Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Enkele weken geleden kwam er om de 5 minuten een popupje rechtsonder uit mijn balk met ; System Alert!Spyware gevonden etcetc. Nu gebeuren er ook allerlei rare dinge - torrent geeft aan dat hij laadt maar er gebeurt niks -programma's op mijn bureaublad (VLC en poker); ik klik erop en nu werken die snelkoppelingen niet meer en kan men zelfs de software niet meer vinden (er worden dus .exe bestanden verzet of verwijderd maar niet door mij) ik draai hitman pro regelmatig en gebruik avast ! antivirus maar deze heeft per ongeluk een tijdje uit gestaan en toen is het denk ik gekomen.. heeft iemand tips? kan ik deze spyware wegkrijgen of moet ik drastische maatregelen nemen…
Laatste reactie door mohammedb, -
bestandssysteem
door bambi1515- 10 reacties
- 3.2k weergaven
weten jullie wat het verschil is tussen bestandssysteem NTFS en FAT32? en welke van die 2 is beter?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Wat is "mounten"?
door Fish- 4 reacties
- 17.7k weergaven
Een vraag, Wat is mounten, en hoe doe ik dat (welk prog e.d.)? Ik heb het opgezocht in de begrippenlijst van deze site, maar daar staat het niet tussen (misscchien een idee voor de admins om eraan toe te voegen ). Bedankt,
formateren
door martijn0- 4 reacties
- 2.5k weergaven
hey. weet iemand hoe ik van een wma bestand een mp3 bestand maak??? het liefst met gratis downloads.
-
dvd branden
door dwaas- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hoi heb een komplete dvd gedownload (torrent) maar hoe brand ik m? geen avi oid groetjes dwaas
Laatste reactie door dwaas, -
kan niet uitpakken
door Gast avd555- 8 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo, ik heb pes 2007 gedownload en daarvoor moet ik een mdf en een mds uit een rar bestand uitpakken maar dat lukt niet. bij de mds lukt het wel maar bij de mdf geeft het deze melding ! CRC niet correct in versleuteld bestand Winning Eleven 2007.mdf (verkeerd wachtwoord?) kan er aub iemand mij helpen O0
Laatste reactie door Michiel, -
IadHide5.dll
door chw- 4 reacties
- 3.6k weergaven
Als ik naar Documents and Settings ga dan je naam aanklikken dan Local Settings dan Temp daar staat het bestandje IadHide5.dll.Hoe kan ik dat verwijderen en dat het met opstarten niet meer terug komt.CHW
Laatste reactie door chw, -
- 4 reacties
- 8.5k weergaven
Hoe moet je een DVD leegmaken? Alvast bedankt! Groetjes, Daphne
Laatste reactie door Michiel, -
site
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2.2k weergaven
vroegah had ik een site waar je de naam van een artiest kon invullen en dan zocht die site naar artiesten die de zelfde muziek maken alleen ben ik die site vergeten kan iemand me helpen??
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Goeden dag allen,door de bomen zie ik het bos niet meer... Wie weet zo 123 hoe ik via deze computer in cmd (dos) kom. Net zoals het bij start>uitvoeren>cmd kan... Ik wist niet waar ik dit topic moest maken dus daarom doe ik het ff hier.... Verplaats zonodig... Bvd en mvg - Veldyx
Laatste reactie door Eagles, -
beste zorgverzekeraar
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 2k weergaven
een beetje raar op deze site, maar ik wil graag vragen welke zorgverzekaar jullie hebben en welke ervaringen met die zorgverzekeraar zijn. ik ben vorige maand 18 geworden en moet nu kiezen. is er ook iemand die bij appie werkt en daar een verzekering genomen heeft
Ik m0et Photos0p Full Versi0n hebben waar kan ik dat d0wnl0aden wie kan me helpen....:$ Lat0r..
