Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik ben John en ik ben 51 jaar en niet helemaal onbekend met computers maar in het downloaden ben ik echt nog een dummy. Ik kom regelmatig extensies tegen die ik niet kan plaatsen en daarom ben ik lid geworden van dit forum. Ik kijk uit naar reacties en hoop veel nieuwe dingen op het internet te ontdekken door dit forum
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi, Ik heb mezelf net enkele minuten geleden hier maar eens geregistreerd. Ik heb het forum al wel eens eerder gezien, maar nu heb ik maar besloten lid te worden. Via google ben ik hier gekomen. Ik was aanvankelijk op zoek naar projectw, maar ik heb begrepen dat deze voorgoed dicht is. Ik was daar eerder lid. Ook ben ik ooit lid geweest van het forum van luckysworld, maar die is ook alweer een tijdje weg. Ik woon in de provincie groningen, in veendam. Ik zit verder nog op school. Momenteel studeer ik communicatie aan de nhl. Daarvoor ict gedaan op het noorderpoort college (mbo) Ik denk dat dit het verder wel was.
voorstellen
door harley525- 7 reacties
- 3k weergaven
Hallo iedereen ik ben harley ik wilde me bij deze even voorstellen Ik wilde graag weten wat queue inhoudt bij het programma abc thanks : : :
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, ik ben een enorme computerdummie maar ik wil wel eens wat meer leren. Ik wil hele graag leren om dingen te downloaden enzo want volgens mij gaater dan een wereld voor me open :cool2:
hallo ik ben nieuw
door persik- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik ben op deze site terecht gekomen, door op google te zoeken en sinsdien kijk ik altijd op de site voor informatie. Echt een geweldige site!! O0
Laatste reactie door mohammedb, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, ik was eerst de computer"leraar" van mijn man. Maar dat is nu andersom en daarom wil ik eens zien, of ik hem weer kan inhalen. Heb dus nog een hoop te doen. Groetjes :
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 3.5k weergaven
Hallo allemaal, ik ben kaynick en heb op limewire the sims 2 gedownload voor m'n dochter en jullie raden het al, probleempje!! ik heb geen serial, wie oh wie helpt mij? thanks!!
even voorstellen
door yuklom- 13 reacties
- 4k weergaven
hoi iedereen ik ben yuklom,vrouw 38 en afkomstig uit Brugge België Fantastische site is dit.
Ik ben nieuw
door twimio- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik vind veel handige informatie voor mij als huis/tuin en keukengebruiker... Mij zul je dus met (mischien) de simpelste vragen op het forum tegen komen want ik weet bij god niet waar ik mee bezig ben, heb geen geduld en wil alles snel leren.... tiepetje ongeduld Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Doeiii
kennismaking
door twinkats1960- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hallo allemaal ben nieuw hier op het forum groeten den twin ;-)
Ff voorstellen
door gekkuhhuis- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo ik ben Richard 36 jaar. Hallo mensen hoe is het met jullie allemaal? Met mij goed. Ik ben sinds vandaag nieuw hier en ben beetje rond aan het kijken. Ik heb een vraagje ik heb jullie hulp nodig en als je mij hulp eens nodig heb geef maar een gil!!! Ik ben Papa geworden op 2 mei van een onze zoon Daylin. Onze zoon doet mee aan de babyverkiezigen. Stem op onze zoon. Wij winnen 50 mb website ruimte doe het voor DAYLIN!! O0 Stemlink--> http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=onswonderbeebje Dit is de link om de website te bekijken http://www.onswonderbeebje.babyhomepage.nl/ Alvast bedankt :cool2:
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi allemaal, Nadat ik al zoveel bruikbare info had gevonden op deze leuke site vond ik het toch wel tijd (En zeker de moeite !!!) om mij even te registreren. Bij deze dus !! Ben nog niet zolang bezig met het downloaden en het branden van DVD's dus ik ga hier zeker nog wel eens terug komen met een vraagje. Groeten aan iedereen uit het zuiden :cool2: Wingdiver
even voorstellen
door mirrie- 3 reacties
- 2.2k weergaven
hoi ik ben mirrie enzoek wat hulp met downloaden vandaar dat ik lid ben geworden groetjes mirrie
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi allemaal, Ik was voor de lol eens wat aan het rondsurfen om te zoeken naar mooi geschreven download tuts en al gauw kwam ik op deze site terecht. Ik ben zeer bekend in de wereld van downloaden. Ik hoop dat ik mooi een functie kan vervulllen met het helpen van andere leden die zoveel vragen hebben. Verder studeer ik dus heb ik ook niet altijd even veel tijd . Verder had ik nog het idee om deze site misschien nog wat te verijken met nieuwe download tuttorials omdat er veel meer mogelijkheden zijn om te downloaden dan de al bestaande (mooie) tutorials. Groet, hardcored
