Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
warcraft III
door Gast beefcake848- 1 reactie
- 3k weergaven
heej, ik heb warcraft III met uitbreiding gedowload met torrent. Het zijn 3 virtuele schijven, die ik heb geopend met daemon, ik heb ze geinstaleerd maar de crack staat apart op disc 3 met kenmerk alleen lezen. Ik kan het spel wel instaleren maar als ik op het icoontje op het bureaublad klik zegt hij dat de CD er niet in zit. Ik denk dat het er aan ligt dat de crack niet bij het spel zelf staat maar ik kan de crack niet verplaatsen. plz help mij BEEFCAKE
Laatste reactie door Duken, -
Cold Fear
door Gast opajoop- 4 reacties
- 3.6k weergaven
Ik heb een spel Cold Fear gedownload, gebrand met Alcohol120 en geinstalleerd. Alles verliep goed. Als ik nu de CD in mijn speler plaats en op Play klik dan krijg ik het volgende venstertje: Wrong Disc. Wie helpt mij aan een oplossing?
-
game installeren
door Gast denniss- 16 reacties
- 8.5k weergaven
Hoi Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb met bit torrent gta vice city gedownload. Nu het bestand helemaal binnen is wil ik t installeren. Het staat in 2 winrar mapjes en er staat een crack bij in het tweede mapje. Nu is mijn vraag hoe ik t moet installeren. Kan iemand aub uitleggen hoe? mvg willl
-
Cue Files : Waar Downloaden ??
door Gast bowie- 2 reacties
- 3.7k weergaven
Hey , weet iemand soms een goede site vol met CUE-files ?? Graag antwoorden please !!
-
Help Mij Kben N00b !!
door Gast bowie- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Hey, Ik zit met een probleempje : heb Stronghold2 gedownld met BitLord !! Nu heb ik 2mapjes elk met 2 bestanden , Dus Het Ziet er zo uit : CD1 --> 1 BINFile ,1 CUEFile CD2 --> 1 BINFile , 1CUEFile NU heb ik gehoort dat ik deze moet mounten ! Kan iemand mij helpen ?? PLease geef antwoord !! PS Kheb alcohol 120pro. al gedownload!!
top spin doet het niet
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb top spin gedownload en via daemin tools geinsteleert en een crack er ik gezet maar hij doet het nog niet ken iemand mij helpen??
-
Image branden van spelletjes..
door Gast rosa- 0 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo, Ik probeer een aantal spelletjes die ik heb gedownload te branden en daarna te spellen maar als ik alles heb geinstaleerd op mn computer en het spel wil gaan spellen dan zegt hij: PLEASE INSERT CD Ik heb geprobeerd om te branden met Nero en met Alcohol 120%. Weet iemand wat ik verkeerd doe..???? :ermm: De spelletjes zijn Warcraft en Simcity 4.
-
- 2 reacties
- 3.7k weergaven
kan je zien of je een goed game download dat ook daadwerkelijk werkt of moet je het maar wat op geluk doen. heb al een paar games gedownload die na installeren niet werken of dat er een ander game opstaat
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
welke programma?/
door Gast julernoff- 1 reactie
- 3.5k weergaven
welke programma ken je het beste gebruiken om games te downloaden
-
- 5 reacties
- 4.4k weergaven
heb de game hl2 gedownload en kunnen installeren alles gaat goed ik kan de game starten en beginnen te spelen maar als ik dan aan bij het eerste punt komt waar het game zelf saved komt de foutmelding van c++ runtime error en kan ik niet verder en schakelt de de game zelf uit. weet iemand wat ik hieraan kan doen
lego star wars
door Gast krcke123456- 1 reactie
- 4k weergaven
Ik heb lego star wars gedownload als iso en later met nero gebrandt en geinstaleerd dat ging prima. Als ik het wil spelen geeft hij verkeerde disc geplaatst aan . WIE KAN MIJ HELPEN?
- 3 reacties
- 16.9k weergaven
hoi, Hoe open ik een bin en een cue bestand van een game??
-
Vraag??
door dennis1988- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Help? Ik heb met alcohol 120% een virtuele schijf aangemaakt en voor het spel Tiger Woods 2005 (pro golf) probeer ik de installatie gereed te maken. Nu probeer ik de 3 schijven die dit spel bevat te schrijven op cd maar weet niet of ik nu de Cue of de bin file moet schrijven of allebei, want deze kan ik niet beide selecteren.Wat doe ik fout? Hij geeft bij het laden van het spel aan als ik in alcohol 120, schijf 1 laadt, dat hij de 2e schijf niet kan lezen wanneer ik deze laadt.Hoe kan dit? ik heb dit bij meerdere spellen gehad.Is er een manier om beide files (bin en Cue op een schijf te branden met dit programma? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. mvg NoKnow
Laatste reactie door dennis1988, -
flt bestanden
door Gast Patrick1978- 0 reacties
- 3.1k weergaven
hallo hallo ik heb een vraag , ik heb een pc spel gedownload en uitgepakt met hj splitter nu houd ik er 4 flt bestanden aan over ik weet alleen wat ik hier verder mee moet,branden?? uitpakken???? wie kan me hier wat meer over uitleggen ......... mvg tazzz
-
Programma voor Mac?
door Gast magomerlino- 1 reactie
- 3.9k weergaven
Ik zoek een programma waar ik op m\'n Mac kan downloaden. Ik gebruik nu limeware maar dat vind ik niet zo fijn. Weet je er één? Zeg t ff Alvast bedankt
-
spel branden
door Gast steefje- 3 reacties
- 9.1k weergaven
wie kan me helpen? Ik downlaod via xdcc daar haal ik game op. Die krijg ik in winrar zip bestand,hoe kan ik ze nu branden op een cd,moet ik een speciale programa moeten gebruiken om het spel te branden? Als ik de zipbestand open maak krijg ik meerdere bestand met het naam , RLD-SFN3 ook cue en bin. help help :blush:
Error na mounten en installeren van game
door Gast rewien10- 0 reacties
- 3.6k weergaven
Als ik het spel geïnstalleerd heb krijg ik dit: CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Ik heb het ook al geprobeerd met Deamon Tools (ook Alcohol 120%) maar dan krijg ik nog steeds hetzelfde bericht. Please help !!
-
programma om games te branden
door Gast Mark84- 4 reacties
- 9.8k weergaven
hoi ik heb een vraagje ik wil een spel copieren. is er een programma voor net zo iets als dvd shrink. graag een e-mailtje naar s.bruin15@chello.nl of reageer direct alvast bedankt
game kopieeren
door Gast topkoks- 0 reacties
- 4.4k weergaven
hallo, ik heb van iemand een gekopieerde versie van the sims 2 gekregen. nu wil ik die zelf ook nog op 4 cd\'s zetten maar als ik ze heb gebrand en het spel wil installeren start cd 1 gewoon op maar wanneer word gevraagd om cd 2 blijf ik steeds de melding plaats cd 2 krijgen. weet iemand wat ik daar aan kan doen
-
3 problemen
door Gast rubo- 6 reacties
- 5.8k weergaven
Ik heb zonet NFSU 2 en Prince of Persio The Warrior Within gedownload. En ik heb 2 installatie problemen. Als ik NFSU 2 installeer zegt hij plots dat f:/MOVIES niet vindt? En bji THe Prince of Persia The warrior Within, nadat ik CD 2 heb geopend zegt hij na een tijdje dat hij dat het verkeerde volume erin zit?? Dan heb ik nog een derde probleem namelijk: 2 jaar geleden had ik Enter The Matrix gekocht en met veel moeite kunnen installeren op mijn computer omdat het bijna niet erop ging van de fouten. Nu heb ik een nieuwe computer en als ik het wil installeren zegt hij ook dat er een verkeerde volume inzit net als 2 jaar geleden maar nu lukt het zelfs niet meer... Ik h…
-
game kopieeren
door Gast topkoks- 0 reacties
- 4.1k weergaven
hallo, ik heb het spel van the sims 2 van iemand op cd gekregen en het spel werkte pefect. nu is een van de cd\'s beschadigd. ik heb hem wel op mijn harde schijf staan. nu heb ik cd 2 van the sims 2 opnieuw gebrand maar maar als ik cd 1 heb geinstalleerd en hij vraagt om cd 2 blijf ik de melding krigen dat jij cd 2 moet hebben. kan iemand mij vertellen wat ik hier aan moet doen. mvg john
-
- 7 reacties
- 6.8k weergaven
kan ik een game kopen op het web bv. vie ebay en dit dan gewoon spelen op mijn pc. vraag het omdat er bij elke game toch een code zit die je moet ingeven en als die door een ander al is ingegeven kan ik het spel dan nog wel spelen of moet je daar iets speciaal mee doen??
Laatste reactie door repelsteeltje113,