Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 4.7k weergaven
hallo, Graag maak ik gebruik van jullie deskundigheid. Ik heb namelijk een videorecorder aangesloten op mijn pc om zelf opgenomen videobanden op dvd over te zetten en dat werkt goed met deze home-videobanden maar.. Wie weet hoe ik mijn oude disney vhs banden kan overzetten op dvd, er zit denk ik een beveiliging op de oude disney vhs banden. Is die eraf te halen met software? Ik lees graag jullie tips. groeten Joanny
Laatste reactie door Michiel, -
Wat ik nu wil doen is dus films op RW DVD's gaan zetten, maar hoe kan ik die dan wissen?
Laatste reactie door ma.blok, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hi, Kan iemand mij helpen want ik heb maar 2 Schijven een C - schijf en D - schijf eigenlijk will ik er 4 hebben voor Gamez en Downloads dus ik will vragen hoe ik dat kan doen.. Alvast bedankt... O0
Laatste reactie door SwiszX, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Wie kan mij aan een uitnodigingscode voor Dutchrevenge helpen ?? :'( :'(
Laatste reactie door cocowiet, -
- 5 reacties
- 4.7k weergaven
hallo, hoe kan ik een screen filmpje maken? ik weet hoe je een screenshot maakt met de print screen knop, alleen dan kun je maar 1 foto tegelijk die hij onthoud, hoe maak ik een filmpje van het scherm als het ware, kan dat? bedankt,
Laatste reactie door Eagles, -
geen geluid met vista ultimate
door Gast daantjedegekste- 7 reacties
- 5.3k weergaven
hoe kan het dat ik geen geluid heb met windows vista ultimate :-[
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, Als ik mijn cd explosive cartuning 13 op cd wil zetten doe ik een nieuwe lege cd in mijn cd station en als ik die cd dan op een lege cd wil zetten dan geeft hij aan: Er bevind zich geen schijf in station E. Wat moet ik nu dan doen? Bvd. Stijnow
Laatste reactie door Botjeman, -
- 8 reacties
- 2.5k weergaven
Zoozoo, Was even op een Xbox ombouw site aan 't downloaden, moet je kijken wat ik tegen kom.. We zijn beroemd.. Edit: De link voor een duidelijk plaatje: http://img408.imageshack.us/img408/791/duken123sh0.jpg
Cd hoesjes
door stijnow- 9 reacties
- 5k weergaven
Hallo, Waar kan ik ergens cd hoesjes downloaden? Ik heb namelijk die van explosive cartuning 13 nog nodig. Hopelijk weet iemand iets. B.v.d. Stijnow.
Nieuwe leden
door ma.blok- 8 reacties
- 2.9k weergaven
Onderlinge weddenschappen niet toegestaan 2x inschrijven verboden Familie van reeds aangemelde leden zijn uitgesloten van deelname ;D ;D
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Kun je bij msn als je bijv. een bewegend voetbalplaatje hebt gedowload die dan ook gebruiken als msn plaatje zegmaar. B.v.d. Stijnow
Laatste reactie door Erwin., -
wiskunde getal en ruimte
door Gast erik_gek- 3 reacties
- 2.9k weergaven
weet iemand waar ik uitwerkingen voor getal en ruimte vwo A 3 hoofdstuk 13 kan vinden. graag reageren
Laatste reactie door Robin, -
ripped games uitstaleren
door Gast avd555- 11 reacties
- 3.4k weergaven
Hoe moet je een ripped game uitstaleren?
