Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 5.7k weergaven
hey weet iemand waar ik microsoft word 2003 kan downloaden. ik heb nu alleen word maar die is niet zo fijn.
Laatste reactie door Erwin., -
Hoi ik wil een film uploaden maar het lukt niet zie deze wil ik plaatsen maar ik krijg volgende reactei? en dan dat dank
Laatste reactie door bart, -
Film uploaden
door bart- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Hi ik wil filmpje te uploaden op een torrentsite. hoer gaat dat. eerst en vooral is het een filmpje die ik kreeg als link op email. dus hoie pak ik dat filmpje in en hoe plaats ik het? danku
Laatste reactie door bart, -
Van avi naar MPEG-4
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 5.9k weergaven
Hoe converteer ik avi-files naar MPEG-4 (voor op mijn Samsung E900)
-
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Ik ben bezig met het vernieuwen en verbeteren van de tutorials. Veel handleidingen zijn namelijk wat onduidelijk of oud door mijn luiheid. :stank: De eerste handleiding update is klaar: Bittornado: http://www.duken.nl/content/view/14/4/ Hij ziet er een stuk frisser en makkelijk uit! (sceenies zijn gemaakt met snagit , dan kan je makkelijk van die pijlen etc in je pics zetten) :dans2:
Laatste reactie door Duken, -
Torrentpassion down
door Gast daantjedegekste- 19 reacties
- 6.2k weergaven
Torrentpassion houdt er waarschijnlijk mee op: Beste Bezoeker, Naar aanleiding van het dit keer persoonlijk contact van Stichting BREIN (Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland), en de recente ontwikkelingen (aanhouding beheerders Phoenixtorrent) op het grijze gebied van de wet waar wij in zitten. Besloten dat wij vanaf heden geen torrents meer aan zullen bieden op onze servers! Wij zijn 2,5 jaar geleden met veel plezier begonnen met Tasty Torrents. Door de ontwikkelingen daarin hebben we toen besloten zelf onder een andere naam (Torrent Passion) verder te gaan. Sinds December 2005 waren wij hieronder ook on-line te vinden. Wij hebben altijd met plezier a…
Laatste reactie door Monique1324117104, -
- 11 reacties
- 4.1k weergaven
Hoi hoi ik was hier vroeger ok al hee lang lid maaar toen werd er iets vernieuwed en wa ik mijn account kwijt. ik heb een vraagje kan ieman mij een invite sturen voor Gmail mijn msn is blata_racer@hotmail.com
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik vraag me af of dit zou lukken ik heb namelijk met mijn camera geluiden opgenomen maar niets gefilmd. Heb dat op mijn pc geplaatst en dat is nu een IFO bestand. Zou ik nu dat bestand op een cd rom kunnen branden zodat we dat kunnen afspelen met een cd speler. Heb het al geprobeerd maar mijn cd spelers vinden geen disk zou ik dat bestand moeten veranderen en zo ja hoe doe je dat? Ik weet echt niet hoe ik er moet aanbeginnen. Alvast bedankt. Groetjes
- 3 reacties
- 2k weergaven
hej er zijn nu ook virussen voor mobiel en pda's dus mijn vraag... gebruikt iemand een virusscanner voor zijn/haar mobiel of.. en weet iemand misschien een goeie? alvast bedankt greetz smartass
Goedkoopste provider (mobiele telefoons)
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar moet nog een sim kaart maar kwee nie welke provider ik moet nemen...Weten jullie ergens een test om de goedkoopste voor mij te kunnen vinden of weten jullie zelf wie de goedkoopste is... P.S ik wil een prepaid-abo..dus geen abbo waar je maandelijks moet betalen
Weer melding van windows niet legaal
door Gast darkne0n- 5 reacties
- 5k weergaven
Jah, k heb weer de melding dat mijn windows niet legaal is... Toch heb ik de tool van duken gebruikt daartegen, maar het is weer teruggekomen :-[ weet iemand hoe wat en waarom?
