Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
kurzweil 3000
door Gast queeny- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Ik heb overal gezocht naar kurzweil 3000. Ik heb het niet kunnen vinden. Zou iemand van jullie kunnen vinden waar het ergens staat? timothy.
Laatste reactie door Duken, -
Van de partij
door Gast harrie02- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Jaja, ik ben ook v/d partij! Het zou zeker wel tof zijn als het zou kunnen! Misschien zou je al een datum kunnen vertellen rond welke periode je het wil doen, en dan topic op de site beginnen met \"most wanted\" ofzo, want dadelijk komt iedereen met dezelfde films! Just try to help :kiss:
-
na norton heb ik een hotmail probleem
door Gast samage- 0 reacties
- 2.7k weergaven
hallo ik ben nieuw hier en een beetje een leek op pc gebied. ik heb norton op mijn pc gezet maar nu kan ik in hotmail geen linken meer openen ze zijn wel blauw gekleurd maar ik krijg ze niet open. is dit een instelling in norton???
-
Instelling probleem!
door Gast rompke- 5 reacties
- 4.1k weergaven
Wel ik heb telenet, wat moet ik dan eigenlijk ingeven bij servers? Help! Thx!
-
probleempje
door Gast robbert1977- 1 reactie
- 3.2k weergaven
hallo... Ik ben weer een beetje aan het proberen te downloaden. Ik heb dan ook via duken.nl de uitleg gelezen over bittorrent. Ik was van plan te downloaden en in eerste instantie lukte het aardig. Maar ik werd iets te enthousiast en nu krijg ik steeds de melding couldn\"t listen-maxport less than minport-no ports to check. Weet iemand hier een oplossing voor? Groet, Robbert 1977
need for speed 2
door Gast alie- 1 reactie
- 3.1k weergaven
hallo mensen wie kan mij helpen aan de code voor need for speed 2undeground? ;)vagebond@quicknet.nl b.v.d.carlo.
help
door Gast oosterhof- 0 reacties
- 2.7k weergaven
ik zou heel graag san-andreas willen cracken of kopen met een rekelijke prijf van 5 euro of zo. kan iemand mij daar plzzzz mee helpen. voor de computer. neem contact op met mij op monib__noorzada@hotmail.com
-
veiligheid
door Gast samaboy- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Waneer ik het bestand van \"bittornado\" wil afhalen is het risico dan groot om een virus op mijn pc te krijgen die onherstelbare schade kan aanrichten? :S
-
swd bestand
door Gast rilana- 1 reactie
- 4.5k weergaven
HEy luitjes, ik heb een swd bestand, en vraag me af wat ik er mee kan doen of hoe ik het uit moet pakken.. Alvast bedankt voor de hulp, Groetjes Royco
-
Muziek DVDs
door hans1961- 2 reacties
- 4.1k weergaven
Hey iedereeen, ik heb pas een nieuwe dvd (speler) op mijn kamer Nu wil ik graag MUZIEKdvds downloaden en branden, echter ik kan nergens muziekdvds vinden, kan iemand mij zeggen waar ik het beste muziekdvds kan downloaden? Harstikke bedankt!!!!! (Mail: paul_8924@hotmail.com) PAUL
Laatste reactie door Butch63, -
film posten
door Gast steropor- 1 reactie
- 4.3k weergaven
Heb met Grabit wat films gedownload ( met wisselend succes) via Ftdv3 en Ftn2day. Wil graag leren om zelf een film te posten. Waar vind ik een goede handleiding om dat eens voorzichtig te leren en te proberen? Groet Pege
Beste dudes, Ook ik heb last van versatel \"bug\"bij het gebruik van grabit. Snelheid loopt terug van 100 naar 20 b/sec. Wie weet waaraan het probleem kan liggen (graag geen grappen over talpa). Greet Stephan :sick:
Laatste reactie door Butch63, -
Animatie filmpjes
door Gast edsa- 1 reactie
- 4.5k weergaven
De animatiefilmpjes worden niet geladen of starten niet. Waht\'s going on?
