Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
3wareDrv.sys
door Gast Heinen- 3 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo iedereen, Ik was dus van plan om windows er ff opnieuw op te gooien, dus moet de pc opnieuw worden opgestart (doet tie automatisch) en dan heeft tie dat gedaan, en dan krijgt je hardwareconfiguratie en dan gaat tie bestanden laden. Maar het volgende bestand kan die niet vinden '3wareDrv.sys'. En dan sluit de setup meteen af. Ik heb ff gegoogled en toen zag ik ergens staan dat je dat bestand van je windows cd in je c/windows/systeem32/drivers moest stoppen. Maar dit bestand staat niet op mijn windows cd. Kan iemand mij helpen?? Of misschien dat ene bestand toe sturen? Alvast bedankt.
-
Nieuwe website! 1 2 3
door Duken- 64 reacties
- 14.5k weergaven
Olla olla!! Nog druk bezig met de kleurtjes etc maar we zijn goed op weg! De nieuwe site is online!! :D
-
Artikel over downloaden
door Gast darkne0n- 12 reacties
- 3.3k weergaven
Op de site van planet heb ik een special over downloaden gevonden met uitspraken van de directeur van stichting brein. Het gaat over hoe downloaden gestopt moet gaan worden. http://www.planet.nl/planet/show/id=2279390/contentid=702418/sc=65acaf veel plesier der mee ;D
-
Windows themes?
door Gast thesilk- 13 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo, Ik heb een windows themes gedownload. En ik had het geopend met winzip. Maar het zijn allemaal kleine bestanden bij elkaar en niet een groot bestand, weet iemand hoe je van al die kleine bestandjes een groot bestand moet krijgen , zodat ik het gewoon kan openen. Alvast bedankt, thesilk
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14553.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
decrypten en rebuilden
door Gast Gilgamesch- 1 reactie
- 2k weergaven
Hulpverleners, Mijn eerste rebuild is is gelukt. mooi toch Alles keurig met de dvd decrypter en daarna met de dvd Rebuilder een plekje gegeven om dit bestand weer te kunnen branden met Nero naar een dvd. Alleen dit lukt niet, welke nero applicatie moet ik gebruiken en het vervolg traject :-[ . Is er iemand dit mij dit stap voor stap kan uitleggen. 1e stap is "Nero Burning Rom "(denk ik) 2e stap ... make my day ;D gilgamesch
-
Vraagjuh,,
door Gast Rickske92- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hewj kep een vraagjuh,, iemand heeft op mijn com de firewall aan gezet met "zonder uitzonderingen" aangevinkt en ik kan dat niet veranderen omdat ik geen adminestrator recht heb degene die dat heeft, heeft op die com een account gemaakt met wachtwoord en daarop heeft die de recht wat kan ik hieraan doen een progje voor bijv. het wachtwoord eraf te halen weet iemand iets? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
DAT-bestand
door Gast diaantjetuurlijk- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hallo..... wat heb je nodig om deze te openen het is een film dat weet ik wel maar met welk programma kan ik deze openen???? graag hulp :'(
Laatste reactie door Eagles, -
Steun de Belgische internetters !!!
door Gast antigua- 7 reacties
- 2.7k weergaven
Hi Op de website http://www.geendatalimiet.be/ kan iedereen met behulp van een digitale petitie protest aantekenen tegen het in België nog steeds geldende datalimiet op de internet-abonnementen. Doordat er in België slechts 2 concurrenten zijn op het gebied van breedband-internet is de concurrentie tussen beide veel minder hevig dan in Nederland. Dit resulteert in het feit dat daar nog steeds een datalimiet is, welke in veel gevallen veel te laag zijn. Dit is voor heel veel internetters erg onhandig in deze tijd van het veelzijdige een veelvuldige gebruik van Internet. Dit lijkt een goed initiatief en misschien kunnen jullie de actievoerders steunen. Ook U k…
-
hoe zet je real media vrb bestanden om naar gewonen film(avi) bestanden
door Gast dark fairy princess- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hoi hoi ik heb een film (csi) gedownload maar dit zijn real media vrb bestanden nu is de vraag hoe zet je die om naar gewonen avi filmbestanden zodat je er ook ondertitels bij kan zetten?? eva ps heeft iemand toevallig al de ondertitels voor csi seizoen 6
Laatste reactie door Eagles, -
geluid doet het nie
door Gast julernoff- 6 reacties
- 2.6k weergaven
ken iemand mij helpen mij geluid doet het niet ik heb opnieuw geinsteleert me pc maar me geluid doet het nie alles zit er goed in
-
betaalsites blokkeren
door Gast karim_blinkertboy- 1 reactie
- 3.2k weergaven
hey ik heb een vraagje want ik heb al slechte ervaringen gehad met betaalsites toen ik kleiner was maar nu was mijn vraag of je deze kan blokkeren of doet de pc dit zelf ofzo? ik wil niet graag opnieuw zo een rekening krijgen alvast bedankt!
