Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hello people Mijn naam is Hannibal TheHannibal om precies te zijn. Ik heb en grote passie en dat zijn films. Ik download ze, ondertitel ze, en brand ze. O0 Daarbij sta ik voor mijn kwaliteit als het om ondertiteling gaat. ^-^ Ik synchroniseer alles perfect er heb er dus ook 'n hekel aan als die niet sychroon loopt. Voor de rest ben ik een aardige jongen. ;D Greetings Hannibal :-[
Laatste reactie door Eagles, -
ff voorstellen
door luca- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo Ik ben luca en nieuw hier ben blij dat ik jullie site gevonden heb Zal vast en zeker veel kunnen opsteken hier alvast bedankt
Nieuw
door donderpoes- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Nederland, Ik ben per vandaag nieuw en ben een redelijk volslagen digibeet. Ik heb laatst via bittorent enige muziekbestandenen gedownload. Nu merk ik dat bij het laatste bestand na een aantal seconden de verbinding terugvalt naar nul. Komt dit omdat ik per abuis de ontvangen bestand te snel verwijderd en nu te boek sta als leecher? En zo ja, is dit blijvend. Dit was niet de bedoeling. Ik werk met Internet Explorer7 en Flash Get als downloadmanager. Wie kan mij helpen? Met vriendelijke groet, Naieve donderpoes
Laatste reactie door donderpoes, -
nou ehm xD hoi ik ben dus Steffie beter bekend als Steff xD Ik woon in 't ozo gezellige dorpje Tegelen dat ligt in Limburg (A). Ik ben 13 jaartjes oud en ik Streetdancede xD ( blessure ) Betreft computers ben ik een ongelofelijke kluns :cool2: I ♥ simulatiegames zoals; sims . simcity, tycoongames enz.. Ik ben hier geraakt door de wereldberoemde zoekmachine Google . Noujaa lekker doelloos verhaal
Laatste reactie door Famousx, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hoi , ik ben Niels en ik ben nieuw op dit forum! Ik woon in Coevorden en ik ben 15 jaar oud Ik doe niet aan een sport omdat ik al 9 jaar heb gesport : Me hobby's zijn ; Jumpen en ehm computeren :duivel: En als nieuwe hobby films downloaden en branden Maja, Ik hoop veel te leren op dit forum,en dat zal cker ook lukken! Ciioa, grtz, Niels!
Laatste reactie door Niels., -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hoi, prima initiatief en mooi opgezette site voor een leek als ik gaat er een wereld voor me open heel fijn en succes met vrij downloaden en bakken dachtiktniet
eeeyz... Nou ik ben Donna-Mac me echte naam is Donna-May Ben 13 jaar en hoop hier antwoord te kunnen vinden op me vragen
Laatste reactie door DonnaMac, -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hey allemaal, Wil niet achterblijven en me voorstellen. Mijn naam is Diana en heb deze site ondekt via Google. Goede site, ben een beginneling, maar voel me hier al thuis. Hopelijk heb ik niet zo vaak hulp nodig, maar vrees van wel ;D! ondanks dat er al veel te vinden is aan oplossingen op deze site. Maar je ben maar een leek en heb dan net weer wat meer uitleg nodig ^-^. maar goed initiatief ben er blij mee! :-* diana
- 9 reacties
- 2.8k weergaven
Ben al een paar dagen actief op het forum maar was me nog vergeten voor te stellen Naja ik ben dus Marc en denk dat ik het hier wel lang uit ga houden Tot snel op het forum !
hallo ik ben dinky , ben een vrouw van 63, ik hoop lang plezier van jullie hebben
effe voorstellen
door patjenne- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hey mensen,ik ben nagel nieuw hier...en hoop mijn weg te vinden
even voorstellen
door ikkerik- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ik ben ikkerik be woonachtig in de kempen ik ben hier terecht gekomen via google ik hoop hier nieuwe dingen tevinden en te leren.
