Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
prestatie van CPU-gebruik
door Gast soefie- 6 reacties
- 3.1k weergaven
wanneer ik pes5 spel of gta: san andeas speel ze worden traag dan kijk ik naar de windows taakbeheer dan zie ik de CPU-gebruik op 100% staat. Weet iemand waar het probleem zit? mijn pc heeft: pentium4 2,40 Ghz, 768mb ram heugen, 128MB radeon9200 videokaart.
-
pcu gebruik
door Gast mdb23- 6 reacties
- 2.7k weergaven
als ik avi2dvd gebruik loop het op naar 100% is dat normaal,dat is bij bijde computers het geval en is er iets om dat omlaag te krijgen.
-
Kleine aanpassing in BT tutorial
door Gast chucky- 4 reacties
- 2.7k weergaven
beste duken.nl zouden jullie de portrange van 6881 in de bittorrent tutorial willen wijzigen? 6881 t/m 6899 is op vele trackers geblacklist, en is geen private port.. een port range tussen 49152 en 65535 geniet de voorkeur dus 49152 t/m 4200 neerzetten a.u.b.! (voor de veiligheid van de duken gebruikers ! )
-
dvd branden
door voske- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Jongelui, ik probeer een gedownloade film te branden op een dvd. Met Sonic. Hij geeft een melding dat: couldn´t make a thumbnail. Make sure you have the appropriate decoder installed. -47010. Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet oplossen, Richard
Laatste reactie door voske, -
door Gast roosje65- 10 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb een probleempje met mijn avatar, telkens als ik er 1 wil kiezen, en ik druk op upload staat er niets meer? is ie dan te groot ofzow? want almaal andere mensen lukt het wel. Dus als iemand weet hoe ik mijn avatar dan zo kan aanpassen dat ik hem bij mijn naam kan zetten graag. greetz neon
-
- 22 reacties
- 5.6k weergaven
Graag zou ik willen weten waar de bezoekers zo een beetje vandaan komen. Als jullie duken.nl in een blad of krant hebben zien staan zou ik het graag willen weten. Zoals jullie vast begrijpen kan ik niet elke dag elk PC blaadje en krantje doornemen Dus komen jullie gezellig via een zoek machine of een ander website? Vertel het ons! U word hartelijk bedankt!
Laatste reactie door Duken, -
hoe kan ik een server maken
door Gast netty- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hey, iK heb sinds kort een nieuwe computer gekocht en wilt alles van mijn ouwe computer naar mijn nieuwe computer sturen, ik heb een server willen aanmaken via wizard netwerk instellen, maar ik vind mijn andere computer niet op de netwerk en andersom vind ik deze computer ook niet , ik kan nieks naar mijn computer sturen kunnen jullie mij helpen. bedankt
-
Logo / Header DukeN
door Duken- 12 reacties
- 3.7k weergaven
DukeN is toe aan een nieuwe header. De kerst sweer is voorbij en aan jullie de eer om er wat leuks mee te maken. Layout lettertype etc blijft hetzelfde maar er moet weer een klein mooi poppetje bij zoals goofy op Persoonlijk vind ik een goofy erg leuk in de header maar als jullie zelf leuke ideeen hebben. Leef je uit!! Mooiste word geplaatst en de mooiste header word gekozen door middel van een poll :laugh:
-
labels
door Gast boebie- 5 reacties
- 3.6k weergaven
Het is allemaal leuk al die dvd\'s cd\'s enz... maar nu heb ik alleen maar de zelfde hoesje en verkloot ze nu met een stift maar weet iemand waar ik labels van die flims/cd\'ss kan downloaden of weet iemand een link :whistle:
-
videokaart
door ThaTanya- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hoi ik heb een ATI 9800 PRO met 128 mb kan ik deze uitbreiden naar 256 of 512 op de doos staat 256 bit interface
-
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
door Gast itchy- 12 reacties
- 3.4k weergaven
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!!!!! itchy [img size=180]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/blowmup.gif
-
pc reinigen
door Gast karim_blinkertboy- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo ik wou laatst weer eens een spel installeren maar dat ging weer niet zoals vaak gebeurt omdat er waarschijnlijk dingen van de harde schijf gewist zijn. Formateren is een optie maar dan moet ik mijn internet weer helemaal opnieuw installeren etc... dus wou ik even vragen of er nog een manier is om mijn pc te reinigen. zoja welke? alvast bedankt
-
twee besturingssystemen
door Gast ocram- 10 reacties
- 3.5k weergaven
Ik ben nu Windows Media Center Edition 2005 aan het downloaden (weet niej of ie ut doet mja) ik wil hem gewoon uitproberen voor paar weken ofzo, alleen kan ik dan op mijn pc windows XP en windows Media Center allebei instaleren? ik had al een beetje op internet gekeken en daar stond het beetje raar uitgelegt, is het echt zo moeilijk ? of kan het ook op een redelijk simpele manier? ik heb niet echt heel veel verstand van die files in het register ect. alvast bedankt
-
- 11 reacties
- 8.5k weergaven
Help mee om duken.nl dit jaar op nummer 1 te laten komen! U kunt stemmen op duken.nl via deze link http://www.sitevanhetjaar.nl/deelnemers/educatief/www.duken.nl Ik bedankt jullie! THX!
-
In de krant!
door Duken- 23 reacties
- 6.8k weergaven
Hoi Allen, We staan in de kant! En wat vinden we ervan?! :laugh: :laugh:
-
- 6 reacties
- 3.5k weergaven
allereerst de beste wensen voor iedereen. ik heb een klein probleem met grab-it, als ik grab-it gebruik geeft deze error authentication required 480, hoe kan ik dit probleem verhelpen???? bvd naut
Laatste reactie door just_somebody, -
probleem
door Gast ocram- 11 reacties
- 3.9k weergaven
ik wou pas een iets kijken in Start --> uitvoeren alleen toen ik CMD intypte deed hij opeens niets, en kreeg ook de melding van dat ie vastliep enzo \"taak beindigen\" beetje raar allemaal, wat kan dit zijn ?
-
ondertitels
door Gast koert- 1 reactie
- 2.9k weergaven
yu Ik schrijf meestal mijn ondertitels in de film met virtual dub. Ik heb dat nu ook gedaan maar de snelheid van de ondertitels komt niet overeen met de snelheid van de film. Als iemand me kan helpen Thanks
-
Extra Videokaart
door Gast Henks- 14 reacties
- 3.9k weergaven
Ik heb onlangs een dell pc gekocht met een on-board videokaart, maar blijkt geen 3D kaart te zijn. Er zitten wel nog 2 witte vrije sloten kan ik daar wat anders inzetten? :sick:
-
pc die vast loopt
door Gast willy.weiland- 3 reacties
- 2.8k weergaven
hey, als ik een tijdje aan game bent , dan loopt de pc vast ik dacht aan de Drive van de Vidiokaart , of kan er nog een ander rede zijn ? pc 3000+ proc geheugen 512 mb alleen op de game \'wolfstein\'
-
subrip
door Gast koert- 1 reactie
- 2.4k weergaven
yu weet iemand waar dat ik subrip kan downloaden thanks
-
- 3 reacties
- 2.9k weergaven
No space left on device dit geeft die aan maar ik heb wel genog vrij ruimte op mijn harde schijf please help me groetjes
-
hoe
door Gast houssaine- 1 reactie
- 3.3k weergaven
hoe laad je de sd4hide
-
Windows XP media center 2005
door Gast sip- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Kan iemand mij aan een kopietje helpen van Windows XP media center nl 2005 ? Altijd bereidt tot een wederdienst lucdec+duke@gmail.com
-
Outlook 2003
door Gast cemy- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik zag dit filmpje: http://www.duken.nl/content/view/46/29/ en dan zie je rechtonderin het logotje van outlook, terwijl het programma niet in de taakbalk staat,bij mij staat dat icoontje er alleen als outlook gewoon opgestart is. mij vraag is: hoe kan ik outlook ook zo op de achtergrond laten werken, dat ik wel mijn mailtjes ontvang (doormiddel van een melding) maar dat het programma niet op mijn taakbalk staat. BVD