Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb duszz een Ipod maar ik wil er ook ff een film op doen, maar als ik dan naar een converter zoek dan vindt ik er wel een maar dat is dan een trail en doe convert maar tot 40% ofzo en geeft ie aan dat je dan moet betalen voor de full versie maar mijn vraag is duszz is er ook een gratis converter die gewoon 100% doet P.S: het moet wel een MPEG-4 converter zijn of MP4
Laatste reactie door ben1203, -
op school moet ik een sectorwerkstuk maken dat deze week al af moet zijn, en nu hebben we dus heel veel informatie over het onderwerp kinderopvang maar de onderzoekstvraag is: waar ligt de kinderopvang bij in de buurt? dus bij scholen, parken en dat soort dingen maar het enigste wat ik vind is de straatnamen waar ze liggen en dat zou makkelijk zijn als het alleen in mijn stad moest, maar ik moet dus minstens 3 steden weten van waar alles bij in de buurt ligt. weet iemand misschien een site waar een plattegrond bij staat en waar ik te weten kom of de kindeopvang in de stad of bij een school in de buurt ligt enz?? ik zou heel erg blij zijn als jullie me konden helpen gr…
Laatste reactie door autopapieren, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
kan iemand die nummer voor mij vinden...? Loony Tunez vs Doop - Doop 2007
Laatste reactie door Tim., -
WEBCAM 'BEVRIEST
door nyqytha- 18 reacties
- 5.7k weergaven
:-\'Ik zit met een probleem en kom er zelf niet uit geen idee of het in dit forum geplaatst kan worden zo niet wilt u het voor mij op de juiste plaats zetten? ik heb een nieuwe webcam geïnstalleerd met de laatste updaten software echter zodra ik hem gebruik bevriest het beeld na een paar seconden opnieuw aanklikken werkt even maar ik ben net een piepshow wat doe ik of mijn PC fout HELP
Laatste reactie door nyqytha, -
Pc, 360 of PS3 1 2 3
door keutie- 51 reacties
- 11.1k weergaven
Hey, ik ben van plan een Pc, 360 of een PS3 te kopen. Mijn probleem is welke van de drie zal ik kopen. Ik zou ook graag een paar goede tips waarom ik het een zou kopen en waarom het ander. Bij voorbaat dank O0
Laatste reactie door Robin, -
ik ben al tijden bezig met flash en ik heb een behoorlijke presentatie gemaakt dus hierbij de link: http://img339.imageshack.us/my.php?image=stbod5.swf ik wil graag weten wat mooi is en niet oja de link gaat naar me (nog niet gemaakte) site;)
albums maken op mp3 speler
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb een samsung yp k5 en daarop wil ik zelf een map aanmaken om daar me muziek in te doen. weet iemand hoe ik handmatig albums kan aanmaken op deze mp3 speler
-
- 8 reacties
- 3.1k weergaven
Ik mOet een TutotriAl voor PhotOShOp hbbn maar kan niks vinde wie kan me help.. Cya,, Erwiin :cool2:
Laatste reactie door Michiel, -
- 12 reacties
- 5.3k weergaven
ik heb laatst een film geconvertreerd met Convertxtodvd en gebrand maar is de kwaliteit van die films waren slecht dus nu wil ik graag opnieuw beginnen en dus op hetzelfde dvd rewriten weet iemand hoe dat moet?? en weet iemand waaorom na het convertreren van de film en als ik em op dvd brand en op me tv kijk de kwaliteit van de film heel slecht wordt, gezichten van personen worden heel raar enzovoorts blokkerig ofzo ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, dezelfde film heb ik gewoon op me computer en die is van perfect kwaliteit!! dus het ligt zeker aan het convertreren denk ik???
MSN
door gamefreaks- 5 reacties
- 2.6k weergaven
ik ben mij w8woord bij msn vergeten en ik weet mijn geheime vraag ik niet meer en dat alternatieve email addres lukt ook neit wat moet ik nu doen
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
spiderman 3 subs
door keutie- 11 reacties
- 5.5k weergaven
hey, ik heb de film spiderman 3 gedownload, maar ik kan nergens ondertiteling vinden. Heeft iemand ze misschien al gevonden?
