Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
Serienummer the sims nachtleven?
door Gast rimaro- 7 reacties
- 5.6k weergaven
Heeft iemand hier misschien \'t serienummer voor The Sims nachtleven? Ik heb overal gezocht maar kan \'m nergens op internet vinden.
-
Bittorent is niet voor beginners neem FTP
door Gast Sissa- 14 reacties
- 3.2k weergaven
Ik was altijd aan het downloaden met Bittorent deze site zegt dat het het eenvoudigste is wat er is. Ik ben er wel achter dat dat hellemaal niet zo is. Zo ook vandaag weer eerst geschat 8 Uur maar de snelheid daalt en het wordt al snel 50 uur trager dan telefoon internet en trager. Dat krijg je als iedereen de upload afknijpt, en nu staat die dus hellemaal stil. en dan tye bedenken dat het om een programma gaat die net uit is. Dus ik ga maar eens verder kijken dan Bittorent ik ik kijk naar FTP als nadeel veel PC kennis vereist maar ik probeer een FTP client uit volg de link naar een FTP site registreer daar en krijg een mooi overzicht ook het programma die ik zoek sta…
-
autorun
door Gast smartass- 1 reactie
- 2.4k weergaven
heej ik heb m\'n comp net geformatteerd, maar nu staat autorun niet meer aan, dus als ik een cd erin doe start hij niet meer vanzelf op, weet iemand hoe ik dit weer moet aanzetten?? alvast bedankt greetz smartass
-
Media player/winamp
door Gast brianfootlover- 8 reacties
- 2.6k weergaven
Als ik bijvoorbeeld een video clip wil afspelen..heb ik hele slechte beeldkwaliteit..dit is al een tijdje zo en begin me er nu toch wel aan te eregeren..nu kwam ik op deze site en hoop dat jullie me kunnen helpen.. alvast bedankt
-
download alleen maar lege txt.files
door Gast elvis68- 6 reacties
- 2.9k weergaven
ik download met grabit alleen maar txt files, ik heb dit al eerder gevraagd maar ze zeiden dat het aan me instellingen lag bij preferences, ik heb dit daarna bij andere mensen nagevraagd en precies dezelfde preferences gedaan en hij werkt nog steeds niet
-
Package bestand
door Gast silencio- 1 reactie
- 4.4k weergaven
Ik heb een .zip bestand gedownload die ik met winrar heb geopend. in dat bestand stonden verschillende .package bestanden (file package) die ik niet kan openen. Welk programma heb ik daarvoor nodig?
-
Infrarood
door Gast totoblauw- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hey Ik wil verbinding maken tussen gsm en pc gsm: sharp tm100 ik wil graag verbinding maken via infrarood hoe doe ik dat?
-
uitnodiging liquidtorrent
door Gast victorZ- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, kan iemand mij een uitnodiging geven voor liquidtorrent? ik was al een lid maar om een of andere reden kon ik niet meer inloggen????!!!! ik had een goede ratio dus daar ligt het niet aan. alvast bedankt Groet Rob
-
password PERPETUALNIGHT
door Gast sanneroos- 3 reacties
- 4.6k weergaven
Hoi Ik had een film gedownload....de torrentfile had ik gehaald bij torrentreactor. (die gebruikt Duken ook in zijn filmpje ..dus ik dacht......haha Maar nu blijkt dat ik een password nodig heb om mijn rar bestanden te kunnen openen. Er zit een bestandje bij waarin staat dat ik bij PERPETUALNIGHT de password kan halen. Ik snap daar niet echt veel van, je moet eerst wat posten om daar vervolgens je password te kunnen krijgen. Hoe je dat moet doen en waar op die site...Ik begrijp er niks van........... HELP!!! anders heb ik voor niks gedownload. Wie weet hier meer van en wilt mij even helpen...er staan nu 2 films op mijn pc die ik niet zelf kan openen. P.s Ik haat pass…
-
Game-reviews op Duken
door Gast roosje65- 14 reacties
- 3k weergaven
Ik las een berichtje op hier op duken, en in dat berichtje stond iets van dat hij dat spel een 7 gaf, En nu ben ik op het idee gekomen, om een soort review deel te maken op Duken.nl Dus dat iemand gwoon over een (gedownloade)-game een review schrijft. Lijkt me wel oke, ik zou graag jullie mening hierover horen. :laugh:
-
games
door kleingroenduiveltje- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Ik wil graag games downloaden zonder upload te verbruiken want met mIRC vind ik de meeste games niet. Kan er iemand mij een programma aanraden.
Laatste reactie door Duken, -
fileserver
door Gast wendybunt1989- 20 reacties
- 8.7k weergaven
ik heb nu een leuke server besteld en wil daar een file server windows 2003 op draaien. iemand hier ervaring mee ? zijn er problemen die ik tegen kan komen ? het is ook de bedoeling dat hij SUS gaat draaien.