Voorstellen DJVince
door Gast DJVInce- 8 reacties
- 2.9k weergaven
Hey mensen, Ik ben DJVince. In het dagerlijkse leven noemen ze me ook wel eens Vince(nt). Ik ben een jonge man van 24 lentes die werkzaam voor de gemeente is als medewerker groen. ( NEE IK LOOP NIET TE SCHOFFELEN!!!! Ik rij met een electrowagen rond met een bosmaaier achterin ) In me vrije tijd hou ik er van om er op uit te trekken met me drive-in show. Doe ik dat niet dan ben ik bezig met me online radio stream. In me vrije tijd hou ik van : Me kinderen Me vrouwtje Muziek Films Fotografie Webdesign In geval je nog meer wil weten stuur maar een berichtje. Greetz, DJVince
Laatste reactie door Tim., -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
;Dhallo allemaal ik ben Alex 41 jaar en kom uit Rotterdam heb 3 kinderen waar er 2 van bij mij wonen en 1 bij zijn moeder nou nu weten jullie een beetje wie ik ben gr Alex O0
Laatste reactie door Michiel, -
weer een nieuwe
door mous- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hoi hoi ook ik ben nieuw hier ik ben een dame van middelbare leeftijd en kom uit noord holland ik probeer al een jaar films te downlaoded maar iedereen zegt wat anders .en nog lukt het niet cd lukt me wel met lime wire maar films pppffff dus kom ik eve kijken of ik het hier wel snap :-[ :-[ :-[ :-[ groetjes melissa
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo, ik ben helga 39 jaar en getrouwd, nog geen kinderen wel vier katten en een konijn. Verder werk ik als een helpende in een verzorgingshuis en daarbij heb ik een eigen thuiszaak. mijn hobbies zijn, lezen, muziek luisteren, tv kijken zoals ass the world turns.
- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Hoi allemaal, ik ben Sue en ben nieuw op deze forum. Ben engelse van afkomst maar woon al 16 jaar in Nederland. Ben bijna 50 jaar, getrouwd met een nederlands militair en heb twee zonen van 12 en 14. Ik werk parttime in een boek- en kantoorspullen winkel. Ben een ervaren PC gebruiker maar nieuw met downloaden dus kom waarschijnlijk met veel vragen. Ik hoop dat jullie kunnen mij helpen. Groetjes en tot ziens, SusieQ O0
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben hier dus nieuw en geef wat informatie over mijzelf. mijn naam is: W. Boer burgelijke staat: gehuwd leeftijd: 63 jaar beroep: gepensioneerd hobby's: ik hou van films kijken; veel tijd doorbrengen met mijn kleinkinderen; in de zomermaanden ben ik veel te zien op de camping; hou van auto rijden ed.
een nieuwe noob
door Fish- 6 reacties
- 2.5k weergaven
hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, en ben net begonnen met downloaden, en ik stuitte op wat probleempjes, bekeek deze site ff en dacht wel wat nuttigs te vinden hier. haha, kheb dat filmpje bekeken (posting en you) en kzal me dr aan houde :police:. Laterrr,
Nieuw hier
door BlackbirdXX- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb het downloaden via newsreaders herondekt, maar weet me nog niet echt raad. Door mezelf hier aan te melden hoop ik wat wijzer te worden. Groet, Pedro
nieuw nieuw
door nala62- 6 reacties
- 2.8k weergaven
hi , Wij zijn ook nieuw, ook met de het downloaden hebben we moeite dus vandaar dat we hier zijn aangemeld, we hopen dat we zo verder komen. groet ;D
Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 7 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo allemaal, Inderdaad, voorstellen voor de zoveelste keer ... Off-line gehaald door bange hosts, hackers, concurerende site's die een ander niks gunnen, en ook nog een paar keer bijna door ons aller hersenschim hebben we het "opgegeven" O0 ..... ..... om ons met één torrentsite bezig te houden Check Studio-ID * Een Nieuw Project * Een Nieuwe Uitdaging * Géén Hersenschimmen (Gewoon lekker gezellig ouderwets bezig zijn zonder de helaas zo vaak gewoonlijke stress) Eén team van mensen afkomstig van verschillende off-line trackers stort zich volledig op de opbouw van Studio-ID. Heb je zin om óók hieraan mee te werken ??? Meld je …
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo Duken members, zoals zo vaak komt er weer een nieuw lid op duken.nl, dit keer is het mijn beurt. Ik ben Sander en ben 15 jaar, woon in Friesland en mijn hobbies zijn gamen, basketballen, muziek maken en vast nog wel meer. vraag maar als je meer weten wilt Mvg, XfanX