Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
cd branden
door Gast smartass- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hej ik heb een cd gebrand met alcohol, er zat wel beveiliging op maar ik kon hem gewoon brande, ik kan het spel ook gwoon vanaf de gebrande cd installere, maar als k et spel wil spele komt iedere keer dat bericht dat er een fout is en of je het foutenrapport wil versturen...
-
overclocken
door Gast smartass- 2 reacties
- 2k weergaven
hej ik wou nieuwe processor kope, maar nou hebk iets gehoord over overclocken, kan iemand mij ff uitlegge wat dat precies inhoud? alvast bedankt
-
alcohol 120
door Gast kerem1996- 5 reacties
- 3.5k weergaven
Hallo Had alc 120% 1.9.5.3105 Corporate edition gedownload. Daar stond dat er geen key voor nodig was. Maar na 1x gebruikt te hebben, doet hij helaas niets meer. Zal dus toch moeten registreren neem ik aan. Helaas is de trackersite off-line. Zoals velen. Kan iemand mij helpen??
-
Alcohol, dvd branden
door Gast Iron Monkey- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Wat moet ik doen nadat ik m\'n image bestand heb uitgepakt met alcohol, om \'m op dvd te branden met ondertiteling. Had t al een keer eerder gevraagd maar lukte toen niet echt en kan dat bericht niet terugvinden :whistle:
-
tut
door Gast kimmekuh- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hi hebben jullie geen tut van bv. hoe je download, wat je met de bestanden moet doen alsook de no-cd crack tot de uitvoering ervan ? tnx
Laatste reactie door Duken, -
dvd branden
door Gast Jessie40- 6 reacties
- 3k weergaven
ik heb een film gedownload met azureus, maar kan deze niet branden op dvd. op het moment dat nero moet gaan branden geeft deze aan dat de lege dvd schijf niet geschikt is. hij moetgeconferteerd worden [?] wie kan me helpen?? groet
-
C&C Generals
door Gast abel- 9 reacties
- 3.3k weergaven
Heeey, ik zit met een probleem, ik heb net C&C Generals gedownload maar hij wil niet openen. zelfs nadat ik de crack + game.dat overgeschreven heb doet hij het nog steeds niet, hij loopt gewoon vast. het enige wat dan nog help is opnieuw opstarten. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen want ik word er gek van?!? thnx
-
4 cds
door Gast kimmekuh- 9 reacties
- 3.5k weergaven
Hi Ik downloadde een spel met 4 cds. Nu heb ik 4 virtuele schijven gemaakt met power iso. Maar nu twijfel ik of ik de 4 cds in elk een andere schijf mo\"et plaatsen bv. cd1 in g cd2 in h.... thnx
-
DAA-bestand
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 86.1k weergaven
weet iemand hoe je een DAA-bestand moet openen???
-
DVD schijven
door Gast roel55- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik lees ergens dat je het beste dvd\'s kan kopen met een zwarte achtergrond ivm met de laserreflectie. Welk merk dvd zijn dat met een zwarte achtergrond en waar kan ik die kopen.
-
windows XP PRO
door Gast Caroelien- 19 reacties
- 5k weergaven
ik ben windows xp pro aan t downloaden maar ik krijg allemaal van dat soort bestandjes. weet iemand wat ik ermee kan doen
-
Serienummers
door Gast Iron Monkey- 9 reacties
- 3.5k weergaven
Weet iemand waar ik een serienummer voor Pinnacle kan vinden?
-
Slicen
door Gast wendybunt1989- 2 reacties
- 2.1k weergaven
normaal als je de slice tool gebruikt in photoshop dan kan je alleen maar vierkanten slicen. Nu is mijn vraag kan je ook zelf een vorm maken om te slicen ? dus stel dat ik een 3hoek wil hebben hoe kan ik die slicen of is dat niet mogelijk ?
-
Hulp
door Gast dterhaar- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Hoi jongens, ik heb duken mijn hulp aangeboden.
-
Azureus?¿?
door Gast stoffelken001- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ik gebruik al een tijdje azureus, altijd goed gedaan tot gister. Ik was photoshop aan het downloaden en toen stopte die oppeens bij 47,8%. Ik heb wat anders geprobeert maar die bleef bij 0,00000%. Ik heb nog 10GB schijfruimte dus daar zal het niet aan liggen. Dus weet iemand wat het zou kunnen zijn. groetjes computas :woohoo: PS: laatste tijd niks nieuws geinstalleerd behalve voipbuster.
-
servers
door Gast kimmekuh- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hi Ik las net de tut van Grabit en daar wordt om een server gevraagd. Nu ben ik bij Telenet ( belgie ) en al deze servers zijn beschikbaar. Welke van deze is het meest geschikt voor Grabit ? http://pub.telenet.be/?menu=&main=INSTELLINGEN dANK
-
Probleem ?
door Gast supernova- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb alledrie de delen van \" The Hunt for Eagle One \" Dutch Subbed etc downgeload . Beste beeldkwaliteit , echter geen Ned. ondertiteling en deel 1 geeft wel beeld maar geen geluid , ook niet met vlc player . Kan iemand mij hiermee helpen ? Bij voorbaat dank . Met vriendelijke groet : WizzAd .
-
Cue/Bin bestand uitpakken
door Gast Iron Monkey- 3 reacties
- 11.6k weergaven
Hoe pak ik een cue of bin bestand uit met alcohol??
-
monitor
door Gast roel55- 2 reacties
- 3k weergaven
Ik zit een spel te spelen en steeds bij een bepaald level gaat mijn monitor in spaartoestand er staat onder ingang 1. Heb mijn spaartoestand uitgezet maar doet het nog steeds. heb iemand hier een oplossing voor
-
video programma
door Gast koert- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Yu Bestaat er een programma om de muziek uit een film te halen en die dan gewoon op cd te zetten? Zo ja, welk programma en is dat te downloaden of te kopieren of te kopen? Thanks
-
covers maken
door Gast abdel_e- 3 reacties
- 3.2k weergaven
hallo welk is nog een gemakkelijk, gratis en fijn programma om dvd cover mee te maken? greets
-
kan geen meer filmpjes bekijken op yahoo
door Gast abdel_e- 0 reacties
- 2.3k weergaven
ik kijk vaak op www.movies.yahoo.com voor welke films er in amerika uitkomen en dan bekijk ik meestaal ook de trailers ervan maar ineens lukt dat niet meer, nu open zich een kaderke dat zech: \'Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet word ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen\' wat kan ik hier aan doen het is vrij irritant?
-
nfs most wanted
door Gast goulooze- 6 reacties
- 3.2k weergaven
Hello iedereen. IK heb nfs most wanted gebrand van een vriend van mij, maar als ik hem geinstalleerd heb doet hij het niet. Kan iemand mij vertellen hoe hij het wel doet
-
virusscanner
door Deamon- 12 reacties
- 3.6k weergaven
wie weet wat op dit moment de beste virus scanner voor windows is???? greetz wasbeertjes
-
1000e reactie
door Gast dterhaar- 10 reacties
- 3.6k weergaven
Dit wordt em toch? De 1000e?