Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
ik ben nieuw
door thadiva- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo allemaal! hier een nieuwe filmliefhebber die zijn computer dag en nacht laat draaien voor de leukste films. omdat ik problemen heb met het uitpakken van de films ga ik hier even kijken of ik het antwoord kan vinden. groetjes jap
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo allemaal , ik ben op dit forum gekomen door even te googlen want ik heb nog een aantal vraagjes waar jullie zeker wel een antwoord op hebben geloof ik . adios
hallo allemaal, aangezien ik een leek op de pc ben, dacht ik op deze forum vind ik beslist de HOOGNODIGE
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
heey, ik wist niet dat jullie dit hadden. dus ik ben laat maar beter laat dan nooit!! dus ik stel me eve voor ik ben Ian. groete!!
Laatste reactie door appelsap, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hey mensen, Ik ben nieuw hier, Mystiq 22jr uit Utrecht! Eindelijk een nieuwe computer en verder verdiept in het downloaden dankzij deze site!Dus hierbij stel ik me voor.Enne jullie zullen me denk ik geregeld met vragen langs zien komen. Groetjes Mystiq
VERPLAATST: tomtom
door Eagles- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20390.0[/iurl]
Nou, ik ben hier dus nieuw, 'k ben Fraai en kom uit Brabant. Ik hoop dat ik hier veel kan leren en ook veel plezier heb. Groetjes, Fraai...
hier ben ik
door rrgdewit- 2 reacties
- 2.2k weergaven
O0es even rondkijken.....hallo allemaal!
Laatste reactie door Lennart, -
voorstellen
door yopetje- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hallo ik ben yolanda 37 jaar en kom uit zeeland ik woon samen en heb 2 kinderen 1 van 10 en 1 van 14
Laatste reactie door Lennart, -
ff voorstellen
door Stienie- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo, Ben redelijk nieuw hier, paar jaar geleden ook al een account gehad, maar die kan k nie meer vinden, jullie vragen je natuurlijk massaal af: WHY THE F*CK noemt die gast zich Stienie alstie stijn heet?! Nou kijk m'n vrienden noemen me zo, geen idee waarom, das al heel lang zo.
hoi ik ben leon 39 jaar en kom uit zwolle
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ik wil me ff voorstellen ik was aan het kijken voor een kinder dvd te branden maar ik snap er niks van ondertussen heb ik hier gelezen en ben van alles aan het uitproberen hopelijk kom ik eruit zal wel is heel duidelijk uitgelegd maar als ik het niet kan vinden roep ik jullie hulp wel in
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben een al iets oudere vrouw uit Amsterdam die nu ff met haar handen in het haar zit. En zo hier terechtgekomen, geweldige site overigens!! Ik werk fulltime als kraamverzorgster en mag in mijn vrije tijd heel graag dvdtjes en muziekcdtjes downloaden en branden. Leer elke dag nog bijna iets erbij en vind de pc een grote uitdaging om er zoveel als mogelijk uit te halen. Had hier al vaker oplossingen gevonden, maar nu eindelijk eens geregistreerd. Mazzel en groetjes mooievrouw
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hoi, vandaag aangemeld als nieuw lid, omdat ik iets zocht over bestandsoorten. ik download regelmatig van newsleech muziek. geen programmas en zeker ook geen films. Soms vind ik het lastig om er achter te komen hoe het werkt bv met rar en par ik begrijp er vaak niets van en stoei net zo lang totdat het werkt. maar begrijpen ho maar. misschien dat ik via deze site zo af en toe mijn vraagjes over de technische kant kan stellen. ik speel mijn bestanden af met Jetaudio en heb als mp3 speler de iAudio X5 60Gb. een geweldig mooi muziekdrager. Waar ik ook opzoek naar ben is een goede muziek catalogus. ik heb nu alles in mappen single op de computer staan. Via een aparte lap…
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik ben reeds lange tijd op zoek naar een dienst waarmee ik muziek, films etc kan downloaden. Via google kwam ik op duken. Dit is mijn eerste contact en ik moet zeggen dat het go :)ed overkomt. Ik heb nog niets gedownload, maar ga het heel binnenkort proberen. De info die ik nu tot mijn beschikking krijg zullen me ongetwijfeld verder helpen, tenminste ik heb daar veel vertrouwen in. En als me het niet lukt kan ik terecht op het forum. Met vriendelijk groet, Uilko, 56 jaar
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hoi, Ik ben Daan en was op zoek naar de nieuwsgroep van Chello. Toen las ik over deze site. Ik heb nog nooit wat gedownload en ben echt een leek op computer gebied. Maar wellicht kom ik er wel uit : Groetjes
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik ben Roland en nieuw... Programma geinstalleerd maar na een goede en snelle start loopt het downloaden errrug langzaam (2Mb kabel chello eh UPC). Ik las dat als je een vast IP nummer instelt dat het dan beter gaat maar hoe moet je dat met vista ... met name dit stukje lukt niet .. Ga dan naar de netwerkeigenschappen op de desbetreffende pc (via Start --> Instellingen). Daar click je met de rechtermuisknop op de netwerkadapter die wordt gebruikt en je kiest voor "eigenschappen". Dan click je eenmaal op TCP/IP en je clickt op "eigenschappen". Daar staat nu waarschijnlijk nog geselecteerd "IP adres automatisch verkrijgen". Dat gaan we dus veranderen. Vul alle …
Laatste reactie door rolandinho, -
Hallo ik ben hier even lekker aan het rondneuzen en heb een vraag. Dus maar eens kijken wat de reacties zijn hier. Ik ben zelf vooral bezig met het downloaden van films vooral peer-to-peer. Maar ik begin net met het ontdekken van de nieuwsgroepen, dus ik heb vast nog wel meer vragen in de toekomst
Laatste reactie door lotus71, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ben bassiek en kom er HELEMAAL niet meer uit. (zellufs niet met dit forum tot nogv toe)
Laatste reactie door Robin, -
Even Voorstellen ik ben Nieuw
door Gast- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal ik ben een nieuw lid Ik ben vader van een dochter van 21 ik hou van computeren lezen en fotograferen ik ben 61 jaar en hoop hier nog wat wijzer van te worden. vr.gr.Cees
Laatste reactie door Niels., -
hallo daar new
door klauz_b- 1 reactie
- 2.6k weergaven
heey hallo to ya all ben nieuw hier en zeer onervaren op gebied van downloaden branden etc dus ik hoop hier veel te leren greetsz klaas
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
hoi ik ben een nieuw lid ik heet lenie,43 jaar en getrouwd met jan
Laatste reactie door janenlenie, -
ben nieuw lid
door harriemaas- 0 reacties
- 2k weergaven
zeer goede site deze , ik weet er wel iets van maar dit is toch een grote hulp
Laatste reactie door harriemaas, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, groetjes iedereen! Ben Tololimi, vrouwelijk en 49 jaar Mijn hobby's zijn computeren, muziek downloaden en films bekijken en kopieren. hoop antwoorden te vinden op mijn vragen die ik elders nog niet vond. tot gauw
Laatste reactie door tololimi, -
Hallo Mijn naam is Mamiek ,en ben nieuw op deze site. Ik heb mij ingeschreven omdat ik niet zoveel verstand heb van computers. Ik ben het een en ander aan het uitvogelen maar kom er niet altijd uit, vandaar dat ik mij hier in heb geschreven. Mede omdat er op de site in duidelijk begrijpelijke taal wordt geschreven. Ik hoop dat ik ook hier met mijn vragen terecht kan.
Laatste reactie door DutchFighter,