Waarom de naam Nyons, dit is de naam van een klein plaatsje gelegen op de rand van de Provence en de Drome in Frankrijk. Ik ben nogal gek van dit plaatsje niet allen vanwege het weer maar je kunt er heerlijk wielrennen, zwemmen in de rivier genieten van de wijn, olijven en de lavendel. Uit bovenstaande blijkt al dan ik van het heerlijke leven van Frankrijk houdt. www.topbike.nl gr Harry
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 2.7k weergaven
Heej, ff voorstellen dan maar ik ben Bram.
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
even netjes voorstellen zoals gevraagd!
Laatste reactie door ma.blok, -
nieuw hier
door marion_jerry- 4 reacties
- 2.2k weergaven
hoi wij zijn nieuw hier en groeten alle leden
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo luitjes, Aangezien ik wat probleempjes heb sinds ik een nieuwe internetprovider heb. Heb ik me hier aangemeld In de hoop dat jullie mij natuurlijk kunnen helpen maar dat zal vcast wel goed komen Het lijkt me iig een leerzame site. Groeten Bart
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, ik ben net lid geworden van dit forum, en had ik het eerder gevonden dan had me dat al heel wat tijd gescheeld. Ik ben arius, 41 jaar, gehuwd en twee kids, verder steek ik heel wat tijd in het rijden op mijn aprilia rsv tuono, ben woonachtig in zeewolde, en werkzaam als interieurbouwer, o.a alle apple stores, en schoonenberg hoorwinkels,(dus wil je een keuken, kast of wat dan ook ), dit een beetje in vogelvlucht mijn leven, grtjes arius
even voorstellen
door stefgeor- 6 reacties
- 2.6k weergaven
hai, via vrienden kwam ik op deze site. wilde me bij deze even voorstellen. ik ben georgina!
ff voorstellen PCer
door PCer- 3 reacties
- 2k weergaven
hey ik ben ever onder de PCer ben 18 jaar oud. ik ben geen ster met cumputers.
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, ik ben bekend onder mn nickname JForce ook soms JForceDesigns. Ik ben bekend met veel zaken van de pc zoals software en hardware maar denk toch ook hier nog wel t een en ander aan interessante tips&trucs te kunnen vinden.
214 berichten later
door Gast daantjedegekste- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Ik kom er achter dat ik me nooit heb voorgesteld op Duken.nl . Ik had vooraf gdacht dat ik één vraag zou stellen en dat het daar bij bleef. Nu ben ik 214 posts later en wil ik me tog nog even voorstellen. Ik ben Daniel. Ik ben 15 jaar en kom uit Strijen, vlakbij Rotterdam. Ik zit in VWO-4 en heb al erg veel geleerd hier. Het spijt me vreselijk...maar khoop tog nog op een leuk welkomsberichtje :-\
ffies voorstellen
door soraja- 3 reacties
- 2.5k weergaven
ik ben soraja 58jaar en ben dol op kaarten maken en muziek dvd's binnen halen ik hoop dat ik hier iets kan leren ziet er verzorgd uit dus zal vast wel lukken veel liefs
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hahaha, ;D ben mij helemaal vergeten voor te stellen... :-[ Ik ben Mitsie007 en ben dol op downloaden. Ik ben nog maar een beginner dus ik zal veel vragen stellen... ik ben hier nu al een tijdje en ik vindt dit een tegekke site. Als je een vraag hebt is er altijd wel iemand die reageerd en die je kan helpen. Top O0 Kuzzies!!!!!!! ^-^
even voorstellen
door carmen- 14 reacties
- 3.6k weergaven
Hoi hoi ,ik ben Carmen en ik denk in vergelijking met you all zo'n beetje de meest onhandige op comp.gebied,vandaar dat ik me aangemeld heb om eens wat te leren... Ik ben 39 en woon in Neede.( waar...???) eh, gelderland ,in de buurt van Enschede.
Laatste reactie door yvon, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
ik ben jeroen nieuw op het forum ;D dus ik dacht stel me ff netjes voor :-[ wil je nog wat meer weeten vraag het maar :cool2: groetjes jeroen
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal Even voorstellen, juweeltje. Sinds vorige week zaterdag een nieuwe computer en gisteravond met hulp van Duken 1e dvd gekopieerd. Duideljke handleiding. Wel even een vraagje. Ik heb DVD-Platinum probeer programma gedownload. Ben ik verplicht het na 30 dagen betaald aan te schaffen?
Even voorstellen
door gbert- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Moet ik me hier voorstellen? 't Is allemaal niet zo duidelijk. Ik ben Bert en ik ben op zoek naar gratis te downloaden software. Ik via deze site te leren hoe dat moet en waar je dat kunt vinden.
Even voorstellen
door Jokkie- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, ik wil me even voorstellen: Mijn naam is Johan en ik woon samen met mijn vriendin. Wij hebben samen 1 zoontje van drie jaar. Mijn vriendin had zelf al drie kinderen. Mijn hobby's zijn films kijken, voetbal kijken, en natuurlijk mijn zoontje en mijn vriendin Groetjes johan
even voorstellen
door yarima- 8 reacties
- 2.6k weergaven
hallo, bij deze wil ik me even voorstellen. ik ben monique, en helemaal nieuw in de download wereld. ik heb het pas vorige week ontdekt, dus er valt nog heel veel te leren. ik ben dan ook blij met deze site, want de uitleg is te begrijpen. ik heb hier dan ook veel aan. verder heb ik natuurlijk nog de nodige vragen, dus ik hoop dat iemand me hierbij behulpzaam wil zijn. ik ben 35 en heb een grote passie voor dieren. onze dierentuin bestaat dan ook uit: 1 hamster(met een oogje), 2 honden, 6 paarden en 6 papegaaien, waarvan 1 gehandicapt. de 13 eenden en kippen zijn helaas door de vos geript. verder is de pc natuurlijk mijn grote hobby, en daar breng ik veel tijd m…
Laatste reactie door Michiel,