Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19420.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
een weetje
door Tim.- 3 reacties
- 2.9k weergaven
als je bv een nieuwe externe hardeschijf wil kopen (zoals ik ) en er staat dat hij alleen op usb2 werkt. das gelul ik heb dus een Elements die alleen op usb2 werkt ik stop hem in een usb1 en hij werkt gewoon greats slasher
Laatste reactie door Tim., -
- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Hoi, Ik was wat aan het surfen toen ik op deze site botste met een verdacht gelijke layout zoals deze site is die van jullie miss...?: http://www.joostswap.com/ Groeten Bolie,
Laatste reactie door Bolie, -
- 9 reacties
- 3.1k weergaven
Hoe zet ik een template op mijn website
Laatste reactie door eD.winn, -
- 7 reacties
- 2.9k weergaven
Hej, ik gebruikte vroeger altijd dezelfde software als jullie bij het opnemen van je handelingen op het scherm. Ik heb de software nu weer nodig en ben de naam vergeten :'( wat was dat ook alweer?
Laatste reactie door Robin, -
- 16 reacties
- 3.8k weergaven
Hoi helpers O0, Sinds een tijdje hebben wij een draadloos netwerk ivm verhuizing. Hier op zolder waar de pc staat staat ook het zendertje en beneden in de meterkast staat de modem. We hebben heel vaak GEEN verbinding en moeten we telkens opnieuw verbinding maken weet iemand een oplossing of is de afstand gewoon te ver ( wat ik me eigenlijk niet zou kunnen voorstellen) Met vriendelijke groet, Jelmer
Laatste reactie door mohammedb, -
Windows Vista.
door Erwin..- 4 reacties
- 3.1k weergaven
Geen Geluid na het installeren Vista ( Kan geen geluidskaart vinden) Hoe kan dat... Wie kan me helpenn Erwiin :cool2:
Laatste reactie door candesco, -
Dreamweaver
door Tim.- 5 reacties
- 2.9k weergaven
hoe add je een .swf bestand via dreamveaver op je site...?
HELP WINDOWSproblemen! 1 2
door keisers- 25 reacties
- 6.3k weergaven
Hey, sinds vanmiddag doet mijn pc erg raar, opeens ging windows explore(dat balkje met start en zo) en het bereaublad weg! nu kan ik aleen nog prog open met Ctrl alt delt maar dat is zwaar irrietant. Hopelijk kan iemand mij helpen Ik ben ook al aan het scannen ma hij heeft niks gevonden ik probeer het nog met een andere scanner maar die zal zeer waarschijnlijk ook niks vinden. HELP!ALSTJEBLIEFT
Laatste reactie door keisers, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
Als ik er liedjes op wil zetten(op een geheugenkaartje) dan staat er dit: Fout bij verwijderen van bestand of map Kan printintent niet verwijderen. De diskette is tegen schrijven beveiligd. Verwijder de schrijfbeveiliging op deze diskette of gebruik een ander diskette. Weet iemand wat ik moet/kan doen?
Laatste reactie door sep, -
image files
door TamSz- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Kan je image files meteen op dvd zetten, of moeten ze eerst geconverteerd worden? Groetjes, Tamara
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19380.0[/iurl]
Website maken
door eD.winn- 9 reacties
- 4.2k weergaven
Hoe maak een website zoals deze: http://www.oneblood.nl..t O0 Alvast bedankt ;D ;D ;D ;D
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, ik heb een probleempje als ik internet explorer opstart zegt hij dat IE moet worden afgesloten omdat er een fout is opgetreden. ik kan op Rapport verzenden en op niet verzenden klikken. Wat moet ik doen om dit weg te krijgen want het blijft maar komen
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Heeey ik heb een klein probleem met een virus!! als ik windows live messenger start dan stuurt hij iedereen een virus, iemand heeft op mij computer ook op die virus gedruk en nu heb ik Doc.exe op me computer staan en dat is een virus weet iemand misschien hoe ik deze virus kan verwijderen van me msn Doc.exe
Laatste reactie door mohammedb, -
PhotoShop`,
door Erwin..- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Ik Zoek Al lang naar photoshop maar bij microsoft staat er niet photoshop Cs3 bij en ik moet de Trial downloaden en dan code hebben voor Full Maar Wie heeft site waar ik die code en de trail kan downloaden Greatz,, Erwiin :cool2:
Laatste reactie door Hulsmans, -
printscreen
door smartass- 11 reacties
- 3.2k weergaven
heb nu sinds 2 dagen ofso dit probleem, en heb geen idee hoe dit komt.. als ik een printscreen maak en ik plak die in paint, en sla hem op, word de printscreen heel klein :s (in paint is het nog wel in de normale grote, maar zodra ik het opsla is het heel klein) maakt niet uit of ik het opsla als .bmp of .jpg... had hier eerst geen problemen mee, dit is nu sinds 2 dagen ofso.. wie weet hoe ik dit kan oplossen? zodat de printscreens weer normale beeldgrote worden? greetz smartass
Laatste reactie door smartass, -
disk overloaded
door bambi1515- 8 reacties
- 6.7k weergaven
hoi, hoe voorkom ik disk overloaded bij het downloaden?
- 7 reacties
- 2.8k weergaven
ik krijg de hele tijd van die klote mailtjes van hyves dat iemand me wil toevoegen kan je dit op een of andere manier blokkeren. ik gebruik windows live hotmail
ik zoek een Gratis FTP site om ef met Dreamweaver te klooien iemand..? of is er een andere manier..?
Megashares
door Gast avd555- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik wil iets downloaden van Megashares. Het is een bestand van 600 MB maar je hebt daar maar een downoadpass van 250 MB. Iemand heeft me gezegd dat je dit kan oplossen door het downloaden met een downloadmanager. Ik heb er een gedownload en dan het eerste deel gedownload maar dan weet ik niet hoe het verder moet. Kan er iemand me plz helpen.
-
[glow=red,2,300]Hoe kan dit[/glow] en hoe krijg ik dit weg
Laatste reactie door Eagles, -
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
haa jongens, het is weer eens zover , iedere keer als ik mijn pc opstart komt de melding als ik op mijn account klik: dit is geen orginele versie van windows xp, klik hier om over te schakelen naar "litieme" (ofzoiets) software, of, wachten, dan moet je 5 sec wachten dan kun je pas annuleren doen, ik heb dit probleem vorig jaar ook al eens gehad, dit is toen toch door iemand verwijdert met ENORM veel moeite, kan ik het niet zelf verwijderen? heeft er iemand soms ook ooit deze melding gehad? en wat heb je er mee gedaan? ( ik weet niet hoe dit vorig jaar verwijdert is?) wie kan me helpen? bedankt!!!
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19266.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19271.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley,