Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
hoi allemaal
door slander24- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Ik ben slander24. ik ben net begonnen met dowloaden van films. Maar ik ben nog maar een leek op dit gebied. Dus ik heb mij ook ff aangemeld voor dit forum om te kijken of ik door het lezen in het forum er ook wijzer van kan gaan worden.
Laatste reactie door Tim., -
hoi allemaal Ik ben hier nw en snap er eigenlijk nog niet veel van heb net bitTornado gedownload kon gister wel een film krijgen, en vandaag krijg ik een error.. Dus probeer hier een oplossing te zoeken
Laatste reactie door Tim., -
even voorstellen
door bosrat- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hee halo iedereen ben nog een echte leek en zoek nu een programma om films af te halen kan iemand mij helpen bij voorbaat bedankt
Laatste reactie door bosrat, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
:'( wie kan ons hier aub mee helpen weeten het echt niet meer of wij iets fout doen met de instellingen van vista of iets anders wij weeten het echt niet meer :redface: :redface: :redface:
Laatste reactie door roger the dodger, -
voorstellen
door woempie- 0 reacties
- 2.7k weergaven
ik ben woempie 64 jaar 2 schatten van kleinkinder en ik vind het leuk om films te downloden groetjes wim
Laatste reactie door woempie, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
hallo, ik vond deze site via Google. ik heb er al heel wat bijgeleerd en ik hoop ook dat ik jullie met iets kan helpen. ik wil graag ook alle moderators en de oprichter zelf bedanken voor deze fantastische site. Groetjes: #JOEPIE#
Laatste reactie door Robin, -
voorstellen
door mirreke9- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, mijn naam is Miriam. Voor familie en vrienden Mir of mirreke. Ben al aardig thuis in het branden en omzetten van bestanden, maar soms kom ik iets tegen wat ik niet snap. Dat is dan ook de reden dat ik me voor deze site aangemeld heb.
Laatste reactie door mohammedb, -
hallo
door heidi hallo- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hallo iedereen ik ben dus mijn eerste film aan het binnenhalen, dus op goed geluk alvast bedankt
Laatste reactie door mohammedb, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ik ben Clausje en kreeg deze site van een vriend door. Ik hoop, dat ik nog heel wat kan leren hier! Ik ga nu snel kijken hoe het hier werkt! Alvast hartsikke bedankt voor de les! Clausje!!!
Hoi
door MaaktNietUit- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi allemaal.... eeumm... ja... hoi
Laatste reactie door MaaktNietUit, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi iedereen, Ik ben Michel en zou héél graag meer willen weten over het downloaden van films en muziek.
Laatste reactie door lemi56, -
ff voorstellen
door slankie- 0 reacties
- 2.1k weergaven
he hallo ik ben slankie,en ben gek op films downloaden maar soms kom ik er niet uit, en dan zit ik volgens mijn hier goed !!!!!!! ;D
Laatste reactie door slankie, -
Voorstellen
door Wiske- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Ook Wiske wil zich even voorstellen. Meisje uit de Zaanstreek. Nog 'n Newbee, heb dus nog veel te lezen :cool2:, maar ik kom er wel uit denk ik. Anders kan ik 't allemaal nog vragen toch? groet
Laatste reactie door Wesley, -
Voorstellen
door Gsrdenim- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Heej, Ik zal me even netjes voorstellen ! Ben Sander 17 jaar, Had wat problemen met downloaden ect dus vond ik dit super handig ! O0 Ga zo door greetz Sander
Laatste reactie door Gsrdenim, -
Hallo allemaal, ik ben Tacha, 28 lentes jong en woonachtig in België. Mijn hobby's zijn fotografie, PSP en rara... films en muziek O0
Laatste reactie door Tacha, -
even voorstellen
door thierry1- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo,ik ben thierry 40j en had problemen met het kopieren van sony films voor eigen gebruik effe gegoogeld en hier terechtgekomen maar wat een prachtige en nuttige site sucsses met dit forum en doe zo verder greetz Thierry
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door damley- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wilde me even voorstellen. Mijn naam is m-j en ik ben hier terecht gekomen, omdat ik op zoek naar een duidelijke en vooral simpele uitleg over hoe ik het beste muziek, spelletjes en video's kan downloaden om ze vervolgens te branden, maar ik heb inmiddels al zoveel verschillende dingen gehoord dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hopelijk kan iemand mij hier vertellen welke programma's het beste zijn en in het nederlands en waar ik de beste downloads kan vinden? Groetjes Marie-Jose
Laatste reactie door damley, -
hoi ben vandaag hier gekomen.
Laatste reactie door Hulsmans, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo ik ben Thomas wat het downloaden betreft ben ik een leek, nu nog wel, hoop dmv deze site het een beetje onder de knie te krijgen. Mijn hobby's zijn oa spinnen en buiten op de racefiets en natuurlijk muziek.
Laatste reactie door Hulsmans, -
wie ben ik..
door liliank- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hallo allemaal ik ben lilian en ben huisvrouw met twee grote kinderen. ik wil graag leren downloaden omdat ik graag serie s kijk en film. aangezien alles erg duur is om te kopen en ook maar 1 x kijkt vind ik dit een goed altenatief. internet betaal je toch niet voor niks ik hoop alleen dat het me lukt. gr lilian
Laatste reactie door yvon, -
Voorstellen
door frans2- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Dag ik ben Frans,ik moet nog veel leren op computer gebied. Mijn hobby's voetbal,computer.
voorstelllen
door rosa1- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Roos 49 jaar fulltime aan het werk. downloden, doe ik eigenijk alleen maar in de vakantie maanden. Filmjes voor de vakantie.
Laatste reactie door rosa1, -
ik zit al lange tijd in de usenet wereld : maar kom nogal eens deze link in de header tegen dus d8 laat ik hier ook eens een kijkje nemen Greetz Meeuwke
Laatste reactie door meeuwke, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben Paula en hoor van iedereen verhalen over mooie films die ze downloaden. Dat wil ik ook wel eens proberen.......... :-\ groetjesssssssssssssssssssssss
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ben vandaag begonnen met film te downloaden, maar het lukt nog niet echt
Laatste reactie door Robin,