Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
dvd branden
door Gast kimmekuh- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hi Wanneer ik de series van lost in een map heb opgeslagen samen (zoals in tutorial ) en die daarna met dvdschrink wens te downloaden wordt het bestand niet herkend.. nochtans is het avi. wat doe ik fout ? thx
-
ACT-bestand
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2.7k weergaven
weet iemand waarmee ik een ACT-bestand kan openen??
-
Poorten openen van een router
door Gast haasjehop- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Al een tijdje heb ik problemen met het downloaden. Vooral zeer traag! Tot ik hier las dat het kan liggen aan de poorten van de router die niet openstaan. Ik geraak wel op de router, maar weet niet hoe ik die poorten moet openzetten. Mijn router is een sagem f@st 1400w... Is er iemand die me hierbij kan helpen???
-
Brand probleem
door Gast sanneroos- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb toch al vaker films gebrand met DVD shrink... Maar nu kom ik met een aantal films in de problemen omdat Shrink ze niet herkent. Het volgende gebeurd> Ik open DvD Shrink en \"open file\" zoek mijn bestand en klik op \"\' ok\" Dan geeft Dvd Shrink de volgende mededeling: DVD Shrink encountered an error and cannot continue. Invalid data in file\"C: Documenten.......Bambi2\\VTS_01_1.VOB\" Dit is nu met 4 films het geval. Maar als ik ze afspeel met VLC player heb ik totaal geen problemen. Als niemand weet wat het is en mij niet kan helpen...is het dan mogelijk om ze om tezetten en dat ik ze dan met een virtuele cdrom schijf op een dvd brand? Want als ik dat …
-
pta bestanden
door Gast karim_blinkertboy- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hallo weet er iemand hoe ik van een filmbestandje een pta bestand kan maken voor op een mp4? Als er iemands is die een converter weet laat het me dan snel wten plz. alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
cd wordt niet gelezen
door Gast karim_blinkertboy- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hey ik heb net een mp4 speler gekocht en daar zat zo een klein cd\'tje bij. gisteren deed ie het maar als ik hem nu in mijn drive stop gebeurd er niet. ook als ik naar deze computer gaat staat er gewoon cd-rom station. heeft er iemand een oplossing? alvast bedankt!
-
ftd
door Gast hichtum- 1 reactie
- 3.2k weergaven
hallo ik heb het programma FTD maar ik heb een probleem : ookal heb ik 2 programma\'s grabiy en newbin lukt het niet. Ik kan op beide van die niks instaleren!! :pinch: :whistle: wat kan ik hier aan doen!
nieuwe hardware gevonden
door Gast karim_blinkertboy- 11 reacties
- 4.1k weergaven
hey ik zit met een vervelend probleem, telkens als ik mijn pc opstarts komt er een bericht met \'\'nieuwe hardware gevonden\'\' terwijl er niets in de USB ofzo zit. De naam van de hardware in \'\'ifrared\'\'. Weet er iemand hoe ik dit wegkrijg? alvast bedankt!
avi2dvd
door Gast shy- 1 reactie
- 2.5k weergaven
hoe krijg ik een audio stream in mijn avi2dvd??
Laatste reactie door tololimi, -
meerdere volledige muziekcd's op 1 cdrom branden
door Gast vogel62- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, kan iemand mij helpen met het volgende: ik wil namelijk meerdere muziekcd\'s op 1 cdschijfje zetten. hoe moet ik dat doen??? met vriendelijke groeten wanda73
-
videokaart updaten
door Gast karim_blinkertboy- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Hey ik zit nog steeds met mijn radeon x600 series videokaart en wil deze graag updaten maar weet niet hoe. ik heb al op ati.com gekeken maar ik vind er mijn weg niet als ik op radeon klik dan staat er geen update vorr mijn kaart. Als iemand weet waar ik dit zou kunnen doen zou ik heel dankbaar zijn. alvast bedankt! :evil:
-
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Weet iemand nog een goeie nederlandse site waar goede toturials staan :woohoo: :woohoo: voor Adobe Photoshop cs2 greetz Wasbeertjes
-
welke film is nog zeer goed
door Gast abdel_e- 21 reacties
- 6.3k weergaven
hoi ik wil nog eens wat films afhalen maar weet niet direct welke zouden jullie kunne zegge welke films goed zijn? gr
-
Hoi leuke site heb je :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: Is het teminste duidelijk voor iedereen. zo kom ik verder mer het douwnloaden van de spellen bedankt. het was eerst acrabadabra nu snap ik het al wat meer
schijfruimte??
door Gast luke- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Goedenavond, Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen met de melding: Sommige bestanden zijn groter dan 4 Gb verander aub uw opslag locatie naar die van een NTFS schijf. Ik kan de film niet 100% downloaden, maar tot b.v. 23% en dan stopt deze. Heeft iemand een antwoord :ohmy:
-
partitie?
door Gast luke- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik heb genoeg ruimte op de harde schijf, maar ik heb enkel de C-schijf en de rest zijn verwisselbare schijven. Die kun je niet als opslag schijf gebuiken toch?? Of bedoel je iets anders??
-
Dubbele ondertiteling- Help
door Gast janssen2201- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Goeiedag, Ik heb zojuist een film geconverteerd volgens het stappenplan met TMPGEnc. (avi naar mpg2) Tot mijn stomme verbazing heb ik nu dubbele ondertiteling, grote en kleine letters. :woohoo: Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe en wat ik moet doen om dit probleem op te lossen. Bij voorbaat dank ! Groetjes, Sharky66
-
bin. bestand branden
door Gast kadir061- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Mijn film RED EYE is een bin. bestand en de ondertitleing is een cue. bestand.Als ik het afspeel op de computer doet ie het heel goed. Maar hoe brand ik deze film samen met de ondertiteling? Gspot en Avi2DVD enzo herkennen geen bin. bestand! Kan iemand mij helpen?Want de film is gewoon heel goed!!PLEASE?
-
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
Jow! ik krijg binnenkort nieuwe internet verbinding! wat raden jullie aan? het moet niet duurder zijn dan ongeveer 30 per maand... ik zou een verbinding willen waar je een beetje goed met nieuwsgroepen kan werken,, heb nu wanadoo en dat is echt te sloom... :sick: ik hoor \'t wel!
Laatste reactie door sjost, -
- 2.6k weergaven
Hi Ik ben een nieuwe ingeschrevene want dit is een interessante site. Mijn vraag is hoe je kan zien waar je berichten en welke er staan wanneer je op het forum komt? thx
office 2003
door Deamon- 3 reacties
- 2.7k weergaven
mensen ik heb een vraag ik wil graag office 2003 downloaden maar aangezien we office 2000 hebben en me pa wil niet dat ik het daar over heen zet (hij kan moeilijk afstand doen van dingen ) is er ook een manier hoe ik dit dan neit over office 2000 kan instaleren ??? Greetz Wasbeertjes
Laatste reactie door Deamon, -
sharing
door Gast kimmekuh- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Zijn er mensen die een spel wensen te sharen door bv. met www.yousendit.com naar een gmail account te versturen.. Een beetje ruilen of zo... ( adventure games runaway, nibiru, agatha etc.. ) mijn gmail account is zonderlandje(at)gmail(dot)com Ps: Ik weet niet of dat kan maar weten jullie mss een site waar spelen worden geruild ? Thanks [modbreak=Fredpascal]E-mail gewijzigd tegen Spambots[/modbreak]
-
Norton Internet Security 2006 product key
door Gast alberto- 6 reacties
- 9.6k weergaven
hoi ik heb Norton Internet Security 2006 gedownload en geinstalleerd maar als hij geinstalleerd is vraagt hij om een productkey. weet iemand een geldige productkey of waar ik hem krijgen kan
high ping
door Gast stoffelken001- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Ik word de laatste tijd er helemaal gek van. Een ping van 500 of hoger. Ik heb geen idee hoe het komt. Ik heb spyware, virusscan over de computer gehaald. ook nog systeemherstel gedaan en ook alle programma\'s wat met internet verbinding zou kunnen maken afgesloten. voor mij is het een raadsel :pinch: . Misschien dat jullie een oplossing weten? ik had eerst en ping van 40-50 ofso. groetjes computas :woohoo:
-
- 4 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb nu Joint operations gedownload en nu wil ik online maar nu moet ik zo\'n irritante serial hebben weet iemand waar je die kan weghalen ???? greetz wasbeertjes