Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
Hey, ik kan nergens een serial vinden van River Past video cleaner 7.2.6 weten jullie misschien waar ik dat kan vinden
Laatste reactie door keutie, -
- 4 reacties
- 4.2k weergaven
Hallo Helpers, Ik heb een vraagje ik wil graag bij Tele 2 een abbonement kopen van 2 jaar. Link naar abbonement plus toestel http://www.tele2.nl/shop/Mobiel/toestel/e900.htm Link naar abbonement plus toestel Mijn eerste vraag is is Tele 2 mobiel goed? Kan ik ook een 1 Jarig abbonement nemen? Wat als ik hem kwijt raak of dergelijke ? Met vriendelijke groet, Jelmer
Laatste reactie door mohammedb, -
Seed zelfgemaakte torrent
door Gast daantjedegekste- 4 reacties
- 4.4k weergaven
Ik ben bij een bepaalde tracker uploader gworden, voor het eerst...Ik heb nu met utorrent een torrent aangemaakt en toen toegevoegd met beschrijving enzo...maar nu moet ik heb gaan uploaden maar hoe doe ik dat zonder leechers,,want pas als ik begin met seeden komt hij tevoorschijn op de site... Hoe seed ik mijn eigen torrent naar de tracker ??
Laatste reactie door kaasbroodje, -
linux
door kaasbroodje- 8 reacties
- 2.9k weergaven
Denk er soms over na om over te stappen op linux alleen ben ik niet bekent met dit besturings sysyeem. dus heb ik een paar vragen wat voor chatprogramma kan je gebruiken voor je hotmail werkt norton ook onder lniux kan je gamen met linux (game niet veel maaar wil binnen kort 2 spelen kopen) wat voor tekstverwerkings programma kan je gebruiken met linux
Laatste reactie door maxke006, -
Virus of niet
door mohammedb- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi als ik het progamma Winspy download (demo van officiele website www.win-spy.com) Zegt mijn Anti-Virusscanner NOD32 dat het eeen virus is. Klopt dit ? Verder weet iemand of er nog meer progamma's zijn om keylogger te versturen.? Met vriendelijke groet :thumb: , Jelmer PS : Jullie zullen me nu wel een lul vinden als jullie me maar kunnen helpen
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18494.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
windows moviemaker
door TamSz- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik heb wat filmpjes gemaakt met mijn camera, maar als ik het filmpje in windows movie maker wil laden zegt hij:' An error occured while opening this file. Either the selected file is not a windows movie maker project or the project file is corrupted'. Hoe maak ik hem dan wel een windows movie maker file? of misscien weet iemand een ander programma waar ik filmpjes bij aan elkaar kan plakken... groetjes Tamara
Laatste reactie door Michiel, -
Formatteren
door Gast daantjedegekste- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Als ik mijn C: schijf heb geformatteerd wat moet ik dan doen...gewoon mn installatie cd erin doen en installeren...want als ik mn C: schijf heb geformateerd staat er geen besturingssysteem meer op.. Wat moet ik na het formateren??
Laatste reactie door kaasbroodje, -
printen
door Gast daantjedegekste- 7 reacties
- 2.7k weergaven
Als ik een dvd hoesje heb en dat is geel en ik print het dan dan wordt hij ineens wit geprint..dit heb ik bijvoorbeeld bij dvd hoesje van Step Up. Hoe kan dit en hoe verhelp ik dit..
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
wat wil het zeggen als ik een mededeling krijg dat mijn virtuel geheugen te weinig is en wat kan ik daar aan doen?