Laatste reactie door Erwin.., -
- 7 reacties
- 5.1k weergaven
Hallo, Wie weet een Site of Progg, waar je zal maar zeggen de Live voetbal wedstrijden van de eredivisie mee kan kijken ? Ik had een x een site, waar ze het live door streamde vanaf Canaaldigitaal ofzo? Maarja, hebben jullie enig idee? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18656.0[/iurl]
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Wil iemand mijn helpen met welke AntiVirus ik moet gebruiken en of ze ook Vista Ready is want, als het niet Vista Ready is doet het bij mij niet :'( :'( Dus wil iemand mijn helpen om de juiste AntiVirus te vinden dat goed, snel, en gewoon uitstekend is voor mij O0 THNX
- 9 reacties
- 3.1k weergaven
hallo mensen, weten jullie waar ik ost=original soundtracks van oude snes games kan vinden? gamers zion is geen optie aangezien het opgeheven is.
Shockwave op Vista
door SwiszX- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hi., ik heb Windows Vista Ultimate x64 bit op mijn PC en ik wil graag Adobe Shockwave Player op mijn PC installer en en het lukt steeds niet want elke keer staat er is op 2 naar elkaar bestanden zijn niet en er klok ofzo niet van DLL Libary dus ik wil vragen of iemand mijn kan helpen Alvast bedankt 8) 8)
Laatste reactie door SwiszX, -
Prison break
door keutie- 6 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, weet iemand waar ik ondertiteling van seizoen 2 aflevering 22 kan vinden? ik heb al op diverse sites gekeken maar bij allemaal gaat het maar tot aflevering 21 alvast bedankt
Laatste reactie door keutie, -
- 19 reacties
- 4.4k weergaven
hallo, ik heb een sandisk sansa mp4 speler, nu heb ik van video.google een filmpje gedownload als mp4 bestand, alleen nu pakt mijn mp4 speler hem niet, ik krijg hem er wel op alleen als ik hem af ga spelen opent ie 1sec, krijg je 1sec geluid en dan gaat hij weer terug naar het video's menu, Dit is een mp4 bestand, ik heb er wel WMV bestanden op die het wel doen, hoe kan ik dat oplossen zodat hij het wel doet? kan ik mp4 bestand omzetten naar WMV?
samsung YP K5
door Gast erik_gek- 9 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb vandaag deze mp speler gekocht, maar toen installeerde ik firmware toen ik hem daarna aan deed liep hij vast. Ik heb al op reset gedrukt, maar hij loopt nog steeds vast. Kan iemand mij helpen bvb
Laatste reactie door Botjeman, -
hey weten jullie soms een serialsite zonder virussen, spyware, enz. want ik zoek een serial voor bitdefender internet security 10.0 omdat ik nog geen virusscan op mn computer heb staan. en uit ervaring weet ik dat er op de sites die jullie gven toch wel wat kwaad staat
Laatste reactie door Botjeman, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo heeft er iemand een Joost beta invite voor mij.
router staat er niet bij
door Gast daantjedegekste- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb een router van U.S Robotics, model USR8040. Maar op www.portforward.com staat deze er niet bij...wie weet welke ik dan moet gebruiken om de poorten van dit model te openen :-[
-
hardware
door totalyduzz- 2 reacties
- 2.4k weergaven
weet iemand hoe ik kan zien of ik agp of pci in mijn moederbord heb ???? rene
Laatste reactie door totalyduzz, -
iso bestand
door TamSz- 11 reacties
- 4.5k weergaven
Ik wil een film op dvd zetten en dat is dus een iso bestand. Nu heb ik dus geprobeert om hem met nero op dvd te zetten, maar dan krijg ik de melding: unable to prepare data for recording: transcoding of videos failed. en daarna: burn proces failed an error log file was created that can be very helpful in diagnosing problems. would you like to save it? en saven heeft geen zin wat moet ik hieraan doen om hem op dvd te zetten? groetjes Tamara
Laatste reactie door TamSz,