Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 18.4k weergaven
Jullie moeten echt eens even kijken op http://www.joox.net een nieuwe website waarbij je direct films, muziek, tv programmas etc steamen. Hoe het werkt is me nog een raadsel, maar het werkt wel. Na het installeren van een kleine plugin, kun je online films kijken. Een nieuwe ‘illegale’ manier om films en series te kijken. Niet meer moeilijk zelf downloaden enzo, maar direct bereikbaar. Nadeel is wel dat je dan achter je computer moet blijven zitten en daar heb ik dan weer geen zin in. Ik hou van de combinatie film en bank, die gaan heel goed samen. Maar dat neemt niet weg dat het een prima dienst is, er is ook al een nette fullscreen functie aanwezig, dikke prima …
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
als ik de sims 2 probeer te instaleren krijg ik altijd als hij bijna klaar is deze fout: wat kan k hier aan doen??
Laatste reactie door martijn0, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
heey ik wil graag een programe over een heel netwerk opstarten maar kan iemdne mij vertellen hoe ik dat moet doen en ik vond ook niks bij google (heb iets gehoord dat je dat via cmd kon doen) plz help mij
Laatste reactie door moonfire, -
- 2 reacties
- 6.6k weergaven
Geachte leden hoe krijg ik google earth echt scherper als ik b.v. mijn huis inzoomt,of is het niet dat je op 1meter tot 3meter scherp is. Vandaar dat ik ook pro heb genomen maar het valt me dan tegen als dat zo is dat bij het inzoomen hij niet scherp meer is. Klopt dat??Anders verwijder ik hem,jammer van het geld,maar daar kom ik ook wel weer overeen. Vr,Gr.thecorman.
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hoi Om andere te helpen die daarmee ook weer andere kunnen helpen heb ik de vraag is er een plaats waar je hier programma`s en serie nummers kan vinden ik kan het niet vinden. Is er wel ruimte om dit te creeren of mag ik bv in programma`s het prog. zetten met nr die ik andere ook gun zodat ze niet hoeven te zoeken naar het goede serial nr. Bv met nero 7.5 d8 ik kan je de test versie dl als je deze hebt kan je daarna het nr invullen en heb je het programma dit is 1 voorbeeld . Uit voor zorg vraag ik dit omdat ik niet wil dat dukeN in de problemen komt omdat ik een iedee heb wat niet mag. Ik ben erop gekomen daar ik zelf ook pro`s dl maar waar dan later van blijkt dat …
Laatste reactie door josnixs, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi, Ik heb mijn PC herinstalert want ik had een Mega Iritante VIRUS ik weet de naam niet meer maar volgens mij heete hij ( iets met "Blaster" ) Maar toen ik klaar was met instaleren van Windows XP Pro SP2 had ik geen Internet connectie meer ik miste zelf een Internet Driver :'( ik heb toen met mijn draadlose internet verbinding op het internet naar een Driver gezocht en op alle Forums gezocht naar een op lossing maar ik ben er nog steeds niet uit. Dus ik wil vragen of iemand mijn kan helpen met mijn probleem. :'( :'( :-\ :-\ :( Alvast bedankt, SwiszX O0 O0
Laatste reactie door SwiszX, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hoi, Ik ben net begonnen met het downloaden van films. Dat doe ik met mininova (en soms bittorrent). Ik download op basis van de hoeveelheid seeds. Nu heb ik Nero 7 gedownload zodat ik met Vision de films kan branden op dvd en ze zo op mijn (niet dvix ondersteunende) dvd speler kan kijken. Dit alles is voor mij al een hele mijlpaal!!! Nu heb ik dvd flick gedownload omdat het mij een vrij eenvoudig programma leek in gebruik. Hiermee kan ik dvd's en subtitles samenvoegen. En wat denk je... nu heb ik het samengevoegd en aan het eind van het liedje zie ik (bij de eindtest van DVD flick) geen ondertiteling. Ik heb het toch maar gebrand maar ik heb ook via de dvd speler (…
Laatste reactie door twimio, -
rar naar srt?
