Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Jaja,er zijn er al veel mij voor gegaan......Maarre,ik zat met een probleem,en toen werd mij dit forum aan gewezen,dus mischien wordt hier mijn probleem opgelost. Moet ik nog iets van mij vertellen,ik denk het niet!Er zijn er al zoveel,boring,boring! :-\
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
IK eb ook nieuw hier dus effe voorstellen. IK ben dus spatiebalk tussen de 20-30 jaar oud en ben van het mannelijke geslacht. Verders heb ik als beroep stratenmaker en doe dat met veel lol. De rest moeten jullie maar vragen als je de behoeft heb:) Mazzel!!
ben nieuw 1 2
door badgirl009- 27 reacties
- 7.5k weergaven
hoi hoi ik ben nieuw hierzo ;D ik heet badgirl009 :duivel: en weet niet veel van films enzo maar wil het wel graag leren O0 vandaar ik hier ben en gezellig kletsen :cool2: na tot snel bye bye :
Laatste reactie door badgirl009, -
Hoi ik ben dus nieuw met vele vragen maar alles op zijn tijd.Ik ben dus MOD ben net nieuw in het downloaden van films.Maar ben nu op jullie site aangewezen om meer te leren over spelletjes uitpakken. :-[
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo Ik ben Jemi. Ik doe al enige tijd wat films downloaden van luckytorrent en uttorrent. Gezien ik nu ineens wat problemen heb met uttorrent heb ik me hier aangemeld in de hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb er ook niet zoveel verstand van namelijk..... groetjes jemi
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Een eerste indruk maak je maar 1x zeggen ze! Bij deze, Ik ben dus Joey en ik kwam toevallig op de site van www.duke.nl. Ik kwam hier voornamelijk omdat ik graag wilde leren hoe ik goed ondertitelingen bij de dvd's zet. Nou dit was het eigenlijk wel Groeten Joey
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
kwam er net achter dat ik me nooit heb voorgestelt :redface: ik ben kaasbroodje 18 jaar oud zit momenteel niet op school. werk als constructie medewerker en binnen kort als lerling gereedschapslijper me hobby,s zijn uploader @ http://delighttorrent.org/ muziek luisteren(hardstyle, house, hard trance enz) downloaden, films kijken, en naar me vrienden gaan en mischien ga ik volgende jaar voor me motor O0 rijbewijs beginnen
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
flexe site hoop een beetje medewerking te krijgen
schandalig... ik heb hier al een paar vragen gesteld en niet eens even voorgesteld.. ik ben dus Julien .. woon in schiedam en zit nog op school (electro techniek) meer weten? pm me dan of vraag het even. ik wil jullie zowiezo alvast bedanken op al jullie antwoorden tot nu toe. altijd heel snel een reactie
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Even voorstellen. Ik ben splinternieuw lid. Juweeltje is de naam. Wel al m.b.v. duken 2 films gedownload op nieuwe computer. Maar waarom kan ik die alleen afspelen op mijn pc en niet in de dvd-speler?
Voorstellen
door Mr Mexx- 6 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo,even voorstellen,lijkt me wel zo netjes. Beetje newbie op gebied van de PC,proefondervindelijk wel een de PC open gehad voor een geheugenbankje,en netwerkkaart etc(kleine dingetjes) Ook sinds een maand uitgevogeld met het downloaden uit nieuwsgroepen !! ^-^ Dat lukt allemaal. Mijn systeem een Asus moderboard P4V533-MX P4 werkgeh. 712 MB(tog) 2 x harde scjif van 20 GB Tot zover....maar nu.....klein probleem,dat ik zal uitleggen in een andere topic..... GrZzzzzzzzzz
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Ik ben nieuw op deze site. hoop dat iemand me kan helpen. ik gebruik dvd flick, maar nu loopt mijn ondertiteling niet gelijk met het geluid, om preciezer te zijn, ondertiteling loopt achter en bij vorige film liep ondertiteling voor. Alvast bedankt voor de hulp. Groetjes Tazdeviltje. ben beginner met films downloaden en ondertiteling toevoegen, dacht dat ik het gevonden had met bovenstaand programma, maar niet dus. weet niet precies of dit de juiste manier is om me voor te stellen, maar had zoiets laat me maar met deur in huis vallen.
