Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
nieuw xp thema insteleren wie kan mij helpen ?? :-[
Laatste reactie door Eagles, -
Sites Die Tevoorschijn Komen
door Gast thesilk- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een probleempje. Elke keer als ik internet, msn of een spel speel komen er allerlei sites tevoorschijn van bijv. DELL. En dit kan zeer irritant zijn, ik heb al allerlei progammam's gedownload maar die helpten allemaal niet of daardoor werd het alleeen maar erger. Weet iemand meschien wat ik moet downloaden of wat ik moet weghalen of wat ik moet doen? ??? Alvast bedankt
Laatste reactie door yvon, -
Begrippenlijst
door Duken- 16 reacties
- 3.6k weergaven
Ik wil voor duken.nl een begrippen lijst opzetten en deze op de site plaatsen. Het mooiste zou zijn en we deze allemaal aanvullen zodat hij zo groot en uitgebreid mogelijk word. Begin : Edit: alles staat nu hier: http://www.duken.nl/content/view/127/8/
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15065.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Screenshots
door Gast NewbieComp- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Zou iemand mij kunnen vertelen hoe ik screenshots kan maken, van bijv. mijn firewall en utorrent instelingen. Het zou kunnen helpen, omdat jullie misschien die ene, voor mij onzichtbare foutje kunnen vinden, zodat ik eens geen NAT fout krijg. Alvast bedankt
-
Windows XP niet geldig / legaal
door Gast john.b- 18 reacties
- 32.1k weergaven
hoi ik krijg nu een melding van dat mijn xp nummer niet geldig is waar is dat progr zodat ik mijn code weer een beetje legaal kan krijgen zodat ik weer kan updaten
-
avi bestand
door Gast magic- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Ik heb een avi bestand gedownload, Kan ik dit gelijk branden of moet ik het nog omzetten.
Laatste reactie door Erwin., -
zoekbalkje weg endownload
door Gast john.b- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hoi de balk in ie is weg bij me pa mijn vraag is hoe kan ik die terughalen zodat huj weer gewoon een adress in kan typen...en ik heb wel eens gehoord dat je ergens iets kan plaatsen en dat iemand met een code??????het daar weer vandaan kan halen<een soort postvak>zoja waar kan ik dat vinden
-
uitnodiging torrentpassion
door Gast john.b- 1 reactie
- 2.3k weergaven
heb een paar keer geregistreert bij torrentpassion maar krijg nooit een email terug kan dit of lig het probleem bij mij.en als je nog iemand mag uitnodigen dan hou ik me aanbevolen
Laatste reactie door evissu, -
ik ben ontdekt door de mpaa (The Motion Picture Association of America) ik ken nu niet meer downloaden elke keer dat ik dat doe krijg ik een warning is er een manier dat ze me niet meer kunnen vinden? (heb nog nooit een film gedownload ???)
Back-up
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ik wil een back-up maken van mijn Fifa 06. Ik weet hoe ik hem moet kopieren, maar is er ook er een andere manier zodat je hem niet hoeft te kopieren op cd???
bestand op cd
door Wesley- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ik heb een bestandje van 2 gb gedownload en ik wil hem op een cd van 4.7 gb zetten maar nero en me computer zeggen dat er te weinig space op de disk zit Hoe moet ik dit oplossen?
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15011.0[/iurl]
- 13 reacties
- 3.8k weergaven
Nederland heeft.... Verloren :'(
Cluedo
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Er is een spel van Cluedo: Fatale Illusie. Wie weet warr ik deze ken downloaden?? Alvast bedankt PS op mininova en torrentreactor staat hij niet
-
www.romreactor.net dit is een romsite waar talloze games opstaan van de atari's tot en met nintendo en ook nog nintendo ds spelen enigste nadeel is dat je in de rij moet staan en maar 3 downloads aan mag laten staan.