Even voorstellen
door Dianda38- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Mijn naam is Anneke, ben 38 jaar, mag graag computeren en dan kom je nog wel eens wat problemen tegen en dan is hulp zoeken bij een forum altijd handig. Eerst even lezen of jou probleem er misschien al genoemd wordt en zoniet vraag je er om hulp en er is altijd wel iemand die probeert mee te denken. :redface: Zal geregeld langs komen, ben nog niet overal een Expert in, dus zal nog wel eens iets te vragen hebben. Maar natuurlijk ook altijd bereid om als ik bij toeval wel iets weet een ander te helpen. O0 Als je elkaar zo kan helpen is toch SUPER!!!!! Groetjes Dianda38
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hoi Allemaal sinds 10 minuten lid van dit forum, heb met veel plezier gebruikt gemaakt van deze site. Nu wil af en toe nog wel eens wat meer proberen en heb daar vast nog wel wat hulp bij nodig!! groeten A Jo
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Naam: Jeremy Leeftijd: 16 Woonplaats: Nijmegen
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
:-[ soms neem je gewoon teveel hooi op je vork en ik doe dat net iets vaker aangenaam Masterload , ik ben owner van Smokers op DC++ en doe heel veel met websites en aplicaties indien je vragen over dc++ hebt kun je me deze altijd stellen in het toepasselijke forum op deze site, welke ik van de week is zal updaten met leuke nl info voor dc gebruikers naast dc ben ik veel met CMS en php bezig en zo beheer ik een 20 tal websites (niet commercieel) deze Joomla Xemedia is ook een leuke momenteel ben ik met een aantal trackers - game - site en dating script bezig naast mn eigen forums en forums zoals deze ik vind duken een leuke site vanwegen het ve…
Laatste reactie door masterload, -
even voorstellen
door joey3- 0 reacties
- 1.9k weergaven
ik ben jo uit kerkrade en hoop hier goede tips op te doen
Laatste reactie door joey3, -
Even voorstellen
door rmaijers- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hi Iedereen! Ik ben Rick Maijers en ben wwonachtig in Maastricht! Rick
Laatste reactie door rmaijers, -
hallo, ik ben nieuw hier en wil films gaan downloaden. Nu heb ik een apple en heb bit tornado gedownload maar weet niet met welk programma ik deze moet openen. Kan ikmand mij helpn?
Laatste reactie door candesco, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo allen, Hierbij stel ik mij kort voor, mijn naam is Rogier en heb onlangs een externe dvd brander gekocht om o.a. films te downloaden... muziek downloaden is simpel... met films kom ik er niet zo snel uit, en snap na 3 uur kloten er helemaal niets van.... Ik wil van dit forum wat leren, en ideeen uitwisselen. Spreek jullie!
Laatste reactie door Mister R, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hoi, Ik ben een jong gepensioneerde kerel uit Belgisch Limburg met soms toch nog te weinig tijd. Mijn interesses zijn vooral muziek en nieuwe software. Hopelijk vind ik hier mijn gading. Azrael
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door sicco- 0 reacties
- 2.2k weergaven
hoi ik ben sicco ben admin van een site woonzamen en kom uit friesland
Laatste reactie door sicco, -
hoi ik ben ralph
door remvbaal- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hoi ik ben ralph, in mijn zoek tocht naar antwoorden op vragen die ik heb. Ben ik op deze site en forum te recht gekomen. ik hoop de antwoorden hier te vinden
Laatste reactie door remvbaal, -
Hoi, 'k zien e kik *eagle* van west-vloandren en mien hobby's zien den computer at slecht weere is buten en men velo at schoon weere is buten. ;D O0 ;D
Laatste reactie door Hulsmans, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hai, ik ben Bengal en een echte newbee in de wereld van movie download. Altijd wel interesse in het downloaden gehad maar films, die nog maar niet. Totdat pasgeleden een kennis wat vragen had over het downloaden, wat uiteraard niet direct lukte... Ik wist het ook niet dus dan maar even zoeken naar een forum dat het wel weet. Het zoeken van zo'n forum duurde niet lang. Heerlijk toch dat internet! Keep up the good work!
Laatste reactie door Tim.,