door TamSz- 2 reacties
- 3.5k weergaven
ik heb een ondertiteling gedownload dat een rar bestand bleek te zijn. maar hoe maak je van een rar bestand een srt bestand? groetjes Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
Hi., Ooit heb ik op een dvd van een magazine loghorn programma gehad wat ik een mooi programma vond nu las ik pas dat het de bedoling is dat de naam achter xp komt destyds d8 ik dat het was om je xp aan te passen zoals je maar wilde bv je buro blad andere pictogrammen noem maar op. Weet iemand of dit klopt dat er een xp loghorn aan komt???zover ik weet kan je het niet mee dl om je xp te verfraaien,ik vindt het erg vreemd omdat loghorn al zo lang bestaat en dat ze nu toch Vista eerst uit gebracht hebben,wanneer iemand de url weet waar je loghorn kan dl is dat zeer welcome. Zoals ik het hier neer zet heb ik het begrepen,maar waarom het nooit is uitgekomen snap ik niet h…
-
ondertiteling
door TamSz- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ho0ii ik zoek de ondertiteling van It's A Boy Girl Thing ik hoopte dat iemand weet waar ik die kan vinden, want ik heb gezocht zonder resultaat groetjes Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
nieuwe flash: http://img515.imageshack.us/my.php?image=timkroeserh6.swf alle opmerkinge welcom;)
Laatste reactie door Tim., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo allemaal, ik gebruik al een tijdje allerlei soorten programma's om van alles te downloaden en dit ging altijd goed . tot dat ik een nwe pc bouwde en ook met deze wilde gaan downen . programmas zoals azureus , bitlord en bitcomet doen het na opstarten gewoon prima tot na 5-15 minuten dan komt er een foutmelding en wordt het prog. afgesloten . ik gebruik win xp pro nod 32 antivirus verder de standaard windows beveiligingen andere pc met zelfde software doet t wel ???? ????? wie weet r raad? alvast bedankt joost
Laatste reactie door sjost, -
- 12 reacties
- 4.7k weergaven
waar o waar vind ik de gehele uitleg over azureus > ben nu al een hele tijd bezig met dat progamma ,maar snap niet wat er nu precies zo moeilijk aan is om de gehele gebruiksaanwijzing te vinden , maar mij lukt et niet om deze te vinden . op de meeste forums krijg je van die standaard antwoorden die ik zelf ook nog wel kan bedenken (poorten en dat soort onzin ) alles staat gewoon goed ingesteld maar ben toch echt benieuwd, waar de nedelandse uitleg te vinden is en dan ook echt alles wat je kan instellen in de optie exper beheerder en tracker !!die uitleg is nergens te vinden ik heb wat problemen met de snelheden op et ene moment haal ik ze binnen met 6mb per secon…
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo ik ben Franklin en zit met een probleem. Telkens als ik brobeer een DVD te branden met ondertitel van een AVI film d.m.v. Gspot, Avi2Dvd en TMPGEnc DVD Author en ik doe dat volgens de beschrijving van duken DVD branden dan heb ik wel een dvd maar geen ondertitel erbij, en het geluid is ook wat aan de zachte kant. Ik start eerst Gspot en laad dan de film vervolgens start ik AVI2DVD en laad dan weer de film en de ondertitel. Verder zet ik alle instellingen volgens de gebruiksaanwijzing Wat doe ik niet goed. Franklin
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo beste. wete jullie meschien waar je ergens photoshop gratis kunt downloaden of kan het gewoon niet zelf kan ik het niet vinden:( gr david.