-
hoe kan ik dit filmpje downloaden?
door Gast trappena- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik zou graag filmpjes als deze ( zie link ) willen downloaden en branden op dvd alleen kan dit soort filmpjes niet op harddisk zetten , is hier een programma voor ? of truc ? met de url van de bron start die rechtstreek in mediaplayer op alvast bedankt voor reactie`s Richard url link -- http://video.supercarchallenge.nl/ bron url -- http://video.supercarchallenge.nl/playlist.php?portal=1&q=hi&vidID=16
-
sendmefile
door Gast kimmekuh- 0 reacties
- 2.2k weergaven
hi deze fantastische torrent file searchbar laat zich nu ook downloaden voor Internet Explorer. Vooral Seedler en Isohunt komen er sterk uit. http://sendmefiletorrent.ourtoolbar.com/?platform=ie
-
Firewall!!!snel hulp pls
door Gast nessou- 10 reacties
- 3.4k weergaven
hallo ik ben gister op zoon site geweest voor een crack meestal komt er dan zoon ding er voor van dat je iets moet instaleren. dat was nu ook weer. maar ik heb het niet aan geklikt maar ben bang dat het me wel heeft getroffen. want mijn firewall ligt er nu uit en gaat niet meer aan help me voor dat het te laat is
-
- 10 reacties
- 10.9k weergaven
Vaak lijkt het alsof deze sites onder een hoedje spelen. Ze proberen allemaal iets bij je te instaleren voordat je een crack mag downloaden. Dat zal wel niet zo gezond zijn dus dat doe ik niet. Maar dan blijven er maar weinig sites over. Wat zijn de beste crack en serial sites?
-
Cd stadion
door Gast crappy- 5 reacties
- 2.8k weergaven
EEyz als ik mijn cd rom in wil doen komt ie er nie uit , ik heb par keer geprobeerd maare lukt nie wat moe ik doen
-
hewj,, mijn vriend heeft een spel lord of the rings battle for middle earth 2. die is 5,03 gb volgens mij dus ik kan em niej kopieeren. wat moet ik doen? op mijn pc zetten ofsow en hoe doe ik da? greezz rick
-
film maken op computer
door Gast dterhaar- 14 reacties
- 3.3k weergaven
Hoe kan ik een filmpje maken van wat er zich op mijn beeldscherm afspeelt? Ik wil graag een WoW filmpje maken, maar het lijkt me zinloos om 24 keer per seconde op de Prtscrn te gaan drukken. Weet iemand hier een proggie voor?
-
DVD Branden
door Gast alberto- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi, ik heb een probleempje : de meeste spellen die ik download zijn mdf/mds, en iso\'s maar na het branden moet ik het bestand mounten maar na 20 procent of minder loopt het al vast waar kan dit aan liggen ik heb een pioneer brander
-
Gmail
door Gast alberto- 23 reacties
- 6k weergaven
Kan ieman voor mij een Gmail maken
-
uploaden
door Gast karim_blinkertboy- 1 reactie
- 2k weergaven
hey ik wet nu wel al veel over downloaden maar weet eigenlijk niets over uploaden en ik hoop dat jullie me hier wat info over kunnen geven. vb: -de hoeveelheid mb\'s die je upload komen deze bij je download metertje of kan je onberperkt uploaden? ik hoop dat jullie me nopg wat basisinfo hierover kunnen geven! :laugh: alvast bedankt! :silly:
-
Tip voor duken
door mamiek- 9 reacties
- 2.9k weergaven
hewj,, Ik zat laatst even naar wat torrents te kijken en toen viel me het volgende op: VSO convertXtodvd dus ik had het snel gedownload en ik zat te kijken. En na een tijd vond ik et wel een goed programma want ik vind het best simpel en het duurt allemaal niet lang. Het kan simpel van een video bestand een video_ts map maken. Dus miss is het handig om tussen je handleidingen te zetten voor dvd bekijken met ondertiteling ofsow want je kan ook gemakkelijk ondertiteling eronderzetten(moet je wel eerst met vobsub kijken ofze gelijk lopen) je kan er mee doen wat je wil kijk er maar eens naar.
-
waar ???
door Gast gertienoth- 9 reacties
- 3.1k weergaven
Iemand mss een tip waar ik de kaften kan downloaden voor de hoesjes van de dvd ? en de labels ?
-
sorry maar ben echt een leek hoor
door Gast gertienoth- 3 reacties
- 2.4k weergaven
sorry ben echt een leek wat films downloaden aangaat dus heb wat dingetjes nu en hoop dat ik de goede informatie krijg want als ik al fout begin dan is het einde zoek . waar moet ik op letten als ik een dvd wil branden op de site van shareaze staan een aantal dingen als ik de zoekfunctie heb aangeklik , waar moet ik op letten ? * bij bestand staat bvb type videoclip of fragment en nog meer opties naar welk bestand moet ik zoeken voor dvd ? * naarst het betand staat ( EX.....) naar welke moet ik daar kijken ? * dan krijg je de grootte welke is het beste om te nemen ? * dan de waarde welke ? * dan krijg je de status en daar staan allemaal simbooltje ? * …