Laatste reactie door keutie, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
kan je me laten leren hoe je een spel downloadt plz ik ben pas ingeschreven en weet niet hoe dit site gaat?? als je het wil zegge mail me dan naar :yassin_mocro12@live.nl!! daaaaaaaaaag
- 2 reacties
- 5.8k weergaven
???? ik weet wel dat je het kan vinden op www.divxstart.com maaar ik kan het daar maar niet vinden :-[
Vista naar XP
door SwiszX- 8 reacties
- 3.4k weergaven
Hi, ja ik weet het ik vraag nog al wat veel op de Forums maar ik hoop dat jullie niet boos op mijn zullen zijn :'( :'( :'( :'( Ik wil nu eigenlijk terug naar Windows Xp Pro SP2 ik heb nu Windows Vista Ultimate, maar ik ben al een keer terug gegaan maar ik miste er een paar softwares bijv. Ethernet Controller , SM Bus Controller. Ik heb bij Forum - Hardware er al een keer over gehad maar ik heb er al 3 gemaakt met jullie hulp ik mis er nog maar 1 de belangrijkste de Ethernet Controller zonder die kan ik niet interneten. ik vind het wel raar als ik terug ga naar XP dan mis ik die dingen maar als ik naar Vista ga heb ik ze allemaal :-[ :-[ dus ik wil vrag…
Laatste reactie door SwiszX, -
- 7 reacties
- 2.6k weergaven
ik zag dat mijn nero weer was verlopen en probeerde hem weer opnieuw te instaleren en toen kreeg ik dit bericht: CRC Failed in CAB en daaronder Unexpected end of argive.... wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Laatste reactie door TamSz, -
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
als je een simpele vraag heb stel hem hier. zodat we niet iedere keer een nieuw topic hoven te maken ik ben op zoek naar een goede regio vrije divx speler mag wel wat kosten rond de 150€ als iets meer is ook niet erg. ik heb er echt geen verstand van wie o wie helpt moe en weet iemand een programma om rar files te hacken. een of andere nerd heeft een wachtwoord er op gezet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 7.6k weergaven
hej ik heb magix music maker 2007 geïnstaleerd (gedownload via een site) maaar als ik hem weer open zegt die dat ik de cd moet in doen kan iemand me helpen
Laatste reactie door negativ, -
Wallie-card
door gamefreaks- 1 reactie
- 3.4k weergaven
weet iemand waar als je misschien gratis walliecard nummers kunt weghalen
- 16 reacties
- 23.2k weergaven
Hoe maak je een .torrentbestand? Ik heb nu alleen een mapje met een geripte film op mijn computer, hoe zet je die op een tracker?
Laatste reactie door yihaa, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
ik heb vista en deamon tools erop gezet. geen problemen en het program werkt ook tot ik dus één van mijn dvd drives wilde openen en dit niet gaat. ik heb dus 1 dvd-rw drive(H) en een dvd drive(I) deamon tools zijn virtuele drive is (J). maar als ik nu dvd drive(I) wil openen gaat dit niet en komt de melding wat ik met dvd drive(J) dus deamon zijn virtuele drive wil doen. blijkbaar wordt deze drive verwisselt met de vituele drive van dt. de andere driveH werkt wel. weet iemand hier een oplossing voor.
Laatste reactie door yihaa, -
wie kan mij een uitnodiging versturen voorr het lidmaatschap van demonoid.com?
Laatste reactie door plato007, -
kan iemand mij een invitation code versturen voor demonoid.com?
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hoi, dit is de Hele Snelle Vraag , Vraag (2). Vraag: ik heb een x64 AMD 3200+ Sempron Processor met 1GB Geheugen en ik wil Vista installeren ik heb nu x64 versie dus ik wil vragen of ik een ( x86 / 32-BIT ) versie van Vista op mijn PC kan installeren? ALVAST BEDANKT
Laatste reactie door SwiszX, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hoi, ik heb een hele simpele vraag: is ( x86 ) het zelfde als ( x32 / 32-BIT ) ??? ik hoef er maar 1 antwoord op dat is ( JA / NEE ) Ps. het gaat over software ( Vista ) ALVAST BEDANKT
Hulp gezocht
door mohammedb- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo helpers, Kan iemand mij helpen met het maken van een simpel gratis siteje met PHP ik heb in een vorige thread gevraagd om Habbo Fake Login die heb ik nu maar weet iemand een gratis website maker met PHP ondersteuning ik heb er al heel veel geprobeerd maar ik snap het nog niet zo goed ik wil graag ongeveer zon website maken http://www.habbo-magie.tk/ kan iemand helpen? Oja hier heb ik de Fake Login vandaan en hier wordt uitgelegd hoe maar ik kan nog niet zo goed engels! http://www.thyelite.com/showthread.php?t=2107&page=4 Greetzzz, Jelmer O0
Laatste reactie door Erwin.,