Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Goeienavond mensen, Ik ben al een best poosje aan het downloaden met Newsleecher en ben ook aan het 'proberen' NZB files te importeren en te downloaden maar dat lukt me nog niet echt. Heb eigenlijk al vanalles geprobeerd. Importeren terwijl ik niet verbonden ben. Als ik dan in de queue ga kijken staan de files op pauze of in de queue. Connect ik dan weer vallen ze allemaal op pauze en dan doe ik resume en weg zijn alle files. Ze zijn dan ook nergens meer op mijn computer te vinden. Wat kan ik doen? Please help me, snap er geen snars van. Alvast bedankt Groeten, Peter
Laatste reactie door Eagles, -
Pc Naar TV
door Gast Rickske92- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hewj ik heb een S-Video naar scart kabel gekocht en daarbij heb ik met NVIDIA het op 2 beeldschermen gekregen op mijn pc en TV maar op de tv is het zwart-wit en de ene handleiding erover vind ik een beetje vaag ik snap hem niet kan iemand mij het simpel uitleggen,, Vielen Dank
Laatste reactie door Duken, -
Wereldkampioen 2006
door Gast daantjedegekste- 19 reacties
- 4.2k weergaven
Wie wordt er volgens jou wereldkampioen... Meld het mij
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14930.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14924.0[/iurl]
ik heb battle of middle earth 2 gedownload maar als ik hem uitpak met isobuster en probeer te installeren moet ik een ene spitfire aan zetten maar die zat niet in het bestand zelf. en de setup werkt ook niet echt
Laatste reactie door Wesley, -
vraagje
door Gast daoed- 1 reactie
- 2.2k weergaven
he ik ben laatst hier begonne met bewegende avatar/icon proberen te maken bij handige tips. maar mijn vraag is kan ik niet op een of ander manier doen dat ik bij animation shop 3 niet telkens al die plaatjes aanmoet klikeen maar alles in 1 keer. want hij bestaat uit 1400 plaatjes mij plaatje.
Laatste reactie door Erwin., -
NTSC naar PAL
door Gast c4ssh3rn- 0 reacties
- 1.9k weergaven
weet iemand een proggie waarmee ik ps2 ntsc spellen kan omzetten naar een pal versie?
-
Dit was het nieuws downloaden
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Er is een programma op de NOS.Dit programma heet ''Dit was het nieuws''. Misgien ken je het wel. Ik wil weten waar ik de aflevingen kan downloaden. Alvast bedankt
Laatste reactie door Martijn, -
tmp
door Nick1324117094- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Wat is een tmp file en hoe kan ik die openen? ook heb ik een sfv file die ik niet kan openen. ik heb wel quikpar maar als ik hem dan open dan krijg ik quickpar? :-\
-
audio speelt te snel
door Gast bob- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo daar, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb windows 2000 / pentium 3 en als ik download van soulseek, of op een andere wijze muziek afspeel via windows media player of de real player of via wat dan ook... mijn afgespeelde muziek klinkt net een fractie te snel. Ik hen ondertussen veel geprobeerd (nieuwe driver / chipset geinstalleerd) maar ik weet het niet meer. :-[ HELP???
-
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14888.0[/iurl]
day of defeat source
door Gast erik_gek- 3 reacties
- 2.2k weergaven
eh byos, ik heb een vraag over het spel DoD: source. weet iemand een goede clan (of zit iemand in een clan) en weet iemand waar clans tegen elkaar spelen.