Hai! Ik ben Anouk alias "Caladriel", en ben deze site een paar maanden geleden tegen gekomen. Ik meld me hier aan omdat ik vaak download, en soms wel eens met een probleem zit. En leren van anderen is altijd fijn, toch? Als je wat van mij wil weten: Vraag maar raak
Hallo allemaal, Ik kan aardig met de pc overweg, maar heb zo nu en dan toch wel vragen en door eerder jullie site te hebben bezocht voor antwoorden vind ik het nu tyijd worden om te lid te worden van deze club. vlucht
Laatste reactie door *Leonie, -
ff voorstellen
door S.M.Schenk- 9 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo Ik ben nieuw. Ik ben Sanne, 23 jaar jong en studeer pedagogiek aan de uni Utrecht. Ik ben zaterdag enthousiast begonnen met downloaden en ben heel erg blij met jullie mooie en duidelijke site!!! Echt super fijn! x San
Laatste reactie door *Leonie, -
- 40 reacties
- 9.8k weergaven
Hoi allemaal... Ik was mij vergeten voor te stellen :redface: Dus bij deze! Ik ben Leonie, 21 jaar.. ennehm.. werkeloos :buck: Ik ben net verhuisd dus vandaar... Ik hou van het weekend (uitgaan, en bij vrienden thuis zitten gek doen ), en van mijn 2 dwergpapegaaitjes ;D Ik ben veel bezig met de computer, ik speelde al spelletjes toen ik 4 was XD Niet dat ik alleen maar spelletjes doe, want eigenlijk doe ik dat bijna niet meer omdat mijn PC het heeft gehad geloof ik.. Maar MSN en forums enzo vind ik altijd wel leuk! Nouja, ik heb mij hier dus geregistreerd omdat ik films en spellen aan het downloaden ben en hier meer over wil weten Vroegâh deed mijn vriend dat, m…
Nieuw hier
door Charly171- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik ben Charly en ik ben nieuw hier. Ik kwam op dit forum omdat ik meer wilde weten over downloaden. Ik ben er totaal geen expert in en ben nog vanalles aan het uitzoeken. Ik hoop hier veel te leren.
Laatste reactie door maxke006, -
voorstellen
door dreka- 9 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo . Ben hier niet nieuw maar de laatse keer is wel zeker een hele tijd geleden. Ik wil eens proberen hoe het downloaden gaat met newsgroepen, was al ver maar nog niet ver genoeg om goed te downloaden,ik denk dat ik hier wel de nodige informatiekan vinden. Groetjes dreka
voorstellen
door djfreddy01- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hallo ik ben djfreddy01 ben getrouwt en kom uit coevorden drenthe hobby's zijn muziek computer en sport
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
hey 'k ben n_lieken, van aalst, 26 jaar... ben hier terecht gekomen via vriend van me, heb nml onlangs een zwaar ongeval gehad en dus veel te veel vrije tijd daarmee ga ik me wat verdiepen in downen van muziek, spelen en films...maar... hoe?wat?waar?en dan? moet nie meer uitleg meer geven zeker. ja chatten, mailen, en dergelijke kan ik al lang ze maar had gewoon den tijd nie om eens met serieuzere dingen bezig te houden.. dus alle nuttige info is welkom. grts
ook nieuw hier
door anba- 11 reacties
- 3.1k weergaven
hallo ben dus ook nieuw, ga even kijken hoe het werkt, wil proberen kinderfilms te downloaden. anba
Nieuw lid.
door Janos- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Janos, en hoop hier wat te leren over het downloaden enbranden van films, want tot nu toe snap ik er niets van. Maar misschien kan een ouwe vent van 50 hier nog wat leren.......... We zien wel. groeten allemaal!
ook nieuw
door cyberjunkie- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hallo allemaal, Ook ben ik nieuw hier. Het forum ziet er leuk uit!!
Hoi ik ben nieuw
door Tineke- 4 reacties
- 1.8k weergaven
heb nu een computer met een DVD brander en wil nu dus graag films gaan downloaden, maar ben dus echt een leek :redface: :redface: Daarom zal ik hier denk ik wel veel vragen gaan stellen. Groetjes Tineke
:oBen nieuw hiero,en hoop een betje te leren hoe ik films kan downloaden O0
Laatste reactie door maxke006,