Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
Kameleon 2
door punker- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Wie kan mij helpen aan de bittorrent van de Kameleon 2. alvast bedankt :kiss:
-
Fifa 2005 crack
door Gast abel- 4 reacties
- 4k weergaven
weet iemand hier een site waar je Fifa 2005 crack kunt vinden? als je t weet ontzettend bedankt.....!!!!!
Laatste reactie door hermanenanja, -
Error Yuri's revenge no-cd pach
door Gast abel- 3 reacties
- 3.9k weergaven
Als ik yuri\'s revenge wil spelen via de no-cd pach, vraagt m\'n pc toch nog steeds om een cd....! Wat moet ik hieraan doen? Weet iemand misschien waar ik een wekende no cd pach kan downloaden? thnx
Hoe Pak Ik Iso Uit
door Gast chrissie- 3 reacties
- 15.5k weergaven
Hoe Pak Ik ISO Uit -=Alvast Bedankt=-
Rapid share
door Gast srswanselot- 2 reacties
- 3.3k weergaven
hallo mede dukers Vaak worden er programma\'s aangeboden met een link via rapid share, alleen als je geen account hebt (wat geld kost ) kun je maar een link per uur downloaden. Wat al snel vergeten wordt of je hebt zoiets van laat maar. Het programmaatje wat ik bijvoeg is een soort download manager voor rapid links je kunt alle links hierin plaatsen en hij houd het bij en download het voor je, hoef je het zelf dus niet in de gaten te houden. Downloadse
Laatste reactie door Duken, -
problemen met FTDv3
door Gast cleo- 6 reacties
- 9k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb een account aangemaakt bij FTDv3 en ben volgens Duke nl aan de slag gegaan. Alles werkt maar krijg alleen geen enkele post te zien. Bovendien terwijl ik bij verbinding in configuratiescherm niets heb ingevuld. Nu er niets ingevuld staat krijg ik constant de melding gebruikersnaam niet juist. Als ik bij proxy wel mijn servernaam invul (newsreader19.eweka.nl) + poort 119 krijg ik wel verbinding maar nog geen post te zien. Zou iemand mij hierin kunnen helpen of ondersteunen ? Bij voorbaat dank.
-
de regels. hoe zit t ook alweer?
door Gast hatim- 4 reacties
- 3.3k weergaven
hier staan alle regels op een rijtje wat betreft downloaden. er zijn veel misverstanden over dus ik zet ze ff op een rijtje. Een kopie maken of downloaden voor eigen gebruik mag (niet). De simpele regel is dat een kopie maken of downloaden mag als het uitsluitend voor jezelf is en nooit voor anderen. Voor software (videospellen) geldt: nooit een kopie maken of downloaden, dus ook niet alleen maar voor jezelf. De regels op een rijtje. 1. Een kopie maken van muziek of film (cd of dvd) mag als die uitsluitend voor jezelf bestemd is. Van een videospel of andere software mag je geen kopie maken, ook niet voor eigen gebruik. 2. Het omzeilen van een beveiliging op ee…
Eey Duken Heb Een Vraagje
door Gast chrissie- 5 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb een bin & een cue File Kijk Zo: bcmar2k5a.bin 615.487 KB bcmar2k5a.cue 1KB Maar Nou Heb Ik een vraag Ik heb De Bin File Geopend Met Isobuster En Ik De Bin File In een mapje gezet maar als ik de cue file open dan krijg ik pecies het zelfde en met de zelfde Kbs Dus Wat Is Mijn Vraag Moet Ik De Cue File In Het Zelfde Mapje Zetten Maar dan Denk Ik Dat Ie Ze Er Gewoon Overheen Zet Of Moet Ik De cue File Gewoon Niet Uitpakken. -=Alvast Bedank=- ToMiE Ps: Het Is Autoroute 2005
-
Het rippen van liedjes met realplayer
door Gast mp6- 3 reacties
- 2.9k weergaven
beste duken , ik wil graag weten of het mogelijk is liedjes te downloaden of op te slaan die je afspeelt met realplayer. sommige liedjes zijn echt goed en die zou ik erg graag willen hebben maar die kan ik nergens dowloaden of krijgen. kunt u me aub helpen? alvast erg bedankt. groetjes johnny
-
intervideo media file
door Gast Biocount- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb nu twee keer de kameleon 2 gedownload als een intervideo mediafile volgens eigenschappen en mpeg file van 702 mb. Bij het afspelen van het bestand met mediaplayer zie ik alleen de bioscoop trailer. Ik heb begrepen dat ik deze moet encoden zodat ik vervolgens de film kan branden. Is dat zo ? en hoe doe ik dat dan. Ik download me suf om de film op divx of xvid te krijgen maar is bijna nergens te downloaden.Ik probeer het via shareaza maar dat schiet niet op ook heb ik imesh geprobeerd en daar word ik ook niet blij van. Heeft iemand suggesties wat de beste optie is om te downloaden. Bij een hoop sites is het max aantal leden bereikt zodat je er niet …
-
Van .Tk Site Naar .NL
door Gast chrissie- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Hoi Duken, Hoe maak ik van een .Tk een .NL Site. Want Ik heb een .tk site maar ik wil hem naar nl make. is daar een gratis site voor. -=Alvast Bedankt=-
-
Kun Je Bin Via WinRar Uitpakken
door Gast chrissie- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Ik Wil Graag Wetu Of Je Bin Via Rar Uit Kan Pakken Want Ik Heb Het Een Keer Met Iso Geprobeert En Toen Liep Heel De Computer Vast En Wat Kreeg Ik Toen Een Paar Codes Op Kladblok -=Alvast Bedankt=-
-
werkende torrent site
door Gast abel- 1 reactie
- 3.1k weergaven
wie weet een goei torrent-download site, waar de downloads het ook echt goed doen en dus niet dat de helft van de graphics ontbreekt?
help!!
door Gast abel- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Probeer Fifa 2005 te laten spelen op m\'n pc via Alcohol 120 maar telkens als ik de file 1 \"mount\" en wil ik het spelen geeft-ie plaats cd 2. \"mount\" ik cd 2 zegt ie: plaats orginele cd..... misschien lukt het wel als ik ze kan samenvoegen maar hoe doe je zoiets???
