Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
probleem herkenning film
door Gast hnsvrstg- 2 reacties
- 6.1k weergaven
wie weet wat ik moet doen ,heb een film gedownload maar de mediaplayer herkent de klasse niet wat moet ik doen. ik heb dit nodig omdat ik hem anders niet kan omzetten
-
Goedenavond, Wie kan mij helpen, ik heb een programma gedowload \"Domus 3d huis totaal\" Dit was een RAR bestand deze heb ik ge extract, maar nu krijg ik eenBIN file bestand van 502.000 KB en een CUE file van 1 KB Wat moet of kAN IK DOEN OM DIT PROGRAMMA WERKEND TE MAKEN? ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE REACTIE GUPPY ps: iK BEN GEEN HELD MET DIT SOORT COMPUTER ZAKEN
-
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Kan iemand mij helpen...?? Ik ben vast niet de éérste die hier om vraagt!?! Ik heb azureus geinstalleerd en heb problemen met mijn poorten. Tekst in onderwerp krijg ik in beeld. Ik heb een Smartlink 56 k modem... Kan iemand mij helpen!?!?!?!?
Laatste reactie door shiwa, -
tracker plat
door Gast Biocount- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben redelijk nieuw hier en ben eigenlijk pas en beetje begonnen met films downloaden echter lukt het nog niet zo best. Als ik op een torrentsite een film wil downloaden als ik de film dan met shareaza binnen wil halen krijg ik bij elke film de melding tracker plat. Een enkele film (trailers) dat gaat dan wel maar een beetje film nee. Wat doe ik fout . Hoeveel gb is gemiddeld een film als torrent of divx. en wie weet waar ik de kameleon 2 kan downloaden of wie heeft deze voor mij, mijn zoontje zou er zo blij mee zijn Groet Kicky
-
HIER > TORRENT MOVIE FILES
door Gast chrissie- 0 reacties
- 8.9k weergaven
@@@@@ = GETEST &&&&& = NIET GETEST ladies in lavender: DVD Heb Ik Nog Niet Gedownload > &&&&& http://www.mininova.org/get/76388 > NL Sub Valiant: DVD Heb Ik Zelf Gedownload > @@@@@ http://www.mininova.org/get/82147 > NL Sub War Of The Worlds: DVD Heb Ik Zelf Gedownload > @@@@@ http://www.mininova.org/get/72943 > NL Sub Hostage: DVD Heb Ik Nog Niet Gedownload > &&&&& http://www.mininova.org/get/45697 > NL Sub Ocean\'s Twelve: DVD Heb Ik Nog Niet Gedownload > &&&&& http://www.mininova.org/get/79065 > NL Sub Herbie Fully Loaded: DVD Heb Ik Nog Niet Gedown…
-
Openen van VOB files
door Gast mdani- 3 reacties
- 9.2k weergaven
Goeieavond, Heb een vraag heb net een dvd gedownload en heb hem uitgepakt met winrar maar dan kan ik 2 mappen audio en video, die heb ik nogmaals uitgepakt op me bureaublad maar hoe speel ik ze nu op me computer af? of moet ik nog wat doen? alvst bedankt mzzzl
-
site
door Gast boebie- 5 reacties
- 3.4k weergaven
Naast het downloaden van fims etc. wil ik ook graag mijn eigen website maken net zo iets als dit of met een ander onderwerp wie kan me zeggen met welk programma ik het het kan doen of site? (het liefst gratis) natuurlijk ook zo een mooie site als deze..
-
Hoe Kan Ik Een Dvd Op De Computer Kijken
door Gast chrissie- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hoe Kan Ik Een Dvd Op De Computer Kijken Die Ik heb Gedownload Want Ik heb Het Met PowerDvd Gekeken Maar Toen Kon Ik Hem Nie Kijken Met Ondertiteling En Menu Weet Iemand Een Programma Of Iets Anders Waar Ik Hem Full Mee Kan Af Spelen >Alvast Bedankt< Groet ToMiE:woohoo:
-
Illegaal
door Gast wilfred rikken- 0 reacties
- 3k weergaven
Hallo! ik wou even zeggen dat ik deze site echt zeer handig vind.. maar.. Zijn die programma\'s gebruiken niet illegaal? Is het aansporen tot illegale activiteiten niet illegaal? Commander
-
.sub bestand????
door djerba- 0 reacties
- 3.3k weergaven
goede dag mensen ik heb een vraag sub bestand weet echt niet waar ik dat mee kan openen wil dat graag weten bedankt alvast gr. curex
Laatste reactie door djerba, -
Iso dvd bestand
door Gast pipco- 0 reacties
- 4.9k weergaven
Ik heb ook nog een andere film in een ISO formaat. Deze is echter ruim 5 gig Wat moet ik doen om dit bestand te verkleinen naar een grootte die op één DVD past?
