Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 13.7k weergaven
MGY Presents - PRIVATE RAPIDSHARE DOWNLOAD METHOD Tools you need: 1. Firefox / IE 2. Flashget 3. FlashGot extension for flashget 4. Proxyrama fixed version 5. Download links PLEASE READ before you flame! PART I: Firefox / Flashget / FlashGot You must already have Flashget installed Step 1: Download and Install Firefox Code: http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.7&os=win〈=en-US Step 2: Open Firefox and Install FlashGot Code: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=220 Step 3: Download Quote: Go to a rapidshare or megaupload download link once the timer is done right click on it and cho…
-
- 21 reacties
- 7k weergaven
Wat is je top 3 van download proggies en waarom? 1. Soulseek: je vind er vooral muziek op, maar daar staat tegenover dat er veel mensen hun upload aan heb staan en je heel makkelijk elkaars shared files kan bekijken. (je ziet bijvoorbeeld iemand die van je download. Die voeg je toe aan je lijst en kijkt wat hij allemaal deelt. En ook als je ziet dat iemand download die helemaal niks deelt kun je ze ook heel makkelijk bannen en een berichtje sturen dat ze moeten delen. 2. Bittorent: Erg handig voor nieuwe dingen, download er vooral naruto mee. 3. Emule: Jeeeeezus wat langzaam. iedereen daar is zo ongeveer anoniem en heeft volgens mij zijn upload naar 0.1 gezet. Je vind…
-
BitLord
door Gast audiofiel- 14 reacties
- 6.8k weergaven
Ik heb laatst BitLord gedownload maar als ik nu een game of film ga downloaden doet die niks. Hij geeft alleen een eror en daar staat dan: Tracker response Error: Unrecognized host (81.59.8.26) Pleas wie kan me helpen want je kan er zoveel games en films downloaden maar dan doet die het niet
-
IsoBuster voor PS2-spellen
door Gast miepje- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hey ik vraag me af of je IsoBuster ook kan gebruiken voor PS2-spellen, want er zit een kras op GTA SA en nu doet ie het niet goed meer.
Laatste reactie door Duken, -
FTDvs3
door Gast emil- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, ik heb vandaag geprobeerd ftd te installeren en dat is gelukt..(logisch dat is ook te makkelijk) Maar nu wilde ik hem opstarten en toen gaf hij een explorer fout en sluit af oftewel ik kan er niet inkomen. IK heb verschillend downloads geprobeerd van ftdvs3 maar geen 1 doet het.... weet iemand hoe ik die fout weg krijg of wat ik er aan moet doen? greet killah
-
- 1 reactie
- 3.1k weergaven
[img size=300]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/virtualbartender.jpg http://www.virtualbartender.beer.com/tammy.swf Commands: air guitar angry banana be a pimp blow bottle butt can cowboy dance on bar fight fire grab gun gymnastics hair handstand headbang hummer I love you jedi karate kiss knee lap dance laugh lick light lollipop macarena magazine magic message muscle number orgasm pat head pillow pour beer pour beer on self pushup rap remove clothes riverdance robot shake shake your booty show breast spin splits sunshine supermodel sw…
vraag
door Gast sietjuh- 9 reacties
- 3.4k weergaven
hoi allemaal ik heb splaystation 1 en 2 spellentjes gedownload maar ik weet niet hoe ik ze moet om zet in het spel zo als een mp3 dat weet ik niet ik hoor het wel van jullie alvastbedankt gr baboeska
Karma uit of aan?
door Duken- 15 reacties
- 4.5k weergaven
Wat vinden jullie ervan? Je hebt nu onder je naam een duimpje up en down staan. Dat je is Karma. Deze aan zetten of toch uitzetten wat vinden jullie ervan? :laugh:
-
- 4 reacties
- 3.1k weergaven
http://s5.ultrashare.net/hosting/fs/c6b1b74581afb632 pass: www.lovewarez.com
-
film
door Gast mcj- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik heb via lime-wire een film gedownload, maar krijg hem met Nero niet op dvd, iemand suggesties?
