Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
ik weet niet of hier iets van klopt... maar dit vond ik in m'n mailbox.. Onderwerp: BELANGRIJK !! De komende dagen, moet je heel erg alert zijn! "Open onder geen voorwaarde een mail met als bijlage "Invitation" van wie dan ook". Het is een virus, die de "Olympische Fakkel" opent en de hele C-schijf van je computer leeg "brandt". Dit virus ontvang je van iemand, die jouw e-mail-adres in zijn/haar maillijst heeft staan (het kan gewoon van een bekende zijn, die zonder dat hij/zij het weet, 'gebruikt' wordt, daarom moet je deze mail naar al jouw contacten sturen. Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen, dan de virus te openen. Als je een mail ontvangt met als…
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
heej.. ik heb een mp3 bestand op m'n mobiel gezet, maar het bestand was beschadigd dus kon ik hem niet afspelen op m'n mob.. toen ik hem probeerde te verwijderen lukte dat ook niet.. en als ik mijn mob via bluetooth met m'n pc verbind, en ik probeer het via m'n pc te verwijderen zegt ie dat het bestand in gebruik is.. :s terwijl ik alle andere bestanden wel gewoon kan verwijderen.. weet iemand hoe ik dit bestand toch van m'n mobiel kan verwijderen? alvast bedankt..
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16544.0[/iurl]
Images converteren
door Gast daantjedegekste- 3 reacties
- 2k weergaven
Weet iemand een proggie om images (van verschillende soorten) naar .jpg te converteren...Alvast bedankt
-
Pc naar de 111111.
door Eagles- 23 reacties
- 4.7k weergaven
Jongens m'n pc is finaal naar de ..... Je weet wel! Ben hem zeker een week kwijt! En waarschijnlijk alles van software kwijt. Hele harde schijf weg inclusief films, games etc... Ik spreek jullie snel weer!
Laatste reactie door Wesley, -
www.duken.nl
door Tim.- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hey ik ben slasher (voor sommigebekend) ik heb eeen link naar www.duken.nl gemaakt ga maar eens naar www.mydomain-slasher.tk daar heb je de site O0 slasher O0
Laatste reactie door Tim., -
Foutmelding
door WuLLe- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Als ik Winavi start krijg ik de volgende foutmelding: http://www.look2me.nl/userimages/78334_13102006221227.jpg Ook heb ik dit wel eens met andere programma's.. wat kan ik hieraan doen?
Laatste reactie door WuLLe, -
Als ik m'n pc opstart staat het McAfee symbool (rechtsonder) in het zwart. Dit betekent dus dat die is uitgeschakeld, als ik 'm dan inschakel blijft het logo zo. Bij het beveiligingscentrum staat wel dat er een virusbeveiliging aanstaat. Kan dit misschien liggen aan Hitman Pro, aangezien die ook een virusscanner in zich heeft?
Laatste reactie door WuLLe, -
hey ik wil met me mobiel verbinding maken met me pc heb ik daar een adapter voor nodig zoja kan het ook zonder...? met een programma ofzo greets slasher
Laatste reactie door Tim., -
- 19 reacties
- 3.5k weergaven
aangezien het nu weer iets drukker word zou je een chatruimte op de site kunnen zetten! zoals we dat ook met de t-shirt verloting hadden O0 of iets uitgebreider??? laat maar horen wat jullie ervan vinden!
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Jawel, voor degenen die het bericht niet hebben kunnen lezen of gewoon niet hebben gelezen, hier volgt de samenvatting van het stickytopic van het PC forum: Mensen, de DukeN WoW Server is vanaf heden geopend! Er kunnen maximaal 120 spelers tegelijk spelen, waardoor je in groepsverband quests en raids kunt doen. Maximale level: 70! Zie voor nadere uitleg hoe WoW te installeren en op de server te kunnen komen dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,8889.0 Er kunnen nog wel wat mensen bij en we zoeken nog een GameMaster. Je moet als GameMaster wel verstand hebben van WoW en GM zijn. Daarom zal ik je, als je GM wilt zijn, per mail 10 vragen…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16457.0[/iurl]
Laatste reactie door Martijn, -
VERPLAATST: help
door Gast ocram- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hall Of Shame. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16443.0[/iurl]
-
Gta installeeren
door wilco3- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hooi, Ik heb gta san andreas, en ik heb deze 4 bestanden in de map staan: GTA SAN ANDREAS.mdf GTA SAN ANDREAS.mds No_cd.rar gta_sa.exe Verder heb ik Daemon tools geinstalleerd. Hoe kan ik gta installeeren? MVG, Wilco
Laatste reactie door Tom, -
Ondertiteling inbakken
door Gast- 4 reacties
- 9.3k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload als AVI, nu wil ik de ondertitels erin bakken, en vervolgens op mijn iPod zetten, iPod kan namelijk geen ondertitelings laden. Het moet dus geen DVD worden. iPod speelt MPEG4 bestandan, dus uiteindelijk moet het een MPEG4 bestand worden. Weet iemand dit?
Laatste reactie door Pietje8501, -
Signature bla bla
door Gast darkne0n- 5 reacties
- 2.8k weergaven
K heb een signature op me pc opgeslagen op me buro blad, maar k krijg m maar niet hier op duken via me buro blad.. wtf? [glow=red,2,300]Edit[/glow] Heheh, k ben toch wat slimmer dan k d8, alleen hijs niet helemaal vlekkeloos ;O [glow=green,2,300]2e edit[/glow] nog slimmer :/ K heb hem er nu helemaal mooi op Hahaa duken ftw <3
-
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
heej als je dit bericht krijgt van iemand op msn.. NIET ACCEPTEREN! lol check link verwijderd het is namelijk een virus.. als je op die link klikt word er direct een programma op je comp geinstalleerd.. en hebj een virus.. nadat jij op die link geklikt hebt.. word dat bericht naar alle contactpersonen in je lijst gestuurd... zo verspreid het zich... m'n zus had em wel geaccepteert.. en haar comp is nu heel langzaam en werkt alleen nog in veilige modus.. hier een plaatje van wat er word geinstalleerd... [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
T-shirt verloting! 1 2
door Duken- 44 reacties
- 8.5k weergaven
ou..... Dusszz of Impy moeten nog een t-shirt krijgen. Iedereen is weer terug van de vakantie dus het word tijd voor de verloting! Wint Dusszz of Impy.... het t-shirt? Hoe gaat de verloting van start. Via http://www.duken.nl/chat kunnen we met zijn alle in een chatbox duiken. Via mijn VOIP camera kunnen we de verloting live mee kijken en kan iedereen zien dat het eerlijk word gedaan. Dus: Aankomende zaterdag middag is de verloting live! :dans2: :celb: :dans2: :celb: Kom allen op de chat om 12.00 om de gegevens te kijgen van de IPcam en chat ook mee met het duken team! :drank:
Laatste reactie door leonpwner, -
- 4 reacties
- 7.6k weergaven
heej ik heb nu een film gedownt die ingepakt zit in een .rar bestand, als ik hem wil uitpakken staat er dat ik eerst een wachtwoord moet invoeren.. er zit ook een html bestand bij, als ik dat aanklik kom ik op een site die zegt dat ik netpumper moet downloaden, instaleren, en de versie van netpumper zou dan mijn wachtwoord zijn, ik heb dat geprobeerd alleen het wachtwoord is dus niet goed.. is er misschien een andere manier om het bestand toch uit te pakken zonder wachtwoord? of bestaat er mischien een crack voor winrar ofso.. alvast bedankt
Laatste reactie door yihaa, -
heej ik heb style xp gebruikt om o.a. de theme van m'n pc aan te passen.. maar sinds kort is de theme van m'n pc na het opstarten anders.. dan is er een of andere standaard theme geselecteerd die lijkt op die van windows 98/me.. dus nu moet ik iedere keer na het opstarten van m'n pc weer de goeie theme instellen.. wat zou ik hiertegen kunnen doen? alvast bedankt...
Laatste reactie door Bartz0r^, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
heej ik heb nu sinds een paar dagen een probleem met m'n comp, als ik hem opstart en sluit hem binnen een uur weer af, is er niks aan de hand, maar als ik hem de hele dag aan heb staan, en wil hem s'avonds afsluiten, gebeurt er niks als ik op afsluiten druk, :S ik heb al gescand naar virussen en spyware, maar niks gevonden weet iemand wat ik ertegen kan doen? want het begint knap vervelend te worden.. :-\ alvast bedankt
Laatste reactie door smartass, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Jarig vandaag Mickey 38 jaar , je bent nooit te oud om te leren ....... Joepie de poepie ... :dans2:
-
- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Wie weet een goed programma of een goede site waar ik een IP adres mee kan achterhalen?
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
heej kwil de comp van m'n zus formatteren.. maar er zit geen floppydrive op.. dus de windows xp opstartdiskette kan ik niet gebruiken.. als ik het via de xp cd-rom probeer dan moet ik me eerst aanmelden bij een windows instalatie.. en het administrator wachtwoord opgeven... alleen.. die weet m'n zus niet meer.. en ze heeft er ook nooit een opgegeven... weet iemand misschien hoe je je administrator wachtwoord terug kunt krijgen.. of hoe je anders de pc formatteerd? alvast bedankt..
-
Computer blijft bij opstarten wel eens steken bij welkom
door Gast h.vanlieshout- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Zie titel. Dit gebeurt zeg een op de acht of tien keren. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt. Je kunt hem dan zonder problemen herstarten. De computer funktioneert voor de rest goed. Wat kan dit betekenen?
Laatste reactie door Duken,