Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
cd copieren
door Gast poldermeid- 10 reacties
- 3.8k weergaven
BESTE MENSEN ik heb een vraag ik wil een cd copieren maar daaar staan beveligingen op kan iemand voor mijn een progamma op noemen waar ik beveligen mee af kan haalen alcohol heb ik al . groetjes
-
virussen!!!!!
door Gast koert- 8 reacties
- 3.9k weergaven
yu ik heb last van een virus da in mijn systeem zit en da plant zich daar voort. Ik weet ni waarvan het komt maar er zijn al 70 varianten. ik heb hem al me norton laten scannen maar die kan hem ni verwijderen. Ik safe modus ook ni, wat moet ik doen? thanks
-
Incompleete bestanden
door Gast danijela- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb het volgende probleem:Heb net een nieuwe pc (AMD Athlon 3200 64b met 512 memory). ik draai met XP Home Edition. Heb alle bijgeleverde driver e.d. geinstalleerd.Als ik headers ophaal uit een nieuwsgroep en deze plaats in newsleecher( 2.0 of 3.0) dan haalt hij de eerste 5 a 6 rar\'s goed op( 48MB) maar daarna looopt ie als een gek door alle bestanden heen en zijn ze varierend tussen de 600kb en 2500kb. Zie Leech.docBij een collega en mijn vriendin haar pc ( wel beide andere configuratie als ik) worden de rars en pars goed binnen gehaald.Snap er niets meer van. Pc gaat zo het raam uit [file name=leech.doc size=185344]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/up…
-
Vreemde Shit op de PC?
door Gast gidius- 9 reacties
- 3.6k weergaven
Een tijdje geleden dat ik hier was :ohmy: Maaruh kep ff een probleempje met me pc, ik wou ff kijke of iemand hier er iets vanaf weet.... dus Berijd je voor op raar gedoe..... Mijn Probleem: De laatste tijd gebeuren er rare dingen op me pc\'tje bijv. dat als ik eigenschappen klik bij deze computer dat er dan niks geen venstertje tevoorschijn komt. En dit is ook zo\'n raar verschijnsel.... bij configuratiescherm->software krijg ik een beetje rare \'\'shit\'\' op me scherm te zien...... ff een paar screenshotjes .......
-
gefeliciteert
door Gast gogo- 10 reacties
- 3.9k weergaven
dan wil ik jullie nu feliciteren want duken.be is geregistreert door mij en zal door linken naar duken.nl edit: ook leren-downloaden.be geregistreert
-
Torrentsite weg?
door Gast sanneroos- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo. Ik gebruik Azureus en haal zo af en toe een torrent bij Dutchtracker, dat doe ik al weken maar ineens gisteren nadat ik thuis was gekomen en de pc had aangestaan kreeg ik geen toegang meer tot de dutchtracker.nl. Ik krijg een beveiliging popup met de vraag of ik door wil gaan want er is iets met het beveiligingscertificaat, als ik dan ja klik dan kom ik op een site die is genaamd : https://www.dutchtracker.nl:19638/webhost/rollout/site Ik heb geen idee hoe dit kan en wat dit is. Kan iemand mij helpen? Vr gr tintin116
-
CODE AVAST
door Gast kamikaza87- 2 reacties
- 2.8k weergaven
hallo, Ik een per mail een license key ontvangen voor de virusscanner AVAST. deze bestaat uit letters en cijfers ( totaal 27) In het schermpje waar ik deze code in moet vullen passen er maar 26. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? ik snap er niks van
Laatste reactie door Duken, -
DAEMON
door ongelovige- 1 reactie
- 2.7k weergaven
IK heb het programma Daemon gedownlaod en nu krijg ik een bericht kan de juiste map niet vinden of ik krijg eeen bericht dat er een oude versie opstaat. Alles is er af en toch elke keer dat bericht. Wie wat wat Ger
Image +map branden
door Gast cemy- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Weet iemand hoe ik een .iso bestand samen met een map op 1 cd kan branden?? Een data cd branden lukt met Alchol 120% prima, ook een .iso als image branden levert geen problemen op. Maar ik krijg het niet voor elkaar om een .iso bestand en data, bijv. een map met bestanden, samen op 1 cd te branden, heb vanalles geprobeerd maar kom er niet uit!! Ik gebruik Alcohol 120% om te branden. Wie kan mij helpen???
-
VIRUS !
door Gast ocram- 7 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb zojuist Avast! geinstalleerd op andere computer in huis, (ipv norton) toen ik avast wou opstarten gaf hij gelijk de melding dat dr virus was en pc opnieuw moest opstarten en dan scannen. maar nu heeft hij het virus \"WIN32:Ncasespy\" verwijdert, maar weet iemand wat voor iets dat is ? is het SPYware ? Is het gevaarlijk:? op google is weinig te vinden in het nederlands, alleen beetje in engels maar dat is beetje onduidelijk. Alvast bedankt.
-
Jawel jawel, het is gelukt.. 1000... [img size=400]http://home.earthlink.net/~superpan9/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/LDW-Nightof1000Girls.jpg Ik heb mijn 1000ste post behaald! Ole ole ole!!
URL toevoegen?
door Gast wariorprincess- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Hoe moet je een URL toevoegen aan je onderschrift??? Want mij lukt dit niet. Groetjes, Computerfan :woohoo:
-
.rmvb
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 3.1k weergaven
ik heb een film gedownload met de uitgan .rmvb, ik weet niet waarmee ik het kan belijken en branden
-
image bestanden
door Gast Caroelien- 4 reacties
- 3.2k weergaven
is het ook mogelijk om van een image bestand een gewoon bestand te maken zodat je deamon en alcohol niet meer hoeft te gebruiken?
-
txt inplaats van mp3
door Gast corry- 0 reacties
- 2.9k weergaven
hallo als ik mp3 af haal van GrabIt dan krijg ik txt filles kan er mij iemand zeggen hoe ik die omzet a u b
-
betalen
door Gast beast- 1 reactie
- 3k weergaven
moet je hiervoor nou betalen iemand die ik ken zegt van niet maar telkens als ik ergens op klik om te downloaden ofzo dan krijg ik een venster te zien dat ik 2,50 moet betalen ja ik ben hier nieuw :ermm:
geel balletje bij downloaden
door Gast zazou- 3 reacties
- 3k weergaven
hoe forum hoe krijg ik het gele balletje weg als ik wil down loaden. Jullie hebben het ergens over een poort of ???????/ Graag hulp GR. Ronald
dvd-speler regiovrij maken
door Gast swieppie- 3 reacties
- 4.1k weergaven
Ik heb bij de Aldi een dvd-speler gekocht: Lifetec 80796. Een geweldig ding, compatibel met divx/xvid/nero digital/mpeg4 etc, speelt bijna alles af. Enige minpunt is dat ie niet regiovrij is. Heeft iemand enig idee hoe ik \'m regiovrij kan maken?
-
Tweetalig
door Gast swieppie- 7 reacties
- 3.7k weergaven
Ik heb een japanse televisieserie gedownload met Azureus en blijkbaar zijn er twee talen beschikbaar, want er wordt tegelijkertijd Japans en Engels gesproken. Ik heb het nu alleen in Realplayer geopend, en ik zie niet zo snel hoe ik gewoon Engels als taal kan instellen. Kan iemand mij helpen? Zou het helpen als ik het op een cd of dvd brand?
-
Bin - Cue branden met Nero of alcohol 120% wil maa
door Gast watchme- 3 reacties
- 7k weergaven
Hey iedereen, Zit hier al meer dan een uur te zoeken en te veranderen en da lukt langs geen kanten. Met alcohol 120% krijg ik de foutmeldiing: Geen lege schijf (DVD) en toch is ze leeg en zelfs al eens gewist. Met Nero doe ik het volgende: Recorder >> image branden > ik selecteer de cue file De cue file is 805 Mb en wil ze op DVD branden. Ik krijg de melding: Uw compilatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van de compilatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium. Als je op bestand klinkt met Nero en dan op nieuw dan kun je kiezen tussen DVD od CD, ligt het hier nu…
Alcohol 120%
door Gast dummie2007- 1 reactie
- 3k weergaven
Heeft er misschien iemand een crack dat je betaalversie krijgt Mike
-
Iso naar dvd
door Gast mandyx- 5 reacties
- 17.8k weergaven
Hee daar, Ik had een vraag....... Ik heb verschillende iso\'s ,maar wil dit graag op dvd branden. Nou snap ik dat je met deamon tools iso kan openen,maar daar gaat het niet om. Ik zou graag mijn iso converten naar een dvd bestand,zodat ik die kan afspelen op mijn dvd-speler. Heel internet heb ik al afgezocht naar een converter of iets dergelijks. Al met al het gaat dus op een dvd (film)in iso,die ik graag in een dvd betand zou willen krijgen. Wie kan me helpen?! :blush:
excel
door Gast ocram- 4 reacties
- 4.6k weergaven
ik weet dat dit niet egt op dit forum thuis hoort, maar ik zit met het volgende probleem : vorig jaar heb ik een excel bestand gemaakt met een wachtwoord erop. (het gaat om een formule om de uitslag van een voetbalpoule te bereken) en nu probeerden ik hem weer te openen, en je raad het al, w8woord kwijt heeft iemand enig idee hoe ik dat terug kan krijgen ? (heb al trial versies van programma\'s gebruikt maar die gaan maar tot een beperkt aantal mogelijkheden tot 6 chars ofzo, mja hij is blijkbaar langer.
-
heey CS cheaters
door llaur- 7 reacties
- 3.5k weergaven
morrie cs cheaters! hoest nou, beste site jerry. heb je mooi gefixed. Verdient het ook nog een beetje? dat is eigenlijk waar ik geinstresseerd in ben. HLDM pwns CS nog steeds!
-
irritante pop ups
door Gast MalukuT- 0 reacties
- 2.5k weergaven
hoi, Ik heb geloof ik elke spyware remover geinstalleerd die er is, maar als ik mijn internet explorer opstart komt er een soort van reclamebalk boven mn taakbalk. Deze krijg ik met geen enkele mogenlijkheid weg, alleen als ik mn pc opnieuw opstart. hoe krijg ik deze balk en pop-ups het best weg? alvast bedankt