Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3277 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
nou hoe zet ik me poorten open voor uTorrent want dat zeggen ze op de torrents side moet ik dat doen? en hoe moet ik dat doen?
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hoi, ik heb een groot probleem. mijn dvd driver wilt mijn films niet branden:hij gaat opeens van 0% naar 30, 40 en dan 100% daarna krijg ik een error vermelding.meestal heeft hij 10 minuten tijd nodig om de dvd te branden.wat moet ik nu doen? het lag bovendien niet aan de brandprogramma's aangezien ik al verschillende programma's heb toegepast. het lag aan die driver.
Laatste reactie door bambi1515, -
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
HuHu, Fans Kan het stukkie over de WoW server van duken niet meer vinden, iemand weet waar ik moet zoeken, Thnx..... BoBo
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 3.9k weergaven
Hallo dukeners Ik heb een vraagje: kan ik mijn Samsung E900 een andere kleur laten spuiten? Zoals Blauw ORanje zilver. Greetzzz, Jelmer
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 9.2k weergaven
Hallo, Ik heb met torrents een hele waslijst games gedownload. Dit zijn .jar bestanden. wat moet ik hier mee doen en hoe krijg ik ze werkend op m'n mobiel? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Hulsmans, -
- 12 reacties
- 4.1k weergaven
hallo, ik heb wat kleine filmpjes gedownload voor op mijn sgh E900 er staat in samsung pc studio dat hij mp4 ondersteund bij overige bestanden dus ik heb een mp4 converter gedownload, mp4 naar de telefoon, krijg de melding: dit is geen gelding bestands type :-[ dus hij gaat er niet op, moet ik hem soms naar een ander bestand converteren? en welke? ( het was eerst een .avi ) wie kan me helpen bedankt..
download dummy
door bosrat- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo ik heb hier de handleidingen na gelezen. Heb limwire geinstaleerd voor muziek heel goed. Maar films spelen niet! Ik ben dan naar adrenaline - traker gegaan heb me aangemeld maar ook dit lukt niet. Ik wil gewoon films met nl ondertiteling kunnen afhalen heeeeeeeeeeeelp bij voorbaat bedankt alvast.
Laatste reactie door bosrat, -
ik was laatst bij een vriend hij had hitmanpro nodig alleen op duken.nl staat te oude versie hij werkt nietmeer Duken doe er wat aan ;D
Laatste reactie door Duken, -
outlook 2007
door spillievd- 5 reacties
- 2.9k weergaven
mijn computer is een tijd kapot geweest en hij is nu juist hersteld. computer is van het werk van mijn vader en had dus de legale office 2002 versie. maar dat konden ze niet installeren omdat daarvoor een code nodig was en ze mochten die voor bepaalde redenen niet geven. dus heb ik office 2007 gedownload maar nu is mijn vader al zijn oude emails kwijt. weet iemand hoe ik die terug kan vinden want er zaten en paar belangrijke tussen. alvast bedankt, steven
Laatste reactie door spillievd, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
mijn laptop doet opeens raar: hij maakt van die harde geluiden + sissende geluiden(gaat hij soms ontploffen?). Wat is er aan de hand en hoe los ik het op?
Laatste reactie door Lennart, -
hulp nodig
door negativ- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hejjs ik heb een site nodig waar ik kan zien waar ik een relatief gezumuleerde tabel en grafiek en daarvan een boxplot kan maken. kent iemand zo een (wiskunde) site die me kan helpen
Laatste reactie door negativ, -
Brommercertificaat
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Ik moet volgende week op voor mn brommercertificaat.. Nu wil ik graag wat oefentoetsen maken (En niet die op CBR.nl) ,,ik heb ghoord dat hiervoor cd-roms zijn met toetsen..wie weet waar ik die kan downlaoden...of weet iemand misschien een andere manier..??
