Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
Slide-card aanwezig??
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb de slide-card pakket besteld op http://87.233.128.35/product_info.php?products_id=2152&osCsid=5abc2bea9a596ad32437054541227a98 heeft iemand dit pakket ook...want er zit geen slide-card bij...en volgens mij hoort dat bij het pakket??
-
downloaden
door werver- 14 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo allemaal Mijn probleem is dat ik helemaal niets kan downloaden, wanneer ik iets probeert te downloaden reageert er helmaal niets. Wat kan dat zijn. werver
Laatste reactie door Michiel, -
Uitnodiging Dutchrevenge
door Gast daantjedegekste- 9 reacties
- 6.4k weergaven
Wie heeft er nog een uitnodiging voor Dutchrevenge liggen
-
BIOS UPDATE???
door impreza010- 9 reacties
- 6.1k weergaven
Hey, ik wou windows XP proffesional SP2 installeren, alles liep goed tot hij klaar was en opnieuw opstartte... hij blijft dan stoppen bij het Windows logo en dat veranderd dan in allerlei gekke kleuren en dan is het enige wat ik kan doen, hem uitzetten Ik had op een andere forum gelezen over mensen die het zelfde probleem hadden met hun Fijutsu Siemens Scaleo 600, bij iemand was het opgelost omdat hij zijn bios geflasht/update had ofzoiets... hij had precies hetzelfde bij XP pro SP2. Mijn vraag, kan dit bij mij ook het geval zijn? en zoja, hoe update ik mijn BIOS? want ik weet dat er een groot risico aan zit. En wat is flashen eigenlijk? Ik hoop dat iemand k…
Laatste reactie door impreza010, -
- 10 reacties
- 2.7k weergaven
ik ben verbannen van habbohotel en ik zou er graag wel weer op willen kan dat ook ergens mee dat ik er weer op kan??
Laatste reactie door Razor, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb unlead gif animator 5.05 en de trial is afgelopen.. Nu moet ik code invoeren maar die heb ik niet heeft iemand die codes? Alvast bedankt
-
512MB genoeg?
door impreza010- 8 reacties
- 2.7k weergaven
is 512MB werkgeheugen genoeg? of is het beter 1Gig te nemen als je games enzo met je pc doet?
Zou iemand een signature voor mij willen maken ? Wnat ik heb niet echt ervaring met photoshop ^^ Tekst: Razor (mag in het klein ook duken.nl opstaan) Render: maakt nie uit kies zelf maar Backgroundcolor: de kleur die het beste bij de render past grootte: kies ook zelf maar Alvast Bedankt
twee vraagjes
door miel- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo allemaal, I'm a new, dus ik wilde iedereen even begroeten, hallo allemaal! Goede site met info waar ik als leek een stuk mee geholpen ben. Ik heb alleen nog een tweetal vragen die ik nergens terug kon vinden in dit forum. vraag 1: "mount of brand de iso" wat betekend dit en wat voor handelingen moet je verrichten? vraag 2: hoe krijg ik subtitles onder mijn film, soms wordt er een mapje subs meegestuurd maar die weet ik niet te koppelen aan het docu met de film, tevens hoe kan ik ondertiteling vinden en koppelen aan een film als deze niet is meegestuurd? Alvast bedankt! Groet Miel O0
drivecleaner
door j.trouw- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hallo de beste wensen allemaal ik heb een probleem ,als ik in explorer iets probeer op te zoeken krijg ik steeds een melding of ik drivecleaner wil instaleren met spanfilter krijg ik deze melding niet weg. zou iemand mij kunnn vertellen wat ik moet doen????
Laatste reactie door yihaa, -
- 20 reacties
- 4.3k weergaven
Hallo, ik heb een paar problemen met me pc. eerst even wat informatie over mijn pc: Het is een pentium 4 3Ghgz, 512MB werkgeheugen, XFX Geforce 7600GT 256MB video kaart, Windows XP professional... Normaal is de pc wel snel enzo maar als ik wil opnemen met microfoon (voice clip bij MSN) dan loopt hij helemaal vast en moet ik hem aan de achterkant uit zetten. MSN 8.0 kan ik er niet opzetten want dan loopt hij ook vast (heb nu 6) maar dat hoort hij wel gewoon makkelijk aan te kunnen. En als ik NFS Carbon aan het spelen ben, dan doet hij het perfect en dan ineens na 30 minuten sluit hij zichzelf af. Als ik Rollercoaster tycoon 3 op wil starten dan word het beeld zwart …
- 6 reacties
- 11.5k weergaven
ik moet ook nog ff weten hoe als je games op je ipod kan zetten
Laatste reactie door gamefreaks, -
DRIVER
door impreza010- 2 reacties
- 3.5k weergaven
ik heb een easynote R1936 ik heb de driver voor draadloos netwerkkaart nodig, weet iemand waar ik die kan vinden? op de driver op de site van packard bell doet het niet...
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb al een hele tijd Ares op mijn computer, heb ook al heel wat gedownload, zonder problemen, en ook ge-shared natuurlijk. Maar de laatste paar weken, doet het programma NIETS meer. Ik kan niet loaden, verwijderen of wat dan ook, het doet gewoon niets. Het is net of het programma vast zit. Heb het verwijderd, een tijd later weer gedownload en krijg steeds dezelfde versie met al mijn eigen downloads erop.!! Kan iemand mij hiermee verder helpen, wat is er aan de hand, ben ik "ge-banned" of zo??? > :-[ Nog even, ik ben GEEN computer crack, dus het liefst in begrijpelijke taal.
Laatste reactie door dutchy, -
image branden
- 1.8k weergaven
ik heb Borat gedowload. Het is een image. Hoe moet ik deze branden op DVD??
Proggiej voor fragmovie
door Gast darkne0n- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Jaah, ik heb het spel Cod, en ik wil graag een fragmovie nodig. Maar hiervoor heb ik een proggiej nodig dat filmt wat je speelt, maar dan wil ik het ook kunnen aanpassen, stukje film wegknippen ed, stukje versnellen/vertragen. Weet iemand een geschikt proggie? grtz
-
Hallo allemaal heb net een account gemaakt voor x-fire. Ik heb niet echt vrienden die x-fire gebruiken. Zou ik misschien een paar gebruikersnamen van jullie mogen hebben ? O0 (ik noem darkjericho)
-
Files te gelijk downloaden
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ik wil Bully downloaden op www.warez-bb.org.(zie plaatje) Maar dit zijn zoveel files,dat dit erg lang gaat duren (je mag er maar 1 per uur downloaden tenzij je premium bent).Weet iemand hoe het sneller kan? (bijv met een proggie)
-
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, ik heb een paar problemen met me pc. eerst even wat informatie over mijn pc: Het is een pentium 4 3Ghgz, 512MB werkgeheugen, XFX Geforce 7600GT 256MB video kaart, Windows XP professional... Normaal is de pc wel snel enzo maar als ik wil opnemen met microfoon (voice clip bij MSN) dan loopt hij helemaal vast en moet ik hem aan de achterkant uit zetten. MSN 8.0 kan ik er niet opzetten want dan loopt hij ook vast (heb nu 6) maar dat hoort hij wel gewoon makkelijk aan te kunnen. En als ik NFS Carbon aan het spelen ben, dan doet hij het perfect en dan ineens na 30 minuten sluit hij zichzelf af. Als ik Rollercoaster tycoon 3 op wil starten dan word het beeld zwart …
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Zoals de titel al luid: Hoe maak je een filmpje van je beeldscherm? Of heb je daar een webcam voor nodig?
-
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
hoi ik heb een vraagje. ik heb een extern harddisk gekocht van 350GB is mogelijk dat ik bestuursysteem bijvoorbeeld windows of linux of andere bestuursysteem kan instelliren. net als gewoone computer handdisk geeft ook bestuursysteem noding om opstarten. kan ik in extern harddisk ook doen. alvast bedankt doei
Laatste reactie door Erwin., -
paswoord op rar.files
- 2.2k weergaven
Ik heb 5 rar files gedownload (spel: Scarface). Nu wil ik hem uitpakken moet ik een code invoeren. Maar ik weet die code niet. Is er hier een proggie voor om het password te weten te komen. Of zijn er ook andere manieren...
-
- 2 reacties
- 4.4k weergaven
Probeer al 3 dagen op www.usenet2day in te loggen maar ik krijg geen sjoege. Weet iemand wat er aan de hand is ?
Laatste reactie door masterwes, -
DVD-R of DVD+R ??
- 1.9k weergaven
Welke dvds zijn beter te gebruiken...[glow=red,2,300]DVD-R of DVD+R[/glow]
- 13 reacties
- 27.8k weergaven
Omdat met branden nogal heel vaak een dvdtje sneufelt (vooral bij mij met ps2 games.. :'( ) zou ik wel willen weten waar jullie je lege dvd's kopen en hoe duur? Leon