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb een tijdje geleden in jullie 'handige tips' gekeken, en daar zag ik dat je je computer sneller kon laten afsluiten. Ik heb gedaan wat er stond, maar ik krijg wel een zootje errors tijdens het afsluiten. Ik wil de settings nu dan ook weer terugzetten naar de oude waardes, maar ik heb geen idee welke dat ook alweer waren. Iemand enig idee? mvg Doded
-
Download Sectie!
door Duken- 21 reacties
- 5k weergaven
Jawel! We hebben vanaf heden ook een download sectie! ;D Heb je goede downloads dan kan je ze ook uploaden! Ik zoek bijvoorbeeld antiblaxx etc http://www.duken.nl/component/option,com_docman/Itemid,69/
Laatste reactie door Erwin., -
javascript uit?
door Gast darkne0n- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Jaja, ik zit met het volgende probleem. als ik via een link naar bijv. youtube.com een filmpje wil kijken, dan krijg ik het volgende in mijn internet venster: Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player. Aangezien ik al de laatste flash player heb gedownload, zal het waarschijnlijk liggen aan mijn jafascript uitstaat. Als ik het filmpje in firefox wil kijken, doet het filmpje het wel.. Rara?
-
talen bij games
door wouter- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb onlangs fifa 2006 gedownload en die bleek duits te zijn. vond ik opzich niet erg in het begin omdat je later de talen kan veranderen. Blijkt daar dus alleen italiaans en frans te staan, niet eens engels. Is het mogelijk een soort van talenpakket te downloaden zodat ik hem minimaal naar het engels kan krijgen of moet ik gewoon een andere versie downloaden?
-
Directx werkt niet
door wouter- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Eerst heb ik niet zoveel aandacht besteed aan dit probleem maar nou ik hem bij het 2e spel krijg wordt het toch behoorlijk irritant. Sommige spellen initialiseren (of hoe je het ook mag schrijven) eerst directX voordat het spel geinstalleerd kan worden, en daar ligt mijn probleem: als directX op driekwart is van het initialiseren krijg ik een bericht: "Initialiseren van DirectX niet voltooid omdat directX niet geinstalleerd is, ga naar www.microsoft.com om hem te downloaden" ..terwijl hij op allebei mijn hardeschijven gewoon is geinstalleerd. ik heb hem ook al verscheidene keren gedeinstalleerd en weer geinstalleerd maar dat helpt niet. Iemand een idee hoe ik dit k…
Laatste reactie door wouter, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
doordat een vriend zo leuk was om mijn dvd van GTA San Andreas kwijt te raken was ik genoodzaakt hem opnieuw te downloaden. http://img213.imageshack.us/img213/1959/gtaprobleem2om.jpg ik ben wel bekend met de nieuwsgroepen die in torrents zijn gemaakt en hoe ze werken, maar als ik welke rar dan ook gebruik om de image uit te pakken staat er niks als ze klaar zijn. ik heb ook al gekeken of de ruimte van mn schijf is afgenomen maar dat gebeurt ook niet. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? dit staat in elk rar-bestand http://img48.imageshack.us/img48/3444/gtaprobleem25rt.jpg
Laatste reactie door wouter, -
Offline...
door Duken- 7 reacties
- 3k weergaven
We lagen er vandaag enkele uren uit.. lekker dan. Mailtje van mijn host: Geachte Klant, Op dit moment is er een nog onbekende storing op het netwerk te RedBus Interhouse. Wij zijn bezig dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, PCextreme B.V.
3gp
door Henny1324117097- 11 reacties
- 3.6k weergaven
ik zoek een programatje om films over te zetten naar 3gp,zodat ik ze op mijn sony ericson kan afspelen.Met reg.code.Wie kan mij daar iets meer over vertellen.Thanks.
-
downloaden zonder nieuwsgroep
door Gast john.b- 6 reacties
- 3.2k weergaven
hoi fan daar kijk ik dagelijks op maar ze zitten steeds vol maar ik blijf proberen <geweldige serie zeg spannend tot het eind kan zeker wel lang duren voordat er plek is