- 4 reacties
- 4.9k weergaven
Hee hallo, Heb al een aantal films met succes gedownload en het is me zelfs gelukt met behulp van deze site om de ondertiteling eronder te brangen. Het enige wat maar blijft mislukken is het branden van mijn kant en klare film op dvd. Kan dit liggen aan het bestand avi of mpg? En wat moet ik dan doen? Iemand enig idee?? Dan nog een vraag... waar zijn sommige forumvragen/berichten gebleven??? Sommigen hadden nl. een aantal goede tips over nero en diko e.d. maar die zie ik niet meer terug op het forum. Waar selecteren jullie op? Niet op data want er staan nog berichten op die ouder zijn dan de berichten die ik zoek.... Het is een goede site maar dit vind ik een minpunt…
Laatste reactie door Fuzzy Logic, -
problemen bij mp3 branden op dvd
door Gast ernst920- 2 reacties
- 5k weergaven
hallo ik heb 700 mp3\'s op mijn computer staan en nu wou ik die op een dvd branden ik gebruik daarvoor nero 6.als ik de mp3\'s heb toegevoegd en gebrand dan wil ik ze afspelen op mijn dvd speler maar dan blijken er maar 328 mp3\'s op te staan in de dvd van de computer geeft hij ze wel allemaal.Het is niet zo dat hij de eerste 328 brand,maar er missen gewoon liedjes tussen uit. Heeft iemand misschien een idee hoe dit kan? En wat ik er aan kan doen zodat ze er wel allemaal op komen te staan. gr the fleeceman
-
verkeerde cd?
door Gast nietzoslim- 1 reactie
- 4k weergaven
oke dus ik heb een spelletje gedownload met bittorrent, dat spelletje kon ik openen met alcohol 120%. is ook gelukt . toen kon ik niet spelen, want er kwam in beeld dat ik een verkeerde cd had geplaatst. toen heb ik het spel maar op cd gebrand maar daar is het probleem niet mee verholpen !! wie kan mij helpen?
-
ondertiteling plakken
door Gast fanda- 0 reacties
- 3.9k weergaven
Ik heb de aanwijzingen op de site gevolgt om ondertitels te plaatsen op een film. Maar als ik de gedownloaden film wil laden in Virtial Dup dan krijg ik de mededeling: couldn\'t locate decompressor \'xvid\'(unknow). Weet iemand een manier waardoor het wel lukt?
-
- 2 reacties
- 4.4k weergaven
Klopt het dat virual dub geen mpeg bestanden pakt??? Is er een programma waar het wel mee kan? Kom nl. geen steek verder... Groet, Lot
Laatste reactie door Fuzzy Logic, -
ondertiteling op DVD branden
door Gast wessel- 2 reacties
- 12.4k weergaven
hey Duken, ik heb een DVD gedownload (img bestand), maar er zitten geen Subs bij. ik heb wel van www.nlondertitels.com de ondertitels gedownload, maar hoe krijg ik die ondertitels in mijn DVD? alvast bedankt P.S. ik heb nog geprobeerd om je skype account toe te voegen maar je account van jerrykoelman kon skype niet vinden.
-
Handleidingen
door Gast Igor- 7 reacties
- 7k weergaven
Mist u een handleiding? Post hier uw ideeën en misschien maken wij er wel een handleiding van !
T-shirt wedstrijd
door Duken- 7 reacties
- 5.6k weergaven
Zoals je wellicht al gelezen hebt, gaat het extreem goed met duken.nl . Dit zal “gevierdâ€Â� worden met de verkoop en een wedstrijd van DukeN.NL T-shirts. Jawel onze eerste wedstrijd!! Voor degenen die geïnteresseerd zijn zal er een exclusief souvenir beschikbaar zijn in de vorm van een T-shirt en/of voor de dames een Topje met het winnende ontwerp hierop gedrukt die tegen een geringe bijdrage (a €12,95) te bestellen is. Graag willen we jullie creatieve geesten aan het werk zetten en jullie uitdagen om een leuk \"DukeN.NL\" ontwerp te maken. De T-shirts en tops zullen de kleur Wit of zwart hebben; en de bedrukking mag uitgevoerd worden in veel kl…
Waar kan ik PS2 spellen downloaden als MDF bestand
door Gast Peggel- 1 reactie
- 7.3k weergaven
Hallo, kan iemand mij vertellen van welke site ik PS2 spellen kan downloaden als MDF bestand (dus gee ISO bestand)? Mail me!!!
leeeeek
door Gast etienne- 1 reactie
- 4.6k weergaven
Ik ben een leek maar wil graag dingen uitproberen,heb met bittorent/shareaza een aflevering van een tv serie gedownload.Ik kan hem afspelen in verschillende mediaplayers maar er is geen ondertiteling hoe krijg ik de ondertiteling?? moet ik die ergens downloaden of is er een speciaal programma voor ??? Het zal wel een stomme vraag zijn maar zoals ik al zei ik ben een leeek.
-
ondertiteling
door Gast lady Isabel- 9 reacties
- 7.4k weergaven
he dukeN volgens mij klopt die handleiding voor ondertiteling branden van jou niet!!!!!!!
Nederlands
door Gast bartmu35- 5 reacties
- 8k weergaven
Waar kan ik Nederlandse downloads vinden, zoals K3 en Bassie en Adriaan bijvoorbeeld???? Ik ben sinds vandaag begonnen met torrent te downloaden, en gebruikte hiervoor Emule, maar deze laat je soms erg lang wachten op een download. Is er een ander download programma beter?????