- 2 reacties
- 2k weergaven
lieve mensen, ik heb net bittorrent gedownload omdat ik de sims 2 huisdieren graag wil downloaden. maar nu weet ik dus niet hoe ik dat moet gaan doen! kan iemand mij helpen! alvast bedankt!p.s. ik gebruik deze site nu voor het eerst.... liefs joanne
-
- 5 reacties
- 3.6k weergaven
Hey it's me again! ik heb een mega vervelend probleem ik heb mezelf juist windows vista ultimate aangeschaft en geïnstalleerd. Maar nu heb ik een probleem met men gebruikers account! Ik ben blijkbaar niet aangemeld als hoofdadministrator en kan ik niets downloaden en installeren. Ik zou echt niet weten wat ik heb gedaan, heb gewoon de stappen gevolgd van de installatie en that's it! Als iemand ietsje weet hoe ik dat kan oplossen let me know! En Jullie zijn natuurlijk bedankt op voorhand!! Greets Ben
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Geen idee waar ik deze tip kan plaatsen zet hem hier zodat hij indien nodig verplaats kan worden kijk eens op GIVEAWAYOFFTHEDAY als je je aanmeld krijg je dagelijks een mailtje zodat je een GRATIS software en/of game kan downloaden {kan ook zonder aanmelden dan moet je zelf dagelijks kijken} let op je moet je download de zelfde dag activeren anders werkt de link niet meer ik weet niet of er meer van dat soort sites zijn tips zijn altijd welkom
ben SR.Member!!
door Tim.- 10 reacties
- 3k weergaven
ben eindelijk sr. member en dat wou ik graag mededelen:)
Laatste reactie door Tim., -
Geen geluid
door TamSz- 7 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb windows opnieuw geinstaleert een leeggemaakt, maar nu heb ik geen geluid meer en als ik een liedje bij windowsmediaplayer af wil spelen, geeft hij zo'n fout teken [!] ik heb de kazaalite codec al geinstaleert maar zonder succes.. weet iemand misschien een manier om weer geluid te krijgen ik heb ook al gekeken bij sounds en devices maar daar kan ik niet echt iets veranderen omdat hij zegt dat ik een soort soundcard moet instaleren ofzo maar dat hoeft helemaal niet die is al geinstaleert....... :-\
- 3 reacties
- 7.8k weergaven
hoe kan je een verbinding maken tussen 2 pc,s zo dat ik op de c schijf van de andere pc kan kijken. de een staat in de woonkamer (xp) en de andere op zolder (xp pro)op allebei de pc,s zit internet via een router in de meterkast
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hacken
door gamefreaks- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Weet iemand misschien hoe ik kan hacken,, want iemand heeft mij gehackt op een spel waar ik donderse goed was en ik wil hem nu graag terug hacken,, kan iemand mij vertellen hoe ik hem kan terug hacken.,, want ik wil me account graag terug
Laatste reactie door Wesley, -
.pak bestanden
door phochos- 3 reacties
- 4.8k weergaven
Ik heb een cd-rom met .pak bestanden (plaatjes), maar ik heb geen programma om deze pak plaatjes te converteren naar een bestand als jpeg. Iemand enig idee hoe ik die plaatjes kan omzetten? Phochos Jos Lieffering
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
hee jongens, ik moet een film branden op de andere computer die met deze in netwerk staat, deze heeft een c: station en een f: station, f: heeft nog ruimte genoeg, C: is bijna vol, daar kan ik de film dus niet meer op zetten om te branden, hij moet dus naar station f: maar als ik iets in netwerk locaties zet zit het dus op c, aangezien netwerklocaties in C: zit. hoe zet ik het in station F: zonder in C: te komen? ( ik mag verder niets aan de instellingen enzo gaan prutsen op die pc ) is there a way for me? bedankt!
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hallo Hmm, ik heb een mega vervelend probleem: ik heb namelijk een paar dagen geleden Windows Xp geherinstalleerd op mijn pc en nu heb ik totaal geen geluid meer, beter nog, hij zegt dat er geen audio apparatuur is aangesloten. Ik heb een hp pavilion w5060 dit is een Intel Pentium 4 met 3.20 GHz, 3201 Mhz. Ik denk dat dit de geluidskaart is: Realtek ALC880(D) @ Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller 7.1. Ik heb al andere forums afgezocht en daar zeggen ze telken dat je die kaart terug moet installeren, maar ik heb helemaal geen installatie cd-rom voor dat te doen. En ik weet me echt geen raad meer dus als iemand kan helpen? I will be forever thankful!!! G…
Laatste reactie door Michiel,