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi, Ik heb nu dus 4 Harde schijven ik gebruik schijf C als lokaal station en dat is de enige NTFS schijf die ik heb en door gebrek aan ruimte kan ik niet eens meer een film uitpakken ik heb nog maar 3,98 GB over op die schijf maar bij al die andere schijven heb ik nog genoeg over maar dat zijn allemaal FAT32 schijven dus daar kan niet meer dan 4 GB bestanden op worden uitgepakt Dus wil ik al die schijven tot één voegen iemand enig idee hoe dit gaat? Hier een plaatje
Laatste reactie door mohammedb, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik weet niet of ik dit in de juiste rubriek heb geplaatst dus bij deze mijn vraag..... Ik heb dvdFab Platinum geinstalleerd maar vraagt om een regristratiecode, waar kan ik deze verkrijgen om na de trial dit programma nog te kunnen gebruiken?? Tja vergeef het me dat ik het niet weet, maar ben namelijk ook maar een blondje ^-^. Alvast bedankt voor de hulp. XXX Erna O0
office 2007 (opgelost)
door Gast nummer1dj- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo,ik wil nieuwe office instaleren,moet ik dan eerst de oude verwijderen of maakt dat niet uit /gaat dat vanzelf? ik weet niet of ik met verwijderen van oude versie bestanden/documenten dan kwijt ben. wie kan daar mee helpen? :-[ :redface:
weet iemand
door totalyduzz- 8 reacties
- 2.8k weergaven
weet iemand hoe je de directories van de kopieren naar functie kan aanpassen dat zou wel handig zijn,, aangezien ik alles eerst naloop voordat het verder mijn pc binnen komt screenshot voor duidelijkheid wel slechte kwaliteit maarja kan ik ook niks aan doen duidelijker zien: http://i63.photobucket.com/albums/h130/totalyduzz/tijdelijk.jpg?t=1171919308
Laatste reactie door totalyduzz, -
hoi, wat betekent xvid asd? betekent het soms dat het rechtstreeks van dvd is geript?
help a.u.b.
door mog- 4 reacties
- 2k weergaven
A.U.B. kan iemand mij helpen ik heb een dikke virus op mijn computer (de andere) en nu kan ik hem niet afsluiten of internet gebruiken. Ook werken veel programmas niet waaronder nero, zonealarm enz. Als ik een programma probeer te starten dan krijgf ik een bericht van zonealarm : please wait a sec. zonealarm security suite is trying to initalize. Nu dacht ik aan het opnieuw instaleren van mijn computer maar dan gaat al mijn harde werken verloren :'( Nu zou ik graag willen weten of ik mijn computer nog kan redden en als het kan hoe. Alvast bedankt PS. kan iemand mij uitleggen wat backuppen is en hoe ik dat doe.
-
- 9 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag, bij veel mods maar ook normaale bezoekers zie je van die mooi signatures: Prisonbake watcer, Honda owner, West smoker, Music fan, ect. Waar kan je zo'n ding maken? Want ik wil er ook heel graag een.. :! Groetjs, RObin
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi, Ik heb een probleem : Altijd als ik iets van het internet probeer te downloaden (en op openen heb gedrukt)krijg ik een soort tekst met rare tekens zoiets als dit : r6§{c}kk=¥BS= maar dan een hele pagina vol Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt Niels
sloooom??!
door ..speedfreak..- 5 reacties
- 2.5k weergaven
hallo, mijn computer wordt steeds sloomer geloof ik, hij is iniedergeval heel erg sloom, net of het steeds erger wordt, toch heb ik nog 12.5 gig vrij op mn harde schijf, ik had al een groot spel van ruim 2.8 gig verwijdert maar dit had geen effect, waar kan dit aan liggen? ik heb wel het idee als hij eenmaal naa een minuut of 10 opgehouden is met laden en doen, dat hij dan toch wel weer wat beter werkt, waar kan ik naar kijken om het op te lossen? bedankt, speedfreak
Update geluids kaart
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hai, hoe en waar update ik mijn drivers van mijn geluids kaart? greetzlatan
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
ik doe downloaden met BitTornado maar ik krijg geen groen balletje ik heb het al geprobeerd met ICP/IP door de poorten te veranderen maar ze zijn nog steeds geel kan iemand me helpen?ik wordt gek hier :-[
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Geachte leden: Wat liever te gebruiken,Internet Explorer 7 of Fire Fox Mozilla??(Ik ben nog geen gevorderde,een middenklasser.) Ik had het even geinstalleerd maar had veel problemen met verschillende dingen,B.V:dat je een andere Java moet installeren enz,mijn hotmail via msn postvak in deed het niet meer schakelde niet door enz. Vr,Gr.thecorman. Hopende op een goed verloop van deze aanvraag.
Laatste reactie door JForce,