Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
word
door Gast ier!!- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Ik ben opzoek naar een instalatie waarmee ik weer kan met word. Zoals tekstverwerken ed. Nu heb ik alleen maar word pad en dat vind ik helemaal niks. :-\ Wie kan me helpen? Greets Ier
Laatste reactie door Eagles, -
Upload sites
door Erwin..- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Heey,, Wie weet er goede Upl0ad site's? AlvaSt ThanX :cool2:
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
waar kan ik mooie plaatjes halen voor phoshop
-
- 1 reactie
- 12.9k weergaven
ik moet ff een serial voor photoshop hebben waar kan ik hem weghalen
Laatste reactie door Michiel, -
- 4 reacties
- 4.8k weergaven
zijn er ook cheats voor gang-nation alvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo,, ik heb een vraag: Mijn C schijf is de laatste tijd een beetje vol dus ik dacht ga er wat films enzo afgooien maar nu geeft ie heel vaak aan: kan dit bestand niet verwijderen is door een programma in gebruik. Maar naar mijn weten zijn die films helemaal niet in gebruik, weet iemand wat ik moet doen om die films alsnog eraf te gooien? Alvast bedankt gr Gamla
- 26 reacties
- 5k weergaven
ik heb een probleem met windows vista, telkens als ik een spel op wil starten (Call of duty 2, Rollercoaster tycoon 3) krijg ik een blauw scherm met tekst (te snel om te lzen wat er staat) en dan sluit hij af... Ik heb een pentium 4 3Ghz 512MBram 256MB Geforce 7600 GT videokaart. Hebben meer mensen dit probleem met Vista Business?
Laatste reactie door Wesley, -
cheats
door gamefreaks- 1 reactie
- 1.8k weergaven
jullie hebben vast wel eens gehoord van die online spellen waar als je atuo's moet stelen en misdaad moet doen ik had een vraag kun je daar ook cheats voor krijgen bijv. gratis sms of bellen
Photoshop
door gamefreaks- 1 reactie
- 2.9k weergaven
waar kan ik photoshop downloaden en is er ook een serial voor dat je hem altijd houdt ik hem wel eens eerder gehad maar de 30 dagen waren toe voorbij en was ik hem kwijt
punten geven
door bart- 18 reacties
- 3.4k weergaven
Hoi Ik krijg regelmatig goede tips. Kan men geen referentiepunten geven aan die persoon voor de goede raad? ???
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
INTERNET EXPLORER 7 VOOR IEDEREEN(zelfs voor mensen met PIRATED WINDOWS) deze link geeft je alle info(in jip en janneke taal)... http://fmshaon.blogspot.com/2006/10/how-to-install-internet-explorer-70.html
Laatste reactie door bart, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
heeeey, ik heb een probleem nl.: vandaag toen ik mij gewoon aanmelde op Windows live messenger stelde ik vast da al mijn 'eigen emoticons' verdwenen waren. Wat kan ik hieraan doen of ben ik die kwijt?? Hopelijk iemand die het kan oplossen Stef
Laatste reactie door yvon, -
hoi, ik heb iets verkeerd gedaan waardoor ik het menu kwijt ben. Met menu bedoel ik het menu dat verschijnt wanneer je een cd/dvd erin doet in de dvd drive. in zo een menu kan ik bijv kiezen uit windows media player, roxio player, nero, etc. Hoe krijg ik zo een menu terug?
startpagina
door j.trouw- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Op Explorer kan ik wel diversen dingen openen o.a. google en wat er verder voor informatie in te vinden is, maar als ik startpagina geopend heeft, en ik wil daar een ander onderwerp aanklikken kan hij het niet openen Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit probleem op moet lossen????????????
Torrentssites
door bart- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hi Ik vraag me af hoe torrentsite's kunnen overleven financieel. Maken zij misschien winst op de up of downloads? Thanks
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hey, ik heb de film the holiday gedownload, maar ik kan nergens ondertiteling vinden. Kan iemand mij helpen?
hoi, waarom kan ik tegenwoordig niet meer naar de website isohunt? er staat elke keer foute pagina. Is isohunt nu van de lucht gehaald of zo?
Laatste reactie door yihaa, -
MSN Muziek (opgelost)
door Gast daantjedegekste- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Op msn zit een functie dat je de muziek die afspeelt in Windows MP weergeven wordt..Maar sinds ik VLC geinstalleerd heb doet de functie het niet meer als ik Media Player muziek draait..Hoe los ik dit op (ik heb VLC alweer uninstalled)
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
hoe moet je eigenlijk een mdf of mds betand maken ik heb FIFA 07 gedownload maar ik wel graag in deomon tools doen of alcohol maar dan heb iik een mdf of mds nodig kan iemand mij vertellen hoe je die meot maken
Laatste reactie door gamefreaks, -
2 vragen
door Limburg2007- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Mijn 2 vragen zijn: 1. Ik heb een nederlandse vista gedownload, maar ik was me aan het afvragen of het een beta of volledige versie is, er staat boven de mapnaam Vista RTM 6000? Weet iemand dat misschien? 2. Weet iemand nog internet forum buiten warez-bb.org, waar ik vanalles kan downloaden? René
Laatste reactie door Limburg2007, -
Serial site
door Razor- 12 reacties
- 13k weergaven
Wat is de beste p*orno/virus vrije site voor serials ? Want bij serials.ws heb ik al eens 30 virussen ofzo binnengehad Alvast Bedankt
Lettertype
door Razor- 1 reactie
- 2k weergaven
Weet iemand het lettertype dat gebruikt wordt voor zo'n userbar ? Alvast Bedankt
Dos Attacks
door Lennard- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Hey mensen zouden jullie me wat meer bij kunnen brengen over dos en commando,s enzo der van want ik had en paar dingen gelezen op een ander forum dat je best wel wat Leuke dingetjes met does kunt doen bedankt alvast
Laatste reactie door yvon, -
videokaart
door keutie- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Hey ik heb een vraagje, ik zou graag willen weten wat echt een goede videokaart is?. Ik speel nu spelletjes op de pc van mijn ouders(doet het prima), maar ik ben voor een eigen pc aan het sparen en dan wil ik daar graag een goede videokaart in
kpieer beveiliging
door keutie- 7 reacties
- 2.3k weergaven
weet iemand hoe ik een kopieerbeveiliging op mijn eigen gedownloadde bestanden kan zetten O0 Bij voorbaat dank :cool2:
Laatste reactie door Michiel,