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hoi, wie weet hoe je btw op geimporteerde anime mangas uit de VS zoals one piece, naruto etc moet vermijden? het zit namelijk zo: ik koop elk jaar voor 1000 euro aan anime mangas. meestal koop ik ze via ebay uit Hongkong en het ging altijd goed. Vorige week kocht ik via ebay van een VS verkoper 21 titels manga anime ter waarde van 400 USD$. de postman die de box met 21 items bezorgde zei dat ik de rembours kosten van 90 euro moest betalen! WTF! nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven man. Waarom is het voor de manga animes van hongkong seller die ik via ebay altijd heb gekocht nooit een btw voor hoefde te betalen maar uit de VS wel? ik krijg soms bij het kopen van manga…
Laatste reactie door Erwin., -
heyy hallo allemaal.. heeft iemand hier verstand van het programma shoutcast waarmee je online muziek kan uitzenden zoja// kan iemand mij wat dingen vertellen... war kan ik mijn URL vinden die ik door kan geve zodat luisteraars kunenn luisteren naar mijn programma... k hoop dat iemand mij kan helpen!!1 MVG John
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hallo, zijn er hier soms mensen die adobe audition gebruiken? ik ben zelf nieuw met audition 2.0 en benieuwt of er hier nog meer mensen dit programma hebben groetjes speedfreak
-
hallo ik ben op zoek voor mij dochter het pc spel mijn dieren kliniek wie weet waar ik die kan downloaden thx alvast hier voor O0 O0 O0
Laatste reactie door *Leonie, -
- 10 reacties
- 3.1k weergaven
hallo, ik heb een foto, als ik deze als fototje op msn wil doen gaat dit niet, hij geeft aan: geen geldig bestand, kies een ander bestand, ik heb de grote aangepast omdat dat meestal wel helpt om de foto iets kleiner te maken alleen weer die melding :-[ wat moet ik daar mee doen? bedankt!
Laatste reactie door *Leonie, -
Vista activator (werkend)
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 15k weergaven
Voor mensen bij wie het nog niet wil werken de activatie.. http://rapidshare.com/files/19871513/Vista_Activatie.rar.html even downloaden en instructies zitten erbij Als hij is gedelete..graag even melden..dan upload ik hem opnieuw
Laatste reactie door rudinl, -
- 14 reacties
- 11k weergaven
yo0w,, :cool2: Ik Moet De Full Versi0n van Ad0be Ph0t0sh0p Cs2 Hebben.... Waar kan ik die d0wnloaden?? AlvAst BedAnkt Erwiin;,, :cool2:
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, ik heb een sandisk sansa e260 4gig. werkt allemaal wel goed alleen iedere keer als ik hem opstart krijg ik het talen menu, ik moet dus iedere keer nederlands selecteren en dan uit het talen menu om naar iets anders tegaan, bijv muziek of video, weet soms iemand waar dit aan kan liggen? bedankt, speedfreak
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
VERPLAATST: PSP
door Erwin.- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18315.0[/iurl]
- 2 reacties
- 3k weergaven
Geachte leden: Wie kan mij helpen aan een progamma dat instelbare maat van de binnen en buitenste maat voor de printable DVD of Cd kan uitvoeren? Ik heb een printer Canon IP-Pixma 6700D,daar zit wel een progamma bij maar daar kan je de binnenste ring niet kleiner maken dan 33mm,en hij is 21mm,nu zie je als je direkt op de DVD print een wit stukje over,het is voor het aangezicht niet zo mooi gezicht,het moet toch anders kunnen?? Als u wat gevonden heeft wilt u dan ook kijken waar ik de handleiding of gebruiksaanwijzing kan downloaden?? Bij voorbaat vriendelijk dank. thecorman.
-
hoe haal je films binnen met ftd
nieuwste limewire pro
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Wat is de nieuwste limewire (met torrent downloader erin) die werkt met vista..
Hulp nodig...
door Peke- 14 reacties
- 3k weergaven
tja ben nieuwbie hoe zou het ook anders kunnen :redface: Ik heb geprobeerd met bitcomet en nu met azureus. Maar kan met beide geen verbinding maken. Ik gebruik een modem/router van philips en heb adsl verbinding. Bij azereus krijg ik melding dat NAT is uitgeschakeld en ook bij bitcomet heeft het iets met de poorten te maken. Het rare is dat ook dat beide progamma's bij uitzonderingen staan in mijn firewall. De modem is verbonden met kabel alzo neem ik aan dat ik hem gebruik als modem en niet als router wat ook al een verschil is qwa openen van poorten?? Hopend op hulp,Groetjes Peke. P.s: heb het hier geplaatst omdat ik geen apart topic over azureus vond.
vista activeren
door Gast daantjedegekste- 9 reacties
- 5.1k weergaven
wie weet hoe ik mijn vista kan activeren
Laatste reactie door Eagles, -
Macafee, Kaspersky, Panda Antivirus, of iets anders
door Gast daantjedegekste- 11 reacties
- 3.4k weergaven
Wat is de beste virusscanner op dit moment. Macafee, Kaspersky, Panda Antivirus of iets anders
Laatste reactie door Eagles,