beschadigde CD
door Gast Linda15041987- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Wie kan mij vertellen wat ik moet doen als isobuster mijn bestanden op de Cd heeft gevonden. Als ik het bestand selecteer en het op wil slaan kan ik het nergens meer terug vinden. Ik zet het in een vaste map maar als ik hem open staat het bestand er niet in. Wat doe ik verkeerd? Graag hulp. Alvast bedankt
MSN SP1 0.40
door hermanenanja- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Enhanced version of msn with new skin, icons, sounds, functions. Do not distirbute to othes sites without notification. Code: http://rapidshare.de/files/5027572/MSNSP1.rar.html Pass: whereisit
Laatste reactie door hermanenanja, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
http://www.mess.be
Laatste reactie door hermanenanja, -
omzetten van .iso file
door Gast losje- 2 reacties
- 3k weergaven
Ik heb een dvd die ik op pc gezet heb, nu is die file in .iso tot mijn verbazing meer dan 7gig groot, kan da dus nie op dvd branden want die zijn maar 4.7gig, is er een manier om die kleiner te krijgen ? :ermm:
-
unlocker
door Gast fikri- 1 reactie
- 3.1k weergaven
ik heb al een tijd een bs play bestand op me pjoeter staan wat ik dus niet weg kan krijgen na ff gegoogled te hebben las ik dat je daar een unlocker voor had heb ik gedownload maar snap niets van dt progamma het enige wat ik kreeg toen ik zelf ging rotzooien was een vastlopende pjoeter heeft iemand ervaring met dit progamma en kan iemand me het in jip en janneke taal uit leggen ? Bonnie
Vraag over Port 6881
door Gast minoes- 2 reacties
- 3.1k weergaven
krijg elke keer de melding: port 6881 is blacklisted en kan daardoor niets downloaden. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen???
-
- 0 reacties
- 3k weergaven
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=403/progid=16/show=true Is dit downloadbaar? Hoe? Met welk programma het beste? Zijn daar cracks voor beschikbaar?
Laatste reactie door noes146, -
Een klein vraagje
door Gast gidius- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Kep een klein vraagje voor degenen die de video tuts maken, met welk programma doen jullie dat want wil ook wel een keer zoiets doen lijkt me vet :laugh:
-
shareaza
door Gast dahmastr- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe ik een gedownload bestandje uit de map verkeer in mijn bibliotheek krijg? Groeten, Marleo
-
bedankt :D
door Gast ocram- 1 reactie
- 2.7k weergaven
heheh, ik deed gewoon in de map sim city 4000 op autorun klikken, maar nu ik gewoon via cd1 doe lukt het wel , hehe ik ben niet zo ervaren met het installeren van gedownloaden dingetjes, maar erg bedankt allemaal
cd's herkennen
door Janos- 12 reacties
- 3.8k weergaven
myn computersherkent de cd\'s niet meer om bijv muziek op te branden. Wie kan mij dit in simpele taal uitleggen dit te verhelpen ?
Laatste reactie door Janos, -
img bestand
door Gast ocram- 3 reacties
- 3.2k weergaven
misschien kan iemand mij helpen : ik heb dus sim city 4 gedownload, dus ik begin met instaleren op 47% krijg ik de melding, insert disc 2. bij de download zat dus een bestand met disc 2, (een CUE file for Image. ik kijken hoe je die moet openen, kwam ik erachter dat dat met een virtuele dvd/cd speler het beste gaat dus ik download Deamon Tools doet het niet, ik nog 1 proberen doet het ook niet, ik heb het zelfs op cd gebrand toen deed hij het ook niet. weet iemand misschien wat ik moet doen ? alvast bedankt dan maar
-
firewall of router
door Gast keesje01- 2 reacties
- 3.1k weergaven
wat is een firewall of router .. K doe dit ongeveer voor het eerst maar ik weet echt niet wat dat is
FLAC-bestanden
door Gast broosjp- 2 reacties
- 9.1k weergaven
Hallo. FF een vraagje: ik heb een cd gedownload en alle nummers zijn FLAC-bestanden. Deze kan ik op de comp gewoon beluisteren door ze te openen met Foobar. Maar hoe kan ik deze nummers op een cd branden? Ik kan de map nl niet gewoon naar cd kopieren. Alvast bedankt!
-
FTDv3
door Gast advandenberg- 2 reacties
- 6.2k weergaven
heel blij!!!!! eindelijk de tijd genomen om uitleg te krijgen voor het downloaden. stuit ik nu al op een probleem. bij FTD wil ik mij inloggen onder een nieuw acount. zegt dat ding dat dat nu niet kan???? Klopt dit of doe ik zoals gewoonlijk iets verkeerd????