Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
nieuw lid
door piraatje33- 3 reacties
- 2k weergaven
;)hallo ik ben dus nieuw
Laatste reactie door maxke006, -
Dit ben ik
door Peke- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo mijn naam is Peke en woon in Belgie/Limburg. Ook ik wil leren downloaden en heb al door dat dit een hele kluif is. Maar met jullie hulp kom ik er wel. Groetjes,Peke
mogge allemaal
door pluijmpie3- 3 reacties
- 2.1k weergaven
mogge,ik wil me even voorstellen. Ik ben Willem ,45 jaren jong en gek op motorrijden. Dank zij deze site ben ik me gaan interesseren voor het downloaden van films. Alles wordt duidelijk uitgelegd en op een simpele manier. Alvast dank voor de antwoorden die ik krijg op al mijn vragen O0 Tot dan,afzender Wimmie :cool2:
hoi, mijn naam is michael en sinds kort heb ik een iets betere com met 60 gigabite schijfje dus kan ik eindelijk eens wat downloaden. films lukt al aardig maar ik wil nog veel leren over cracks en die dsoort dingen gr,michael
hallo ik ben frans wil graag leren downloaden van alles wat
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
:banaan: hallo, mijn naam is sleinkie en ben 58jaar oud, maar nog niet oud genoeg om te leren downloaden, vond het 'n hele uitdaging bedankt voor jullie makkelijke uitleg groet sleinkie [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
hoi ik ben susanne maar mijn gebruikers naam is nyguenne
ook ik ben nieuw
door noes146- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Yippie!!! O0
Kben sinds kort nieuw hier, ben 14 jaar woon in breda me hobby's zijn muziek mixen ( DJ ) en beetje gamen natuurlijk. kvind dit eigenlijk 1 van de beste sfeervolle forums die er zijn ( slijm ) O0. nee dat meen ik egt hoor .
Als newbee zal ik me ff voorstellen. Ik ben een computerfreak van inmiddels 41 jaren jong! Pas sinds enkele maanden bezig met het downloaden via usenet. Dit bevalt zo goed dat ik me op alle mogelijke manieren laat informeren over dit fenomeen. Ik gebruik SABnzbd, Newsleecher en FTD. Via Google ook hier tercht gekomen en me direct maar even aangemeld. Kan ik vragen stellen en beantwoorden. O0
- 8 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb het spel cars gedownload en uitgepakt, alleen nu vraagt ie om de cd die ik dus niet heb, heb al gezocht naar een crack maar hellaas, wie kan mij helpen. ??? >
Downloaden
door Bob4- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, Ik download ongeveer 1 jaar met Newsbin Pro 4.32. Maar sinds 4weken lukt dat niet meer. Mijn provider is direct-adsl van kpn. De nieuwsserver die ik gebruik is news.kpnplanet.nl. Voorheen haalde ik een snelheid van 2,5Mb/psec maar nu 1K/B. Weet iemand hier een oplossing voor dat het weer wel lukt? Alvast bedankt. groetjes, Bob4
Laatste reactie door Robin, -
probeer hier wat te leren
hai ik ben nieuw, was bezig met sabnzb maar ik krijg geen download speed, zoals het zou moeten, hij doet helemaal niets. wie kan mij hierbij helpen, heb alles volgens de beschrijving leren downloaden gedaan? :-\ Groetjes
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
;D hey mensen... ik denk ik wip eens langs op deze leuke site. Heb wat topics bekeken en denk wel dat ik heel wat mensen hier kan helpen en mensen ook mijn mijn downloadgeschiedenis (kazaa,limewire,torrent,grabit!!) kazaa was goed limwire is gewoon een bonk virus torrent is simpelweg je downloadsnelheid ver****** grabit (newsgroepen) is super aangezien je altijd op je eigen juiste snelheid download en met een beejte ervaring je er heeeel snel ladingen dingen mee kan binnenhalen zo... mijn meningen... in ieder geval... spreek jullie op het forum : adios Botjeman
Laatste reactie door Michiel, -
voorstelling
door piensken007- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hey, ik ben kevin, kom van Belgie en heb bij jullie reeds de swap magic tools besteld. Ik kom ook naar dit forum om eens wat meer teweten te komen over de ps2
dit forum ontdekt en hoop hier wat wijzer te worden! woon in 't noorden des lands
even voorstellen
door bonita14- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik ben bonita en ik heb al veel geleerd van jullie site vooral in het gedeelte na het downloaden en ik hoop hier nog veel bij te leren in de toekomst. groetjes bonita ^-^
nieuw op DukeN
door zaagsel- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik ben Bert "bijnaam zaagsel", (dit omdat ik het oudste lid ben van een band die Oud Hout heet) Ik ben een groot liefhebber van live muziek, en ik ben muziek dvd's aan verzamelen. Aangezien dit een nogal prijzig verhaal aan het worden is ga ik me maar toeleggen op het zelf downloaden. En als ik daar dan toch mee bezig ben kan ik er ook wel eens een filmpje tussendoor doen. Aangezien ik een behoorlijke digibate ben leek dit me het juiste podium om het e.e.a. te leren. Vandaar.
ff voorstellen wander hier!!
door Gast wander.rook- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, ik heb al veel info van de site gehaald fantasties!!!!!!!!!!!!!!
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Dag iedereen Ik ben dus Filip, ben 40 jaren jong. Een van mijn hobbies zijn films bekijken en muziek beluisteren. Ik hoop dat ik hier eens eindelijk een film kan afhalen die ik thuis op mijn dvd kan afspelen. Ben trotse vader van 2 zoontjes.
Laatste reactie door Kevin1979, -
sjako nieuw lid
door sjako- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal.Ik wil me even voorstellen.Ik ben sjako en een door de wol geverfde stuntelaar op PC gebied. :redface: Ik heb het in mijn hoofd gehaald om in de nabije toekomst films te gaan downloaden,te ondertitelen,mijn videocollectie op DVD te zetten,enz enz. Ik ben niet bij deze club gekomen om enig advies te kunnen geven,maar om jullie te overstelpen met,in jullie ogen,domme vragen. Wordt hierdoor jullie geduld en incasseringsvermogen hierdoor teveel op de proef gesteld,schrom dan niet om dat te melden,en ik zal dan (tijdenlijk)in mijn schulp kruipen. vriendenlijke groetjes,en.......... tot spoedig. :-\ sjako.
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
ik ben voor het eerst bij duke n.ik wil mijn eigen even voorstellen,ik ben bernardus.wat kan ik allemaal downloaden.en is het gratis,en waar kan ik het vinden.dit zijn zo'n beetje de vragen.groetjes aan alle duke n leden.
Laatste reactie door Eagles, -
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Ik ben nieuw hier, maar volgens mij al wel bekend bij een paar. Ik ben een leek van 30, die het leuk vind om met van alles bezig te zijn. Groetjes en tot spreekse
Laatste reactie door Eagles, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal....eindelijk een site gevonden die mooi en duidelijk uitlegt over het hoe en wat wat betreft downloaden/kopieeren etc. Ik ben een huisvrouwtje van 36 jaar en ben veel bezig op de pc, ben altijd geintresseerd geweest in het branden van dvd maar is me tot nu toe nog nooit gelukt :'(. Maar met jullie hulp moet dat allemaal gaan lukken. Verders ben ik getrouwd met de allerliefste man van de wereld en samen hebben we 2 kids van 9 en 10 jaar. Ik hoop hier veel info te kunnen vinden en dat ik hier met veel plezier binnen kan wippen. Groetjes van Hynniebunz
Laatste reactie door Eagles,