Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 3k weergaven
ik ben geen pc exper dus graag gewone uitleg ik draai op windows xp en schijn een fout in mn pc te hebben het gaat om fileextension vob heb de pc dokter er bij gehad hahahaahah maar nergens een progamma vinden die ik gratis kan downloaden wie kan mij helpen allemaal alvast bedankt tjikkie
Laatste reactie door 50fifty, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hey, Ik hem na TIger Woods PGA Tour 2005. Ik ga naar setup, maar ik moet nog een serial number hebben. Nu hem ik via http://www.greatcracks.com. Ik krijg dan ne key en ik kopieer die en doe "next" en dan zegt ie "are you sure to abort the instalation?"???????????????? Hoe komt dit en wie kan mij helpen?? Merci :-) :-p
Laatste reactie door 50fifty, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo. Ik ben 2mo. Wie kan mij in gemakkelijke taal uitleggen hoe je bv. een wma (of zip) bestand naar een mp3 bestand kan overbrengen. Ik heb winrar en ook nero (weet niet of dat er wat mee te maken heeft). Ik heb al geprobeerd om een map uit te pakken maar dat lukt me niet krijg steeds hetzelfde scherm terug. Maar ik heb ook gehoord dat je hem naar een mp3 bestand kan brengen of is dat hetzelfde als uitpakken. Ik ben wel blij dat jullie niet weten wie ik ben want ik voel me zo dom en ben toch niet blond. Alvast bedankt voor de tips. Groetjes 2mo
Laatste reactie door yvon, -
cd plaatsen
door bart- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hier in Vlaanderen bracht ik enkele jaren geleden een cd uit in eigen beheer ( dus mijn eigendom). De productie en verdeling was in handen van een platenboer. De enige die er geld aan verdient hebben zijn in feite de platenfirmas. ik heb na de winkelverkoop de cds zelf verkocht op optredens. Na 2 jaar kon ik mijn eigen cd niet meer krijgen. Volgens hen werden er geen meer bijgperst. Maar nu weet ik waarom! Wanneer een firma alhier binnen de twee jaar de cds "vernietigd " kan men de BTW ( Belasting toegevoegde waarde ) terug recupereren. Dus ik kan in feite niet meer aan mijn eigen cd!!! Daarom vind ik het belangrijker mijn muziek te verspreiden dan er ge…
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
hey, weet er iemand een goede website om bijvoorbeel nederlands in het duits of frans over te zetten. Ik heb al Babelfish en Worldlingo geprobeerd maar ik vraag me af of er nog betere zijn omdat deze websites niet altijd correct vertalen
Laatste reactie door Kenneth, -
van pc naar tv
door smartass- 11 reacties
- 4.4k weergaven
heej ik wil m'n laptop op de tv aansluiten.. maar als ik dit doe heb ik alleen maar zwart/wit beeld en het geluid gaat nog via de boxen van m'n laptop.. en aan de tv zal het waarschijnlijk niet liggen.. want hij is net nieuw.. ik heb een ati radeon xpress 200m videokaart.. en als dvd-decoderfilter gebruik ik powerdvd.. in de handleiding op deze site stond ook iets over pal-b-mode... hoe doe ik dat. m'n videokaart in de pal-b-mode zetten? alvast bedankt!
Laatste reactie door Captain Buttface, -
HOES MAKEN
door bart- 3 reacties
- 5.1k weergaven
Hi Wie wil er voor mij een dvd hoes voor een film twee fotos van de Tweede Wereldoorklog en wat tekst die ik je kan doormailen.? Ik slaag er met geen enkel prog in de juiste maten af te printen.. Ik wil je er wel een kleine vergoeding voor geven. Graag vandaag nog indien mogelijk? bedankt bar't
Laatste reactie door Erwin., -
Welkom bij de DukeN.NL WK2006 pool. Het is echter lang niet zo moeilijk als een elftal samenstellen, je hoeft alleen maar 64 wedstrijduitslagen te gokken en de landen die zich plaatsen voor alle finalewedstrijden te raden. Je kunt punten verdienen door het goed te raden. Wie de meeste punten heeft wint het spel. De winnaar krijgt een orgineel duken.nl tshirt met zijn eigen nickname opgestuurd. Hou de komende tijd deze site in de gaten voor nieuwe informatie. Meedoen is uiteraard helemaal gratis. U kunt meedoen met de WK2006 pool op: http://www.duken.nl/wk2006
Laatste reactie door Wesley, -
ben helemaal blij
door pluisje- 4 reacties
- 2.8k weergaven
hoop dat ik dit onder het goeie onderwerp plaats.. maar ik wou even mijn vreugde met jullie delen. ik heb namelijk afgelopen tijd nogal veel frustraties gehad met het branden van films. echt elke film die ik ook probeerde, pakte mijn dvd speler niet goed. elke keer stukjes overslaan, echt heel irri.. werd ook helemaal gek van alle verschillende proggies die ik dan evt zou kunne n gebruiken. heb toen besloten om een nieuwe dvd speler te kopen. heel goedkoop, voor 40 euro, en hij speelt echt alles af. dacht dat ik veel dvd's verprutst had, maar op m'n nieuwe speelt ie alles vlekkeloos hoe dat toch kan, geen id, maar ik ben uit de brand geholpen..
Laatste reactie door Eagles, -
VERPLAATST: avi2dvd
door Duken- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15463.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15462.0[/iurl]
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15455.0[/iurl]
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15448.0[/iurl]
- 1 reactie
- 4k weergaven
Hoe kan ik 2 ondertitels naar 1 omzetten? Of gaat het ook goed als ik bij het converteren gewoon beide subs toevoeg?
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hello, Sinds ik een ouwe landrover heb gekocht heb ik een boel video's verzamelt. De computer word een beetje traag, en dus wil ik formatteren. De video's op CD zetten vind ik eigenlijk een beetje makkelijk, dus ik wil ze graag op een dvd zetten. Elk stukje film moet zijn eigen titel krijgen, en die lijst moet in een DVD menu komen. Ik heb bij mijn PC Pinnacle Studio 8 gekregen, maar daar snap ik echt heel weinig van, vooral het maken van de menu's is lastig. Kortom; Veel video's in een lijst in een DVD-menu. In de toekomst wil ik misschien ook eens experimenteren met achtergrondgeluid en monteren. Wie weet welk programma ik moet hebben ? Pinnacle 10 misschien ?…
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb miami vice gedownload, en wou met Avi2Dvd de ondertiteling eronder zetten. Meteen loop ik op een probleem, ik kan geen audiostream selecteren. Ook bij filminformation staan geen gegevens. Licht dit aan mij, of aan de download die ik heb gedaan? Als ik dan op add job klik, en vervolgens op go, staat er: geen audiostream geselecteerd. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt! Groetjes, Robin..
- 5 reacties
- 6k weergaven
kent iemand een programma waarmee je van je beeldscherm kunt opnemen? Zoiets waarmee de tutorials hiet zijn gemaakt, maar ik wil er ook het geluid wat uit me boxen komt ook erbij opnemen. tot nu toe kunnen allemaal die ik tot nu toe heb gevonden geen geluid opnemen. greetz.
-
Sub mee converteren
door WuLLe- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Als ik met TMPGEnc een film converteer, komt de ondertiteling er niet bij De film en de sub hebben wel dezelfde naam en staan in dezelfde map. Het probleem doet zich niet bij andere films voor :-[
Laatste reactie door WuLLe, -
- 16 reacties
- 4.1k weergaven
Okee.. Ik heb nog nooit een pol gemaakt en ik dacht kom ik doe het een keer. Ik zou wel eens willen weten hoeveel gemiddeld jullie op jullie pc zitten per dag?? yvon
Laatste reactie door Kenneth, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15355.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hey. ik had ff een vraagje. als ik op een map dubbelklik om het te openen krijg ik vlc media speler dat gebeurt bij alle mappen,tevens als ik op mijn hardeschijf dubbelklik krijg ik zoeke resulteten te zien. mijn vraag is hoe krijg ik mijn mappen en hardeschijf weer te zien als ik erop dubeel klik. gr.doommaniac
-
VirtualDub Error
door WuLLe- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Als ik een bepaalde film in VirtualDub wil laden krijg ik de volgende error: Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15332.0[/iurl]
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi. Ik weet niet of het hier mag maar dat hoor ik dan wel. IK ga vrijdag een weekje maar weg dus ben ik er even niet ( niet dat het belangrijk is). maar goed ik wilde dat alleen maar even vermelden. yvon :redface:
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi, Ik heb een probleem met Avi2Dvd. De eerste paar keer werkt dit programma goed, nu heb ik problemen met het omzetten(zie onderstaand probleem). Audio wordt wel geconverteerd alleen video niet, ik krijg elke keer dezelfde foutmelding. Ik heb geen ander dingen gedaan dan voorheen. Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen??? [8:07:57] AVI2DVD Started ! [8:07:58] Type mode : Avi Input [8:07:58] Output : Dvd [8:07:58] Encoder Selected : QuEnc [8:07:58] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [8:08:17] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [C:\My Movies\Avi2dvd_temp\Extracted_Audio.mp3 67831344 Bytes] [8:08:17] Starts Audio correction ..…
Laatste reactie door tembaco,