Laatste reactie door sjoedje, -
- 4 reacties
- 13.3k weergaven
ik hoop dat iemand me kan helpen, ik kom maar niet af van virtumonde!!!!!! moet echt van me pc verwijdert worden maar jah ik hoop dat iemand een licentie voor me heeft, heb er al een paar geprobeerd maar lukt niet echt!
Laatste reactie door Lennart, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
eej ik zag dat iedereen je emailadres kan lezen daar ben ik eigenlijk niet zo heel blij mee. ik d8 dat dat privé was zou daar nog wat aan kunnen gebeuren??
Laatste reactie door jobias, -
TUS Release
door TamSz- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Wat word hiermee bedoeld?
Laatste reactie door TamSz, -
help
door Gast- 3 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb een film gedownlaod via bittorrent maar eerst kon ik hem op de computer zien maar nu opeens niet meet want als ik er op klik krijg ik windows media player maar dan is de achtergrond groen maar ik hoor wel geluid watt moet ik doen
- 3 reacties
- 3.1k weergaven
ik heb laatst dvd gedownload (iso-bestand) maar hij is maar liefst 7.8 gb groot hoe kan ik deze nou verkleinen zodat hij toch op 1 dvd (4,7gb) kan??
Hoe kan ik .P3D openen. het liefts een programma om het te openen en niet een converter
Laatste reactie door Tim., -
Problemen na verwijderen IE 7
door Gast Mauro313- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb het volgende probleem. Ik heb vorige week internet explorer 7 verwijderd. Dit ging allemaal prima en ik moest mijn laptop opnieuw opstarten. Dit deed ik maar hij gaf aan dat hij het bestand iertutil.dll miste en ik kwam na het opstarten en inloggen niet verder dan een blijvend zwart scherm. Dit heb ik inmiddels wel op kunnen lossen. Nu heb ik alleen een probleem wanneer ik programma's zoals windows mediaplayer of outlook wil opstarten. Dan verschijnt er namelijk de volgende melding: Kan de ordinaal 56 niet vinden in DLL-bestand iertutil.dll Ik kan door deze melding in windows mediaplayer geen liedjes meer afspelen en in outlook kan ik geen e-mails meer o…
Laatste reactie door candesco, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
mijn beeldscherm vertraagt elke keer na 1 uur , nadat ik mijn laptop aanzet. gevolg: ik moet hem weer opnieuw opstarten. Wat kan ik er tegen doen? ik krijg de laatste tijd zoveel problemen op mijn laptop doordat ik een windows xp pro pack 2 opnieuw heb geinstalleerd. Had ik het van die problemen geweten dan had ik die xp niet opnieuw geinstalleerd.
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik denk er al 'n tijdje over, maar het komt er telkens niet van. Ik wil echt een profesionele site leren bouwen, zoals bijvoorbeeld duken of die van Erwin. Zou ieamnd mij misschien een stukje opweg willen helpen met bijvoorbeeld een site, tips of iets dergelijks? Ik heb Frontpage op m'n computer (maar weet niet eens of ik dit nodig heb) Ik hoor het graag, Groetjes Robin
hoi, hoe vind ik mijn BIOS?
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19522.0[/iurl]
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19497.0[/iurl]
- 13 reacties
- 3.5k weergaven
Hi, ik heb op Youtube gezien dat je spelletjes van de PC kan spelen met je PS 1 of 2 Controller daar voor heb je een soort van apparaatje dat je je PS 1 of 2 Controller in kan doen en dan aan de andere is er een USB stick en dat kan je dan in je PC doen en dat leek me leuk, dus ik heb het apparaatje gekocht voor € 9.99 bij de Intertoys. Ik kwam thuis en ging het uit proberen maar het lukt te niet, dus ik wil jullie vragen of jullie mijn kunnen Helpen want ik weet echt niet wat ik moet doen ! :'( :'( dit is de Link van YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nAUyVFb-s9o&mode=related&search= Alvast Bedankt O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door Wesley,