Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ook maar even voorstellen dan. Ben sinds kort bekend met het fenomeen fora en heb grote problemen met het downloaden van mijn favoriete tv-serie uit de VS en leuke films voor mijn kinderen. Dus hoop ik beide, het forumgebruik maar zeker ook het downloaden, hier te kunnen leren. Ik had al eens eerder op deze site gekeken,maar ga nu eens uitgebreid rondkijken. Tot ziens!
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
Nieuw hier
door alauret- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo ik wil mezelf even voorstellen. Ik ben een oma van 58 en download graag voor mijn kleinkinderen films met nederlandse ondertiteling of nederlandse gesproken. Wij wonen op Kreta en ik vind het belangrijk dat de kinderen goed het Nederlands blijven beheersen.
Laatste reactie door Duken, -
Hier is bart :)
door bartajax- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Ik ben bart Klapwijk.. Ik hoop hier wat te kunnen beteken , ik heb wel wat verstand van computers niet zoveel van downloaden :redface: Ik hoop dat jullie mij met wat dingetjes kunnen helpen. Ik zou met de dingen die ik weet altijd andere mensen kunnen helpen Altijd leuk om te doen
Laatste reactie door Duken, -
hallo allemaal
door Rémon_vl- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal. Na aanschaf van een nieuwe laptop me meteen maar hier aangemeld. Forum ziet er goed en overzichtelijk uit en ik hoop dat ik aardig wat tips en trucs ken leren hier. Greetz Rémon_vl
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ben Peter, 38 jaar en wil leren films binnenhalen voor mijn dochter en natuurlijk voor mezelf. Wie kan mij helpen. Momenteel doe ik dit via emule-flux maar dit werkt zeer traag en niet altijd engels gesproken films te vinden. Duurt soms een week vooraleer ik een film heb. Wie kan en vooral wie wil mij hierbij helpen ?? Bedankt alvast en indien je iets nodig hebt dat ik misschien wel heb help ik je gerust. Peter
hallo ik ben thea en ik ben sinds een paar dagen bezig om het een en ander uit te zoeken om films te kunnen downloaden. Vandaar ik op dit forum beland want dat was het advies van andere Ik snap er werkelijk niets van misschien kunnen jullie mij op weg helpen. groetjes
new hier
door Gast ibbeltje- 1 reactie
- 2.3k weergaven
heb mij net ingelog op dit forum. En wil er strakjes even verder kijken. hoe alles werkt : Ik ben ibbeltje en moet nog veel leren,maar ben wel leergierig. als ik iets niet weet :-\ schroom ik ook niet om het tevragen We zijn nooit te oud om te leren toch : grt.ibbeltje
via velen kwam ik via google op deze site omdat ik zelf nog veel mensen tegen kom die niet weten hoe ze met bepaalde software moeten omgaan. ik heb daarom een link gemaakt op mijn club naar deze geweldige site. wilde dit even laten weten. O0 ga zo door, tis een supersite en kom hier zeker nog eens terug. groeten L!en
Laatste reactie door Eagles, -
Nieuw hier
door summerrain- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal!!! Ik ben Bianca, 20 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend in Den Haag. Ik kom hier om te leren films downloaden en handige links te vinden. Greetz
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
:DHallo, Ook ik ben nieuw hier ik zal me even voorstellen. Ik ben Jolanda en 24 jaar en moeder van 2 knullen 1 van 6 jaar en 1 van 3 mnd. Verder hou ik van humor veel humor. En van films enz. Ik hoop hier veel plezier te hebben maar zo rond gesnuffeld te hebben gaat het helemaal goedkomen. Groetjes, ;D ;D ;D
- 9 reacties
- 3.1k weergaven
Juist nieuw lid hierzo. Ik ben Lisette, woon in het oh zo geweldige(lees slaapverwekkende) dorp Putten op de veluwe. Ik ben alweer 17 jaar oud, en ben een gamesverslaafde. Gamen doe ik of de pc of op mijn geliefde GBA'tje. Ik speel van alles en nog wat, maar toch het meest rpg's en simulatie spellen, en op zijn tijd eens een puzzel spel. Sporten doe ik niet meer, heb vier jaar gehockeyd maar mag dat i.v.m. rugklachten niet meer doen. Bon dat was het wel denk ik.
- 5 reacties
- 3.2k weergaven
hallo iedereen ik ben net nieuw hier keb me paar minuten geleden aangemeld O0
Laatste reactie door downloadfreak, -
Nieuw hier, eckte naam is arjan, meer weten? Stuur Pm. Peace.
voorstellen
door omaan- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo allemaal Ik wil me even voorstellen. Ik ben oma an en hoop dat we het goed kunnen vinden met elkaar.
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik download al langer bestanden. En dan voornamelijk muziek met Limewire. Maar voor tv programma's en films werkt dit eigenlijk gewoon niet. Daarom ga ik het vanaf nu proberen met BitTornado. Alleen heb ik wel een probleem. Meer heb ik hierover geschreven in het 'Hardware' gedeelte. Ik hoop dat ik hier een oplossing kan vinden / krijgen voor de problemen die ik heb en dat ik hier veel ideeën op kan doen. Maar dat moet vast wel lukken. Groetjes, Renee.
Laatste reactie door Michiel, -
even voorstellen
door slunce- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Ik zal me even voorstellen ik ben Slunce en ik ben pas begonnen met het downloaden van muziek en films . Nu ik niet meer werk (daar heb ik de leeftijd nu voor ) heb ik meer de tijd om me eens te gaan verdiepen wat je allemaal met een pc kunt doen behalve je administatie of zoiets . Dus ik hoop hier nog veel te leren van jullie.
even voorstellen rog
door rog- 2 reacties
- 2.3k weergaven
heb altijd geleerd me netjes voor te stellen ben rog 30 jaar jong
Nieuw
door hardluiperke- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, effe laten zien dat ik ok wil proberen iets te leren
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ff voor stellen ik ben the grand nagus hou dus star trek
ff voorstellen
door Stienie- 4 reacties
- 2.2k weergaven
heey iedereen, Ik ben Stijn, of Stienie zoals m'n maten me noemen. Ik heb een paar jaar geleden al een account gehad op deze site, maar daar kon ik nix meer aan inloggegevens enzo van terugvinden, dus vandaar mijn nieuwe account Gr Stijn
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Dus even voorstellen dan maar!Ik ben Lucia,40,moeder van 2 dochtertjes en helemaal computerverslaafd :-[
Hallo, ik ben Whoppie en ben sinds kort aan het "Duken". Ik vind dit een hele duidelijke site m.n. ook voor newbies zoals ik. Ik heb echter nog wel een paar vraagjes dus jullie zullen mij regelmatig tegen komen. Groetjes, Whoppie.
dvd menu
door GRANDNAGUS- 3 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb twee afleveringen van DR Who die wil ik op dvd zetten en op begin scherm wil ik twee knoppen hebben om te kunnen kiezen welke aflevering ik wil zien, hoe doe ik dat. vr gr grand nagus
Dag allemaal, ik ben nieuw hier...
door Gast vizie- 4 reacties
- 2.4k weergaven
..en probeer uit te zoeken hoe binaries werken. Nu weet ik nog zo goed als nix, maar op een dag ben ik een waardevol lid van dit forum - denk ik!!
O0
Laatste reactie door Michiel,