Share-Party?!!!
door Duken- 20 reacties
- 10.6k weergaven
Share-Party? Ik zit er over na te denken om een shareparty op te zetten. Maar hiervoor heb ik wel jullie hulp nodig. Maar eerst wat houd een shareparty in, DukeN.NL huurt een ruimte in Nederland voor 1 dag waar bv 20 PC\'s kunnen staan. We zorgen dat iedereen met elkaar is verbonden en daarna kan je bestanden met elkaar uitwisselen. Voordelen is dat dit super snel gaat (Je haalt met gemak 10 MB per sec) en je dus binnen no-time de laatste games en films hebt. Nadeel is dat je de PC naar de gekozen locatie moet meenemen. De shareparty is dus puur en alleen voor het delen van bestanden met elkaar. Als iedereen 10 GB of meer aan share bestanden mee neemt zit je…
-
Jullie Moeten Eens Op Deze Site Kijken
door Gast chrissie- 4 reacties
- 3.6k weergaven
http://www.mininova.org/search/?search=dutch De Valiant Op Deze Site Gaat Kei Snel Moet Je Maar Eens Downloaden Misschien Dat Ie Bij Ons Zo Snel Gaat Dat Weet Ik Niet Hier Heb Je De Link > http://www.mininova.org/get/82147 < Je Moet Hier OP Drukken Ik Wil Graag De Reaties Horen > Kijk Maar < Groet ToMiE
-
HElllpp
door Gast Tinneke- 2 reacties
- 3.2k weergaven
probleem !! als ik mijn computer heb opgestart en de film wil laden in virtual dub dan lukt dat niet !! wat nu???? :S:( groetjes ooli
-
heeeeeeeeeeeelp
door Gast paullus- 4 reacties
- 2.5k weergaven
heb een vraag heb een film gedownload maar er staan rar bestanden bij ik weet niet hoe ik die moet branden op dvd.de normale vob bestanden geen probleem,maar deze zien eruit als een papiertje met een blokje erop met 2 puntjes erin wie oh wie zou me kunnen helpen zal jullie erg dankbaar zijn grt milano
-
Kan Je DVDS Branden Als Je Geen DVD Brander Hebt
door Gast chrissie- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Ik Wil Graag Wetu Of Je DVDS Kan Branden Als Je Geen DVD Brander Hebt. KAN IEMAND MIJ HELPEN > Alvast Bedankt < Groet ToMiE :lol::lol:
-
Bittorrent Sites
- 3.2k weergaven
Weet Iemand Een Paar Sites(Of Een) Waar Je Bittorrent Files Kan Downloaden(Het Liefst FilmFiles) -=Groet ToMiE=- :cheer:
-
Hoe Pak Ik Bin, Cue enz. Uit
door Gast chrissie- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Mensen Weet Iemand Een Programma Waar Je Bin, Cue, BWA, BWI, BWS En BWT Mee Kan Uitpakken -=Alvast Bedankt=- Groet ToMiE:woohoo:
-
Iso bestanden
- 2.8k weergaven
Beste Duken, Ik heb eJay Dance 7 gedownload maar die zitten in iso in gepakt kijk zo - DANCE7D1.iso - DANCE7D2.iso Kan jij mij alstublieft helpen met uitpakken? Ik weet namelijk niet hoe ik zo iets moet uitpakken snap je ?¿ Groet ToMiE:silly:
-
XP pro .ISO
door Gast M16A2- 9 reacties
- 4.2k weergaven
Ha die beste duk, Mss kan jij me helpen, ik heb gisteren XP PRO gedownload op Limewire Het bestand heet \"XPProSP2.iso.zip\" (658 mb) K\'heb deze gecomprimeerde map dus uitgepakt, toen kreeg ik drie bestanden: ---->MS javaVM (bestandsmap) --------> 6.2 MB -----> Readme.txt -------------> 0.4 MB (staat niks interessants in) ------>Vrpvol_JA.iso ------------> 652 MB Ik wil dus een schone installatie XP PRO / SP2 beginnen, maar hoe moet het nu verder wat moet ik op CD zetten, is de CD dan bootable? :ermm:
-
instellingen voor bitcomet
door Gast ernst920- 4 reacties
- 8.9k weergaven
hallo misschien dat de vraag al is eerder is gesteld en ben ook al op zoek geweest maar heb het echte antwoord nog niet gevonden,dus wie kan mij helpen Ik zou graag willen weten op hoeveel je de upload en download voor bitcomet moet zetten,ik krijg hem namelijk niet sneller als 9 kb download en dat schiet niet echt op. ik heb bittorent ook al geprobeerd maar daar blijft hij geel en word niet groen. misschien dat iemand hier een suggestie heeft? gr
Laatste reactie door SnowGirl, -
Harry Potter And The Goblet Of Fire
- 2.9k weergaven
Hallo, Weet Iemand Een Link Van Harry Potter And The Goblet Of Fire (Voor Bittorrent) Dat Ik Die Film Kan Downloaden Die Wil Ik Heel Graag En Ik Denk Dat Iedereen Die Wel Wil [Alvast Bedankt] Groet ToMiE:woohoo: