Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, in bitlord kun je chatten inschakelen, waar is deze optie voor? waarom zou je chatten? is dat om met de andere downloaders te praten ofzo? en is dat gratis? wie kan me daar wat over vertellen? bedankt,
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Na het populaire Download Accelerator Plus (DAP) komt Speedbit nu ook met een Video Accelerator voor YouTube. Filmpjes laden sneller in, waardoor haperingen tot het verleden behoren. Deze zal je voorgoed helpen om vanaf nu de films op een behoorlijke manier te zien.. download: http://www.freewarefiles.com/program_5_173_26343.html
Laatste reactie door Robin, -
Aanrader ! Winaso is een progje die ik reeds lange tijd gebruik en voldoende getest heb om te mogen beweren dat dit een uitmuntend prog is. Het verving bij mij zelfs Crap Cleaner. Ook uit het oog verloren zaken bij Ccleaner haalt Winaso eruit. Probeer maar. Het bevat een Register-cleaner die veilig kuist en je tevens een backup maakt. Er is ook een kuisprogje in die zowat alle rommel wegwist die in je pc zitten. Een versneller die je pc automatisch configureert en een reparatietool voor WIndows, internet en meer. http://btjunkie.org/search?query=winaso ...
Laatste reactie door bart, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb wat opgenomen van de tv op een dvd. ik wil die dvd nu afspelen op laptop maar deze weet er geen raad mee. hoe komt dat en hoe kan ik dat wel in orde maken? wie weet het? dank alvast groet hafj
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 2.4k weergaven
Veel verschillende meningen, ben benieuwd wat jullie er van vinden ^-^! Kan misschien besluitend zijn voor mensen die een console aan willen gaan schaffen? Groetjes, Robin
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ook in de piracy-industrie geldt een concurrentiebeding. Dit blijkt uit twee invallen die door de Motion Picture Association waren georganiseerd bij twee kopieerorganisaties. Toen men bij het eerste pand een inval deed waren de teamleden verbaasd over het feit dat één van de aangehouden personen de tipgever was voor een andere organisatie waar men niet veel later een bezoek zou gaan brengen. Nog vreemder werd het toen bij de concurrent een verdachte toegaf het andere “bedrijf†had aangegeven. In het geheel heeft de politie 80 dvd branders en 37 cd branders in beslag genomen, respectievelijk goed voor 1,7 miljoen dvd’s en 2,7 miljoen cd's per jaar. ...
Laatste reactie door bart, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hoihoi, Mijn zusje heeft Windows Media Center op haar computer, en daar door kan ze ook bij windows (als style) windows media centre - style kiezen. Ik heb dus geen windows media centre, maar is 't toch mogelijk dat ik die style kan downloaden of zoiets? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 16.3k weergaven
Hallo, Er is iets raars gebeurd met de computer van me zusje. Hij kan haar profiel van Windows niet meer vinden.. :-[! Ik had eerder 'n topic gelezen over dat je je computer kunt terugzetten op een bepaalde datum, waar je computer nog wel werkte? Kan iemand mij dit uitleggen? Groetjes, Robin..
- 9 reacties
- 2.6k weergaven
hallo, ik vroeg me af hoe je 2 cdtjes van een spel naar 1 dvd brand en dat je het gewoon kan instaleren
Laatste reactie door keutie, -
- 5 reacties
- 3.4k weergaven
hallo, als ik zelf gebrande films in de portable dvd speler doe dan geeft hij aan: no disk, hoe kan dit? (in de gewone dvd speler aan de tv doet hij het wel) alleen in de draagbare dvdspeler niet, hoe kan dit? en is er dan een kans dat meerdere vaste dvdspeler hem dan niet lezen, die aan de tv aangesloten zijn? bedankt speedfreak
- 1 reactie
- 4.2k weergaven
Eindelijk gedaan met die schokkende filmpjes http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=64934&mxp=200
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
jongens.... ik heb photoshop echt nodig is er een mogelijk manier om het gratis te krijgen ik heb het al us eerder geprobeerd maar toen lukte het niet of is er een beter dan photoshop die er echt op lijk maar dan beter is of even goed
Laatste reactie door deli_dumrul, -
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
Geachte lezers, Heb net een nieuwe notebook met Vista erop, probleem is dat ik MSN Messenger niet kan laten draaien! Ik had de versie van MSN gedownload op www.msn.messenger.nl Laat ff wat horen als je er iets over weet of waar ik de goeie kan downloaden. Gegroet, Derek
Laatste reactie door Erwin., -
- 10 reacties
- 3k weergaven
hallo, ik ben sinds een paar weken begonnen te down/uploaden via torrents, alleen: je ziet op allerlij torrentsites de nieuwste films die in nederland nog pas over 1 maand in de bioscoop komen, deze zijn vast al in amerika in de bioscoop, maar hoe komen ze op internet? je download een film die nog moet komen, met een kwaliteit.. ik geloof niet dat die zo gefilmd zijn in de bioscoop, waar komen ze precies vandaan eigelijk? ik ben daar wel benieuwd naar wie kan me daar wat over vertellen? mvg. speedfreak
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ik heb mijn micorfoon op mijn soundblaster kaart aangesloten maar hij doet het niet... de driver die ik heb geinstalleert op de kaart is KX project. het geluid doet het wel. wat wel vreemd is dat als ik bij msn een voiceclip verstuur en ik heb geen muziek opstaan dan zegt hij dat er geen geluid aan is getroffen, maar als ik muziek op heb staan dat hoord de andere het nummer dat ik luister, (dit komt niet omdat de microfoon het geluid opneemt) want als ik me boxen uit heb dan hoort die andere ook het nummer... echt vaag??
- 3 reacties
- 4k weergaven
ik heb een serieus probleem... ik heb een kpn experia box met printserver.. dat is allemaal leuk en aardig(als het werkt >) alleen je vat em al... hij doet het niet alle .JA alle instellingen zijn goed ??? in de computer in de experia box... als ik de cd erin doe en gaat hij zoeken naar een printer in het netwerk.. hij vind alle printers behalve deze... dat is mijn probleem dit staat helemaal los van het onderwerp van de site :redface: maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen
overclocken
door impreza010- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Wil iemand mij uitleggen hoe je software matig kan overklokken? (in mijn bios gaat het niet) ik weet wel een beetje hoe het moet (van een vriend gezien) alleen ken geen simpel programma vinden die werkt... en als iemand weet hoe ik ook me videokaart nog kan overklokke is dat helemaal mooi O0
Laatste reactie door impreza010, -
Nieuw windows vista ik wil weten of u windows vista al heeft! groeten clemens.
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb een probleempje met het omzetten wma-->mp3 met media wizard Als ik het wil omzetten krijg ik te zien. Hoe kan ik van het wma bestand een mp3 maken?
Laatste reactie door Frank1324117107, -
Lettertype
door gamefreaks- 5 reacties
- 2.9k weergaven
ik heb een lettertype gedownload via www.1001fonts.com maar als ik hem open hoe kan ik hem dan eigelijk gebruiken
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 3.1k weergaven
Ik kan nu niet meer op msn omdat me Schermnaam ongeldig is :s Wie kan me helpe :cool2: Erwiin;
Externe hardeschijf
door sep- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Weet iemand een site waar goedkopen externe hardeschijfen zijn?
-
cpu speed
door totalyduzz- 1 reactie
- 1.8k weergaven
bij een testje system requirements lab site.. zegt ie dat mij cpu speed 1.92 is en performence op 2.60 zover ik weet heb ik hem niet overgeclockt maar hoe zou dat kunnen komen ?? mijn configuratie is wel kut zeg... 1.9 ghz 512 mb ram 128 mb geforce 5500 xt 10/100 mb lan valt mee maar ik wil meer ram en meer video geheugen > weet iemand hoe dat kan??
Laatste reactie door ma.blok, -
- 14 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo, Als ik football manager 2007 opstart komt er te staan dat hij niet op kan starten want fm.exe moet afgesloten worden onze excuses voor het ongemak ofzoiets. En ook ooit komt er ditzelfde te staan maar dan met autorun. Iemand hier een oplossing voor? Het betreft trouwens de legale versie. Voorheen deed hij het goed maar nu niet echt meer.
Laatste reactie door stijnow, -
- 11 reacties
- 3.6k weergaven
heey waar kan ik de authohorization code downloaden voor PS C2
Laatste reactie door ma.blok,