-
ziet cd niet
door IRUAL- 11 reacties
- 3.3k weergaven
hallo\' ik heb 10 cdtjes gekocht voorgedrukt met tribals maar bij 8 van deze cd ziet de comp ze niet 2 kon ik er gewoon mee branden maar bij deze krijg ik steeds de melding dat ik een beschrijfbaar media in moet voeren is hier iets aan te doen of zijn ze nu gewoon leuk om te hebben (hahaha) maar niets aan te doen hoop dat iemand hier iets weet :blush:
Laatste reactie door IRUAL, -
need for speed
door Gast klopklop- 3 reacties
- 2.5k weergaven
heey ik zou graag need for speed most wanted of underground downloaden (volledige versie) wie kan mij helpen? alvast bedankt greetz sofie :kiss:
Laatste reactie door Duken, -
hewj kep 2 vraagjuhs: weet iemand hoe je een .mpa audio aan een .avi video kan doen? of weet iemand een gratis converter zonder dat er zo\'n tekst inkomt te staan?
-
hewj, ik maak af en toe zelf wat domme filmpjes van foto\'s en sommige liedjes. Nu wil ik die op mijn psp zette. Maar het probleem is, het moette mpeg-4 bestanden zijn. hoe kan ik ze daar in veranderen? (zijn nu .wmv bestanden) kan iemand please iets noemen dat GRATIS is en als het kan graag een link ofsow. alvast bedankt.
-
cpu gebruik
door Gast smartass- 5 reacties
- 2.6k weergaven
heej ik heb een probleem met mn comp,, het cpu gebruik is altijd 100%... dit is nu sinds 2 dagen, het is echt irritant, als ik een spel wil spelen ofso dan gaat het hartstikke sloom, en als ik dan het proces dat zoveel cpu snelheid gebruikt stop, gaat een ander proces zoveel snelheid gebruiken... weet iemand wat ik moet doen?? greetz smartass
-
- 23 reacties
- 4.8k weergaven
Olla Comesta! Graag zou ik willen welke hoofd forum topics je mist in het forum. Welke overbodig zijn of welke misschien veranderd moeten worden. Dus wat mis je precies en waaom?
-
heey mensen, ik heb een vraagje bestaat er ook een proggramma die in alle andere downloadprogramma\'s zoekt en als dat niet bestaat weten jullie een goed programma waar je veel films en goede films kan downloaden?? alvast bedankt
-
Temp
door Gast cemy- 11 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo allemaal, ik had een vraagje, ik heb de laatste tijd dat Norton Internet Security een melding geeft dan verschillende bestanden verbindeing willen maken met de DNS-server. Deze bestandjes komen uit de map C:/Windows/Temp een paar bestandjes zijn: win6.tmp win47.tmp enz enz ik weet niet wat ik hier mee moet, maar kan ik de bestandjes in de map Temp gewoon weggooien???, want wil al mijn internet bestanden even opschonen want had laatst last van een dialer. ps. een paar minuten voordat de melding komt werkt mijn internet ook niet meer naar behoren, deze hgaat heel langzaam en geeft dan aan dat de pagina niet is gevonden.
-
Alcohol 120% / Deamen Tools / SD4Hide
door Gast djurreas- 7 reacties
- 16.1k weergaven
Beste mensen, Laatst heb ik Azurues gedownload en heb de spellen: Need for Speed Most Wanted en Football Manager 2006 gedownload. Allebei de full games. Ik heb ze gemount met Alcohol 120%. Ik had ze geinstalleerd en ze stonden op mijn bureaublad. Maar als ik ze aanklik staat er: CD/DVD emulatie software gevonden. Toen heb ik Alcohol 120% verwijderd, samen met de spellen. Vervolgens heb ik de twee spellen gemount met Deamen Tools. Maar als ik ze nu wil spelen staat er: plaats de juiste CD-rom. Wat moet ik nu doen? Ook heb ik een vraagje over SD4Hide. Kan iemand mij dit programma(tje) stap voor stap uitleggen? Alvast bedankt.
-
twee goeie torrentsearchers
door Gast kimmekuh- 4 reacties
- 2.7k weergaven
Seedler: http://www.seedler.org/en/ Torrentbox: http://www.torrentbox.com/extras-top20.php http://www.torrentbox.com/torrents-search.php
-
Pc Maakt Rare Geluiden
door Gast alberto- 2 reacties
- 2.2k weergaven
sinds drie dagen maakt mijn computer een raar geluid, het geluid dat je hoort als je inbelt om te internetten. ik krjg ook rare meldingen in het spaans maar ik kan op niks klikken want het gaat heel snel weg. is dit misschien een hacker of een virus? pleise help mij het geluid en de meldingen zijn echt irritant !
-
Verwijder probleempje 1 2
door Gast cemy- 28 reacties
- 6.5k weergaven
Ik heb een klein bestandje op mijn bureaublad staan, maar die wil ik verwijderen, als ik hem verwijder krijg ik de volgende melding.... [img size=499]http://home.planet.nl/~wage0077/naamloos.bmp Hij wil hem dus niet verwijderen, terwijl ik het bestandje nog nooit heb geopend. wie kan me helpen???
-
.ape en cue hééélp
door Gast bjornmulder- 8 reacties
- 4.3k weergaven
hallo allemaal, IK HEB EEN CONCERT van prince binnen ( via nieuwsgroepen ), en ik heb het uitgepakt. Daar in staat het het volgende, een 12tal nummers met de extentie .ape een .cue bestand, en een .m3u bestand. Ik heb hiervan een disk1 en disk2 met allebij hetzelfde, alleen met andere nummers. Mijn vraag is hoe moet ik ze openen , of branden help me a.u.b Groetjes van PETER. :ohmy: