Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4278 discussies in dit forum
-
3 problemen
door Gast rubo- 6 reacties
- 5.9k weergaven
Ik heb zonet NFSU 2 en Prince of Persio The Warrior Within gedownload. En ik heb 2 installatie problemen. Als ik NFSU 2 installeer zegt hij plots dat f:/MOVIES niet vindt? En bji THe Prince of Persia The warrior Within, nadat ik CD 2 heb geopend zegt hij na een tijdje dat hij dat het verkeerde volume erin zit?? Dan heb ik nog een derde probleem namelijk: 2 jaar geleden had ik Enter The Matrix gekocht en met veel moeite kunnen installeren op mijn computer omdat het bijna niet erop ging van de fouten. Nu heb ik een nieuwe computer en als ik het wil installeren zegt hij ook dat er een verkeerde volume inzit net als 2 jaar geleden maar nu lukt het zelfs niet meer... Ik h…
-
game kopieeren
door Gast topkoks- 0 reacties
- 4.1k weergaven
hallo, ik heb het spel van the sims 2 van iemand op cd gekregen en het spel werkte pefect. nu is een van de cd\'s beschadigd. ik heb hem wel op mijn harde schijf staan. nu heb ik cd 2 van the sims 2 opnieuw gebrand maar maar als ik cd 1 heb geinstalleerd en hij vraagt om cd 2 blijf ik de melding krigen dat jij cd 2 moet hebben. kan iemand mij vertellen wat ik hier aan moet doen. mvg john
-
- 7 reacties
- 6.8k weergaven
kan ik een game kopen op het web bv. vie ebay en dit dan gewoon spelen op mijn pc. vraag het omdat er bij elke game toch een code zit die je moet ingeven en als die door een ander al is ingegeven kan ik het spel dan nog wel spelen of moet je daar iets speciaal mee doen??
Laatste reactie door repelsteeltje113,