Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
Heeejjj ik ben Mark 21 jaar uit omg Rotterdam ik heb sinds kort een nieuwe laptop en wil graag wat films/muziek/foto's downloaden en had van deze site gehoord ben er niet echt in thuis dus ga wel een beetje zoeken hoe alles werkt !!! alvast bedankt gr Mark
Laatste reactie door Tim., -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hi Peeps, Ik ben Shippies Ik was al wel vaker op DukeN.NL geweest maar gebruik nu voor het eerst het Forum dus stel me nu toch ff voor, wel zo netjes. Ben Rotterdammer (baal van Feyenoord) DukeN.NL Rules O0 greetings van een downloader met een probleem :'(.
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo lezers, Dit is de eerste keer dat ik mij aan meld, ben al vaak op de site geweest voor info. Kom uit Tilburg en ben 59 jaar en hoop nog veel van deze site te leren. J@VE
Vana hier!
door vana- 8 reacties
- 2.9k weergaven
Hello, Ik ben Vana. Ik wil ff wat meer te weten te komen over het downloaden en kwam zo op dit forum! Groetjes
voorstellen
door negativ- 2 reacties
- 2.5k weergaven
hallo mensen ik heb me hier aangemeld omdat ik af en toe vragen heb over bepaalde softwares
ff voorstellen
door louis0108- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hoi allemaal zal me ff netjes voorstellen, ik ben Louis groeten
voosstellen
door maro- 2 reacties
- 2.2k weergaven
ik ben maro en geheel nieuw,moet nog van alles leren op het gebied van downloaden en zoeken van dvd muziek,ik hou veel van muziek dvd en daarom zou ik deze graag downloaden. Als jullie tips hebben is dit natuurlij leuk meegenomen. Alvast bedankt en vr gr maro
- 7 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo ik ben Adil en ik kom uit Amsterdam en ik ben 20 jaar oud, ik ben hier op dit forum van jullie terrecht gekomen via google.nl want ik zocht informatie over TMPGenc, ik was harstikke blij met die programma todat ik erachter kwam dat het een TRAIL VERSION WAS, dus ik kan nu geen films meer branden op dvd met ondertitteling wat ik erg jammer vind.
voorstellen 1 2
door zelda- 26 reacties
- 7.4k weergaven
hallo mijn naam is froukje en kom uit friesland :banaan:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
voorstellen
door stormsoldaat- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik ben ook nieuw hier zoals wel duidelijk is . Ik hoop hier veel te leren over downloaden en daarbij met genoeg kennis ook anderen te kunnen helpen. ADIOS :cool2:
Laatste reactie door Michiel, -
nieuw hieroh
door jeroen44- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hallo ben nieuw hieroh dus zal effe wennen zijn
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo ik ben Roedi Ik ben een leek op het gebied van downloaden. Vandaar dat ik hier zoek naar hoe het moet of hoe het kan. Ik ben al een stukje wijzer geworden sinds ik deze site bezoek.
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Vanaf vandaag ook (nieuw), en nieuw zette ik tussen haakjes omdat ik 55 jaar ben bijna. Ik heb me voornamelijk aangemeld om films te kunnen downloaden en daarmee heb ik nog wel enkele problemen waar ik niet uitkom en zo hoopte ik hier dus info te krijgen over de vragen die ik heb. Ik vind dit een te gekke site en het moet nogal gek zijn dat ik me hier niet 'thuis'voel.
Ik ben Belly, bedankt voor het bestaan van deze mooie, duidelijke en leerzame site. O0 Belly
Hallo Allemaal
door royke28- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo voor iedereen die dit leest. Ik ben Roy uit Duiven en ik hoop hier mijn kennis te kunnen delen en zeker een hoop uit te kunnen leren. De site ziet er al veelbelovend uit... Groet
weer een nieyw lid
door john75- 2 reacties
- 2k weergaven
goedendag ik ben nieuw dus zo als het hoort zal ik me even voorstellen ik ben John en ga nu eindelijk en hopelijk leren hoe en waar je het beste kunt downloaden. ik wil vooral films downloaden voor mijn dochtertje en ook wat films voor ons zelf en ook wat muziek.
- 10 reacties
- 3.9k weergaven
Goedendag allen, Ik voorheen bekend als, Mighty Marco, ben terug van weggeweest! Ik ben vrij lang inactief geweest ivm school altijd gezeik daar > Maar nu is alles weer goed en kan ik weer vollop op pc-gebied bezig :duivel: Mochten jullie/sommigen me niet meer kennen, just ask
Laatste reactie door maxke006, -
Hoi, ik ben nieuw hier maar niet meer nieuw op het gebied van downloaden (P2P/Bittorrent). Neem cker ook eens een kijkje in dit topic.
Laatste reactie door maxke006, -
nieuw hier
door thesting- 8 reacties
- 3.5k weergaven
hoikes allemaal ben hier nieuw hier , ben een men uit belgie (limburg) en ik vind deze side zeeer goed ,groetjes thesting een fijne pasen voor jullie allemaal
weer een nieuweling
door maey- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi hoi Zie hier - Al surfend kom je nog eens ergens. Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het toch? Hoop dat dit ook nog op gaat als ik allerlei onnozele vragen stel maar goed ... iedereen is laag op de ladder begonnen en uhhh nog belangrijker ... ondergetekende is niet altijd even vlot van begrip als het comp. zaken betreft :redface: Een verademing dat er een complete Ned geschreven site bestaat waar zelfs ik niet gelijk van in paniek raak! P.s heb al kennis gemaakt met little Billy
:-[hallo hier ben ik dan aadje ik zoek hulp bij het probleem firewall van mijn router lukt mij nog seeds niet
gloedje nieuw
door joekzz- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, ik ben Joekzz. Uit het noorden des lands (fryslan). Vanaf het Napstertijdperk, daarna Kazaa en Limewire veel muziek gehaald. Nu experimenteren met downloaden van films met nieuwsgroepen. Hoop hier veel op te steken. ^-^
Laatste reactie door Botjeman, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Ik ben per ongeluk op deze site gekomen, en ben zeer enthousiast. Ik hoop er ook veel van op te steken. :-[ ^-^
Laatste reactie door Botjeman, -
daar ben ik dan!!
door beuken- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Zal me even netjes voorstellen... Ik ben beuken.. haha. Via deze site is dowloaden ook voor een computerhoudster met 2 linker handen leuk, hoewel ik nog wel zeer veel vragen heb.. maar daar hoop ik via deze site allemaal achter te komen!!!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ik ben de bolle en ik ben een nieuwe
Laatste reactie door Eagles,