-
Zwarte markt
door mohammedb- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo Helpers, Ik heb een vraagje over de Zwarte Markt van Beverwijk weet iemand hoeveel ik betaal als ik een PSP daar koop? Groeten, Jelmer
Windows foutmelding
door Gast Mauro313- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Ik was op de pc bezig met een programma. Toen ik dit wilde afsluiten ging dit traag en leek et net of hij vastliep. Ik heb toen de aan/uit knop ingedrukt gehouden en zo de pc uitgezet. Maar als ik em nu opstart geeft hij deze foutmelding: Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de pc opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren: Controleer of alles nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u n…
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games recensies / zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15159.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15168.0[/iurl]
Hoi, Ik heb laatst avi2dvd gedownload en ik geprobeert het avi bestand met srt proberen om te zetten naar DVD. Eerst gaat Besplit in werking, (dit gaat goed) en dan komt Besweet, maar deze breekt vroegtijdig af ( altijd bij ongeveer 16 min.) Met gevolg dat CCE ( Cinema Craft Encoder ) het benodigde bestand niet vind en ik krijg dan de volgende melding : Couldin't find appopriate Video codec for YV12. M.a.w. avi2dvd stopt en het mislukt. Dit is voor alle films hetzelfde. Ook met andere prog. heb ik altijd problemen met de audio conversion. Weet iemand hoe dit op te lossen?? Zijn er misschien codecs voor nodig die ik niet heb. Ik heb k-lite mega codec pack. Hopenlijk is…
Laatste reactie door yvon, -
zone alarm
door evissu- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hoi als ik probeer zone alarm pro of zone alarm internet security probeer te instaleren komt er dit foutmelding: setup is unable to log into the truefactor service. install cannot without logging into the truefactor service. please use the service manager to shutdown the truefactor service and then restart the installer program. wie weet wat ik moet dan
Laatste reactie door evissu, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
hej weet iemand nog een goeie externe harde schijf van 160 gyg? het liefst een van samsung alvast bedankt greetz smartass
-
kan iemand mij vertellen met welk progr ik het beste kan gebruiken in spanje want ik weet niet hoe snel mijn verbinding is en ook niet wat voor verbinding ik heb :'(
-
windows server 2003
door Gast c4ssh3rn- 4 reacties
- 2.4k weergaven
mijn vraag is: is windows server 2003 beter dan xp? sneller enz. op torrentpassion (daar staat hij op btw) staat dat hij stabiler is en sneller maar is dat ook zo als dat zo is duren de laadtijden van spellen dus minder¿?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15120.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
Nummercomplicatie
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Ik wil van mijn muzieknummers delen 1 nieuw nummer maken. Dus dat ik delen van elk nummer erin kan verwerken..Ik weet dat dit met music maker kan maar weten jullie nog een proggie??
Laatste reactie door Martijn, -
torrenttit
door Gast c4ssh3rn- 2 reacties
- 2.3k weergaven
waar moet je invite vragen voor torrenttit??
-
traasje nu echt offline
door Gast c4ssh3rn- 5 reacties
- 3.6k weergaven
2006-07-10 Het doek is eindelijk gevallen voor Tracker.Traasje.nl... Vandaag 10-7-2006 hebben wij besloten om geen torrent-site meer te draaien. Sinds de oprichting (februari 2005) hebben wij met veel plezier aan de tracker gewerkt en hebben ons best gedaan om het zo perfect voor jullie te maken. Vanwege de laatste ontwikkelingen omtrent justitie en stiching Brein zijn wij genoodzaakt om te stoppen met torrents. Mensen, Heel erg bedankt voor jullie inzet en dat je onze tijd hier echt speciaal hebben gemaakt. We zullen jullie missen!! PS: Misschien is het einde van torrents nog niet het einde van Traasje!!! Nu echt of toch nog niet... wel erg jmmr
Laatste reactie door Wesley, -
- 19 reacties
- 5.9k weergaven
Hoi Vraagje tussen door wat houden die sterretje's nu eigenlijk in onder mijn naam. De ene heeft er 1 en de ander meerderen. Heeft dat een betekenis ? yvon