Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
ip adres veranderen
door Gast daantjedegekste- 4 reacties
- 3k weergaven
Hoe kan je je ip-adres veranderen..tenminste als dit kan
Laatste reactie door Frank1324117107, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
ik wil graag weten of je ook kan bellen naar vastenummers in het buitenland(gratis) zoals habbohotel ofzo of zo'n online RPG spel ??
Laatste reactie door gamefreaks, -
Hacken
door Gast avd555- 13 reacties
- 3.7k weergaven
Ik weet niet of ik het op dit foruml mag vragen maar ik wil graag leren hoe ik iemand moet hacken. Ik heb op het al wat gegoogled en ik vond een programma sub7 dat blijkbaar wel goed is voor beginners maar weet er iemand waar je dat download en is er ergens een guide voor hoe je dit gebruikt. tips voor te hacken zijn ook altijd welkom
Laatste reactie door Wesley, -
Plays for Sure
door Tom- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi iedereen, Zoals jullie misschien hebben gemerkt, zitten er op verschillende video-mp3 spelers een beveiliging die Microsoft Plays for Sure heet. Ikzelf zit momenteel te kijken naar een mooie 30/60/80gb speler. Nu heb ik een mooie gevonden: de ARCHOS 604 WiFi. Dit is een apparaat wat heel erg op een PDA lijkt, maar net iets beter is <vind ik zelf>. Nu staat er dit in de beschrijving: "WMA (audio) or WMV (video) protected with Microsoft Plays for Sure DRM". Ik wil niet dat hij alle gedownloade muziek en video van dat ding afkickt. Moet ik hem kopen en als ik hem heb, wat kan ik eraan doen?
Laatste reactie door Tom, -
Ipod Video
door gamefreaks- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb een ipod video gekocht 30GB maar ik weet alleen hoe ik er muziek en foto's op moet zetten maar geen films of TV-progamma's of games weten jullie dat misschien??
Laatste reactie door gamefreaks, -
Hallo ik krijg constant de melding dat de firewall nog aanstaat. Ik heb zelf MC affee, als ik hem uitschakel gaat de melding nog steeds niet weg. nou hoorde ik laatst dat ik 2 firewalls zou kunnen hebben, 1 van MC affee en 1 van windows zelf. help mij alstublieft
-
- 60 reacties
- 12.1k weergaven
Ook dit jaar kunt u stemmen op uw favoriete website. In de maand december kunt uw uw stem uit brengen op onze site. Misschien worden we dit jaar wel nummer 1! Stem op ons door op deze link te drukken en de stappen te volgen: http://www.sitevanhetjaar.nl/stemmen/www.duken.nl Je kan banner codes vinden op: http://www.sitevanhetjaar.nl/stemmen/www.duken.nl/code Laten we er dit jaar voor gaan!!! O0 O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 6 reacties
- 2.5k weergaven
weet iemand mischien een programma waarmee je clips kunt afspelen in het scherm waar normaal de webcamscherm is?? zodat je het niet hoeft te versturen?? alvast bedankt
Laatste reactie door eD.winn, -
video's
door Gast Rickske92- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hewj als ik een .avi bijvoorbeeld ga kijken krijg ik alleen zwart beeld wat te doen? groeter rick
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hoi Ik kan mij nog vaag herineren dat toen ik nog op kazaa kwam dat je daar in je regedit ook een verandering kon toe passen zodat je vele malen sneller kon dl nu ben ik vergeten waar je dit precies moet doen is er iemand die dit nog wel weet Ik weet nog wel dat er bv 400 stond waar je 2100 van kon maken dit scheelde echt veel met je dl snelheid bvb dank Jos
Laatste reactie door josnixs, -
pc resetten
door Gast daantjedegekste- 6 reacties
- 9.3k weergaven
ik krijg een nieuwe pc...mijn oude ga ik aan iemand verkocht..nu wil ik alle bestanden van mn pc af, zodat mn pc weer in de staat is van toen ik hem kocht( dus zonder games,bestanden,muziek enz)..hoe doe ik dat het snelst
Laatste reactie door eD.winn, -
- 4 reacties
- 3.1k weergaven
Hoi, ik heb 3 DVD rips van live concerten. Deze bestaan ieder uit zo'n uit 24 mp3's. Nu wil ik een mp3 cd maken, maar als ik dat doe dan lopen de nummers per concert niet achter elkaar meer door, er zit pauze tussen de nummers. Nu kan ik er natuurlijk wel 1 grote mp3 van maken en deze dan weer splitten, zodat ik wel kan switchen. Het liefts wil ik gewoon dat de mp3's behouden blijven zodat ik op de mp3 speler in de auto ook nog kan blijven zien welk nummer nu speelt. Weet iemand daar iets voor??
Laatste reactie door marco75, -
Kan gedownload muziekbestand niet branden
door Gast h.vanlieshout- 8 reacties
- 8.1k weergaven
Ik heb een muziekbestand gedownload via azureus. Nu dacht ik ,omdat er ook een cue-file bij zat dat ik het bestand met alkohol kon branden.(imagebestand) Niet dus! De muziekfiles zitten in zogenaamde ape-bestanden. Wat dat betekent weet ik niet. Ze zijn wel op de computer af te spelen. Alkohol zegt dat het geen image alkohol bestanden zijn. Dan maar proberen met daemon tools. Lukt ook niet. Ook weer een foutmelding. Met nero express gaat ook niet. Wat kan ik hier aan doen?
Laatste reactie door yvon, -
Image te groot
door WuLLe- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb The Transporter 2 gedownload (dvdr).. Maar nu is m'n image bestand te groot om te branden op 1 dvd! Ik zou 'm toch graag branden, wat kan ik doen?
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoi iedereen ik heb een vraagje ik heb vista gedownload hoe kan ik opstartbare dvd branden zodat automatie kan opstarten kunnen jullie mij helepen ..............alvast bedankt!!>>>>>> :)
Laatste reactie door Erwin., -
Windows Vista
door bart- 5 reacties
- 2.4k weergaven
Windows Vista crack verbergt Trojaans paard Het aantal gebruikers dat zoekt naar cracks voor de illegale versie van Windows Vista heeft viruschrijvers niet onberoerd gelaten. Op verschillende warez- en cracksites wordt het bestand "Windows Vista All Versions Activation 21.11.06.exe" aangeboden, wat een activatie crack voor elke Vista versie zou moeten zijn. Eenmaal geopend installeert het bestand echter "Trojan-PSW.Win32.LdPinch.aze" op de PC. Volgens eerste berichten zou de malware niet door NOD32 en Norton AntiVirus herkend worden. De LdPinch malware familie monitort toetsaanslagen en steelt wachtwoorden en gebruikersnamen van het besturingssysteem en applicaties en s…
-
Windows Vista
door bart- 10 reacties
- 3.1k weergaven
Hi Zou er reeds een goede versie te vinden zijn die werkt met key van Windows Vista?
DukeN.NL In de Telegraaf!! 1 2 3
door Duken- 56 reacties
- 14.1k weergaven
Jawel! DukeN.NL is als 1 van de winnaars uit de speurders.nl telegraaf actie getrokken. Helemaal te gek dus! O0 Maar nou nog een logo creeren en maken. Misschien kunnen jullie meehelpen en iets leuks verzinnen? Het moet natuurlijk een duidelijk logo zijn die opvalt. Ik ben al bezig met een creatie! Jullie moeten ook maar aan de bak :cool2:
Laatste reactie door Duken, -
Afhankelijk van centrale servers is Bitcomet dus kwetsbaar. Als de tracker down is wordt je torrent waardeloos. Zijn er geen betere mogelijkheden waarbij je de volledige film of game kan ophalen? En misschien wat sneller ook. dank
Laatste reactie door yvon, -
- 12 reacties
- 4.8k weergaven
Godverre... Jeeesus! Ze hebben dreamplace offline gehaald.. ik vond dat zo'n goede site .. egt verdomd goed!! Jmmr..!! egt heel jmmr.. Gr leon
Laatste reactie door yihaa, -
Windows vista
door Gast darkne0n- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Weet iemand waar ik windows vista de gehele versie kan downen. Is er al zoiets?
hoi mensen, ik heb een vraag over ipod. ik ben van plan om ipod te kopen, maar ik vraag me af of ik mijn gedownloade muziek van bittorent op de ipod kan opslaan. het gaat mij vooral om mp3 muziekbestanden. ik heb wat gehoord over itune, zodoende ben ik aan het twijfelen of mp3 muziek bestanden op ipod kan. weten jullie iets van?
-
hey ik heb shoutcast afgesteld enz maar dan krijg ik dit bij shoutcast yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 86.90.160.192:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out).)..? hoe kan ik dit oplossen...?
Laatste reactie door Tim., -
- 15 reacties
- 6.5k weergaven
ik wou dit programma instaleren maar krijg de melding: MSXML2 is niet of niet correct geinstalleerd welk programma moet ik nu installeren????? alvast bedankt ronny
-
download snelheid
door gielie- 4 reacties
- 2.2k weergaven
hey, ik ben nu de serie 24 aan het downloaden. maar telkens als hij rond de 90 a 95% is dus steeds bijna bij het einde klapt de download snelheid helemaal in. dus ben eerst met 150kb/s aan het dloaden en dan zakt hij opeens helemaal naar 50b/s dus 0.5kb/s dat schiet dus helemaal niet op en in het ergste geval dload hij helemaal niet meer :-\ heeft iemand enig idee waar dit door kan komen? owja ik download met azureus. alvast bedankt
Laatste reactie door gielie,