-
Ondertitels
door Gast pipco- 0 reacties
- 3k weergaven
Help! Ik heb een film gedownload in ISO formaat (zonder ondertitels). Daarnaast heb ik voor deze film ondertitels in SRT formaat. Hoe krijg ik deze bij elkaar op één DVD. Als ik met virtual dub de fil toevoeg geeft hij een foutmelding dat hij het iso formaat niet ondersteunt
-
blocklist ????
door Gast ice- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, ik ben nieuw in de downloadwereld en sommige dingen snap ik niet precies. Als ik op een torrentsite klik waar ik eerder gewoon op kon ......... krijg ik nu het bericht dat met mijn ip-adres ik die site niet mag bezoeken. Ik ben op mijn werk even de regels gaan lezen en daar staat bij dat je door de site op een blocklist bent gezet?? Weet iemand wat ik hier aan kan doen of hoe dat kan en of ik het op kan heffen. .....................................HELP Alvast bedankt doei doei Koetikoeti
-
ondertiteling
door Gast girlfriends- 1 reactie
- 3.3k weergaven
wat is nou een goede site voor de ned. ondertitelingen .. want ik heb the amityville horror gedownload , maar een nl ondertiteling dervan kan ik echt nergens vinden wat is nou een goede site ..?? Alvast bedankt
-
Alcohol120%
door Gast janjoke- 3 reacties
- 3.5k weergaven
Kan iemand mij helpen. Ik wil het brandprogramma alcohol12% installeren maar ik krijg de volgende foutmelding: Error 25002 Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names. Ik had eerst een trial versie en toen ik die ging verwijderen bleef er 1 file naam staan van alcohol120% die ik nu niet meer kan vinden. Hoe krijg ik nu de alcohol120% toch geinstalleerd????
Laatste reactie door Duken, -
"tda-mp4" bestand openen
door Gast kablowy- 7 reacties
- 5.8k weergaven
wie o wie kan deze beginner, in echte jip en janneketaal uitleggen hoe ik dit bestand ( tda-mp4) moet openen zodat ik mijn download eindelijk kan gaan gebruiken. alvast bedankt, luke
-
cover
door Gast Rox_iie*- 3 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de cover van sneakers, ik heb overal een beetje gezocht maar ik kan geen goed cover vinden. Wel heb ik een cover gevonden maar die bestaat uit 2 delen en is niet op ware grote. Wie kan mij hier bij helpen. Alvast bedankt.
-
Icoontje
door Gast petejos- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Als ik areslite gedownload hen en geinstalleerd, en ik druk op het icoontje \'ares\' doet ie niets. Ook via start e.d. gebeurt er niets. Wat doe ik fout??
Laatste reactie door Duken, -
verwijderen film
door Gast fikri- 2 reacties
- 2.8k weergaven
als ik een film op een schijf heb gezet verwijder ik ze ook gelijk van mijn pjoeter maar nu heb ik al een stuk of 5 films die niet verwijdert kan worden krijg dan een schermpje dat het bestand door iemand of een progamma in gebruik is en moet ik alle progamma\'s sluiten terwijl er niets actief meer is en als ik bij zoeken dan kijk kom alleen te staan waar tie dus al sta en geen andere locatie neem allemaal schijfruimte in Bonnie
-
www.thefreakz.co.nr
door Gast engebrecht- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Mensen van het goede leven!! Downloaden kunnen jullie hier vast en zeker wel :kiss: Daarom wil ik jullie op de hoogte brengen van mijn site Voor de Hardstyle-liefhebbers: http://www.thefreakz.co.nr/
-
ondertiteling in film
door Gast boebie- 0 reacties
- 3k weergaven
ik heb ene ondertiteling gedownload van www.nlondertitles.com now wil ik die openen met dat subtiletool kan ie dat niet.. (het is een .rar bestandje die ondertiteling) kan iemand me helpen hiero mee..?
-
WEET IEMAND HET?
door Gast Holtslag- 1 reactie
- 3.1k weergaven
hej allemaal ik ben nieuw hier en sta al gelijk klaar met een vraag : Weet iemand waar ik Farcry kan downloaden alvast bedankt En of Half life 2?
-
- 3 reacties
- 3.3k weergaven
He hallo, Ik heb al veel gebruik gemaakt van de uitleg over het branden van ondertitels en heb er veel met succes bekeken. Ik heb net geprobeerd een ondertiteling te branden maar bij tmpgenc.exe ging het mis. Hij zet nl. wel de videofile weg (de vdr) maar de audio neemt hij niet over. Kan niet geopend worden of wordt niet ondersteund. Ik heb geen aparte audio file gemaakt, wanneer ik hem afspeel heb ik (zonder ondertiteling) gewoon goed geluid. Ik snap er helemaal niets van. Is iemand dit al eens eerder tegengekomen en weet je wat je hieraan kunt doen? Alvast bedankt he
Laatste reactie door Fuzzy Logic, -
Programma?
door Gast rompke- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Welk programma raden jullie mij aan op DVD\'s te downloaden? Ik heb telenet moest dit uitmaken...
-
Help! The Pacifier.cue
door Gast tante toets- 4 reacties
- 3.4k weergaven
Ik heb vandaag The Pacifier gedownload, maar ik mis de cue bestanden, heb alleen de bin bestanden. Wie o wie helpt mij aan de cue bestanden van cd1 en cd2 van deze film? Of een link waar ik ze kan downloaden? Greetz, riessie 01