-
bin bestand
door Gast magic- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo Ik heb net een spel gedownload. heb hem uitgepakt en dan krijg ik een image bestand maar dat is maar 71 bytes groot. als ik hetmet alcohol wil branden en ik ga naar alle bestanden toe dan krijg ik nog wel een bestandje en dat is een bin van 700mb groot. maar als ik dat wil branden dan krijg ik allemaal gegevens van alocohol zoals. Track formaat en blok grootte en image header grootte en image trailer grootte dan zie ik blokje staan wat ik moet aanvinken of de data al gecodeerd is en gaat zo maar verder Kan iemand me helpen ik heb dat alleen maar bij bin bestanden
Laatste reactie door Maurice, -
VERPLAATST: No cd
door Duken- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14866.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14874.0[/iurl]
- 7 reacties
- 2.8k weergaven
ik zit ook met een probleempje. Ik heb een bestand gedownload en wil hier graag de naam van veranderen, maar telkens als ik het probeer krijg ik de volgende foutmelding: "Kan de naam van het bestand niet veranderen, mogelijk is het programma door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit de programma's af en probeer het opnieuw." Nou heb ik het al ontelbare keren geprobeert, allerlei programma's afgesloten maar het lukt nog steeds niet. Ik heb hiervoor nooit moeite gehad de naam van een bestand te veranderen, dus ik snap niet waarom mijn pc nu zo moeilijk loopt te doen :-\. Iemand die een oplossing weet?
Host upgrade!!!
door Duken- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Jawel op mijn verjaardag gaat mijn host over van php4 naar php5. Ook doen ze nog wat andere dingen. Leuke datum natuurlijk zo op mijn verjaardag maar het is niet anders. Dit gaan zedoen : Op 3 juni 2006 zal ons gehele hosting platform (afgezien van reseller, deze heeft zijn eigen roadmap) over schakelen naar Apache 2.x, PHP5 en MySQL5. Waarom MySQL5? MySQL5 bied veel meer mogelijkheden (triggers, transactions, stored procedures) ten opzichte van 4.0. Alle queries die volgens de SQL2003 standaard geschreven zijn (meerendeel van alle grote software pakketten voldoet daar aan) zullen werken op MySQL5. Werkt mijn site nog wel na de upgrade!? Ja en Nee. Het over…
-
disney films
door Gast magic- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Weet iemand een site waar ik disney films kan downloaden
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb paar keer een DVD te branden met behulp van GSpot codec , Avi2Dvd en TMPGEnc DVD Author ... en ik heb de stappen goed gedaan , maar iedere keer krijg ik een DVD en ISO bestanden zonder ondertitle.......... hoe kan dat en wat ik moet doen ?????????????
Laatste reactie door alex1958, -
video_TS
door Gast c4ssh3rn- 4 reacties
- 2.8k weergaven
waarom staat deze map altijd op een dvd terwijl er nooit iets in zit??
Laatste reactie door Granaat90, -
.nrg bestand
door sofie- 5 reacties
- 3.9k weergaven
Ik wil graag een film downloaden, alleen is deze film een .nrg bestand. Normaal gesproken kan ik alle films gewoon downloaden met microtorrent, maar hierbij lukt het mij niet hem te downloaden. Ik kan op google niet vinden welk programma ik dan wel kan gebruiken, alleen kan ik dit nergens vinden. Kan iemand mij vertellen welk programma ik moet gebruiken? alvast bedankt!
-
ram geheugen
door Gast c4ssh3rn- 2 reacties
- 2.8k weergaven
ik wil een nieuwe RAM geheugen halen ik zit te twijvelen tussen 1 van 400 mhz en 1tje 533mhz maakt dat verschil veel uit of niet zo veel die van 533 is wel stukke duurde
-
Artikel over sluiting van bekende bittorrent pagina
door Gast darkne0n- 10 reacties
- 2.9k weergaven
Ik kwam dit tegen op planet.nl http://www.planet.nl/planet/show/id=74346/contentid=717774/sc=d5d0d2 opmerkelijk of niet? Het gaat toch over de site. www.piratebay.org ? EDIT: Het is idd www.piratebay.org !!! OMG??? :o
Laatste reactie door Martijn, -
Game back-up maken
door Gast ocram- 12 reacties
- 2.8k weergaven
Ik vond Fifa 2006 net weer, en omdat ik zo bang ben dat ik hem kwijt ga raken wou ik even een back-up maken ;D alleen hoe kopieer je die, back-ups maken van films is geen probleem, maar een game kopieren heb ik nog nooit gedaan lol. weet iemand met welk programma ik dit kan doen, alvast bedankt.