Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 3.8k weergaven
dit is een torrent file heb er 7 uue over gedaan om het spel binnen te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo, ik heb help nodig, a.u.b.! Kan iemand mij vertellen waar kan ik PS2 spel \"Resident evil file2\" downloaden? Ik ben grote fan van horror spellen. Ik wil ook graag weten hoe kan ik cheat codes invoegen? Bedankt voor de help!!! Nataly[img size=150]
-
hoi hoe kan ik iso en bin bestanden omzetten zo dat ik ze spelen kan? :S groetjes wir123
-
sims 2+studentenleven+nachleven installatie
door Gast desteny19- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Ik heb nou dus al deze sims geinstalleerd(via cd\'s) maar nou wil ik ze dus spelen. Ik heb er ook wel losse image bestanden bij maar die kan ik niet laden via daemon tools of alcohol. Wie o wie kan me daarbij helpen? greetzz
-
fifa 2006: geen juiste cd...
door Gast avatar- 0 reacties
- 3.3k weergaven
Ik heb fifa 2006 gedownload, bewerkt met Daemon, geinstalleerd en.. het werkte prima. Maar...nu 3 dagen krijg ik bij de opstart van fifa 2006 de melding: \"plaats de juiste cd etc...\" Heeft dit iets te maken met de instellingen van Daemon? Of heeft dit een andere oorzaak? Graag jullie hulp! Alvast bedankt.
-
Probleem met virtuele schijf
door Gast polsax- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb een probleem met het starten van transport giant. Ik doe mount image, en dan slecteer ik cd1. Als ik vervolgens op play transport giant, krijg ik de fout melding: Please insert the original TransportGiant CD1 into your CD/DVD drive. Als ik dan in verkenner kijk naar mijn virtuele schijf, is de image van cd1 verdwenen.. Wie weet waar dit aan ligt? Alvast bedankt!
-
psp
door repelsteeltje113- 5 reacties
- 3.8k weergaven
is er al een mogelijkheid om psp games te vinden op internet
-
Fifa 96
door Gast gerda12- 9 reacties
- 3.8k weergaven
ik heb heeeeeeel lang geleden fifa 96 gespeeld, en toen ik hier laatst weer screenshots van zag, wou ik dat weer eens spelen. maar na zoeken op vele torrent sites vond ik nergens een torrent ervan! weet iemand anders een torrent van fifa 96 voor de computer te vinden? dan zou ik heeeel erg blij zijn :woohoo: :woohoo: desnooids is fifa 97 ook goed, maar het liefst fifa 96...
-
Zoo Tycoon 2
door kanerniksvan- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo,Ik heb zoo tycoon 2 gedownload met dc++ (.bin bestand van +-550 mb). Na het spel gedownload te hebben, heb ik het geïnstalleerd met deamon tools. Als ik het spel start, dan doen de voorfilmpjes het nog normaal, maar daarna krijg ik een scherm dat niet te lezen is. Het scherm is ook slechts voor 10cm x 20 cm gevuld, de rest is blauw. Wie weet wat ik hieraan moet doen?? Alvast bedankt. [img size=394]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/naamloos75.JPG [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
-
sims 2???????
door Gast hhdonker- 5 reacties
- 3.6k weergaven
mensen ik wil graag weten waar ik sims 2 gratis kan downloaden ik had een originele cd en die is ontploft:S in de cd:rom speler:S wat ik niet snapppppppppppppppppppp ben echt blij als iemand me kan helpen aan het adres kusjess ella [img size=250]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/1300763646.gif
.Iso
door Gast dianto- 3 reacties
- 3.3k weergaven
Hoi, Ik heb net een spel gedownload en het is een .iso file. Nu zag ik op de site staan dat je Alcohol 120 nodig had om het te branden. Maar kan dit ook met Nero? En zoja, hoe moet ik dit dan doen? Kan het niet met Nero, hoe werkt het dan met Alcohol? Als deze topic verkeerd staat, verplaatst iemand hem maar Alvast bedankt, Diek
-
GTA San Andreas
door Gast peugeotrenkum- 21 reacties
- 8.7k weergaven
weet iemand met welk programma je een goede GTA San Andreas kan downloaden die dan ook nog eens werkt?? pleas help me!
Kan je online gaan met een gedownload spel?
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 19 reacties
- 5.4k weergaven
Ik heb een aantal games (oa star wars battlefront, brothers in arms, rome total war, the battle for middle-earth, far cry, ...) gedownload, maar voor online te gaan lukt het nooit. Kan iemad mij helpen?
pro cycling manage no-cd
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 2 reacties
- 4.3k weergaven
Kan iemand mij helpen aan de no-cd crack voor Pro cycling manager Ik kan het nergens vinden.
-
procyclingmanager.ccd
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 4 reacties
- 4.2k weergaven
Ik heb van bearschare het game procyclingmanager.ccd gedownload, maar met alcohol 120 en deamon tools lukt het niet om dit spel te installeren. Weet iemand wat ik nu moet doen?
-
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
heb gta san andreas gedownload en geinstalleerd maar heb nu een probleem als ik gta met de verkenner open dan staat er een map hoodlum waar het gta.exe file instaat hier moet ik normaal toch een crack over kopieren ofniet? heb al geprobeerd met een crack van gamecopyworld maar als ik die over de file wil kopieren komt er telkens de foutmelding dat dit niet gaat, dat ik ellen kan lezen maar niet kopieren kan iemand helpen
-
Herkent virtuele CD-Rom niet
door Gast jone- 8 reacties
- 4.1k weergaven
Ik heb net mijn eerste spel gedownload en geinstalleerd. Ik heb via jullie site al uitgevonden hoe je een virtuele cd-rom aanmaakt. Ik heb het spel GTA st. Andreas via 120% alcohol geinstalleerd. Als ik het spel wil opstarten, geeft hij aan dat ik de verkeerde cd heb geinstalleerd. Ik snap hier niet veel van. Is hier nog iets aan te doen? Ik heb het ook geprobeerd met Deamon tools. Daar kreeg ik met hetzelfde probleem te maken. Kan iemand deze leek helpen?? Bij voorbaat dank. ps: Na wat nalezen, denk ik dat ik een crack nodig heb van www.gamecopyworld.com. Ik heb deze gedownload, maar weet niet hoe ik hem in het spel gezet krijg....
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
Mafia (Illusion Software): Crack nodig
door Gast dterhaar- 10 reacties
- 4.4k weergaven
Hey, Ik heb Mafia gedownload en alle files uitgepakt. Nu wil ik installeren, maar de compu vraagt om cd1. De files staan allemaal op cd. Kan iemand me helpen, ik zoek dus niet de no-cd crack maar de crack om te kunnen installeren. Thx
-
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
HaajHaaj,, Keb ff vraagje over hoe en waar ik sims 2 kan downloaden, zow dat ie ut dan ook goed doet,, En heb ik der dan owk nog n download programma voor nodig ofzz?? Tnx,,!! (K) anne :kiss: www.cu2.nl/0o-anne-o0
-
MS Office uninstall probleem
door Gast ria1324117163- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Ey, Ik heb een week geleden MS Office prof. 2000 gedownload en geinstalleerd. Maar nu wil ik hem weer uninstaleren. Maar dan krijg ik deze foutmelding: Ik heb al op op de MS site gekeken en daar staat ook wel wat op maar niet voor Windows XP. Systeemhersel kan ik ook neit doen want anders ben ik super veel data kwijt. Dus wat kan ik hier aan doen. Mischien iets met regedit ofzo. Jpee [img size=388]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/foutmelding.JPG
-
LEGO STAR WARS
door Gast romili9- 2 reacties
- 2.7k weergaven
yo ik heb dus lego star wars op cd-r staan gekregen van een vriend maar hoe akn ik hem spelen hoe moet dat precies ene crack erop zetten wnat heb hem gedownload maar als ik hem wil spelen staat er verkeerde disc geplaats.
-
installatie sims 2 university
door Gast gerda12- 2 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb de sims 2 gekocht in de winkel en geinstalleerd, maar ik wil nu wel eens wat nieuws, dus ik heb the sims 2 university (studentenleven) gedownload. Ik had 2 bestanden, cd 1 en cd 2, op cd 1 stond het spel en dat heb ik op een virtuele schijf gezet met alcohol 120% en geinstalleerd. maar toen ik het geinstalleerd had, en toen het spel wou opstarten, stond er zoiets als: \'controleer of de cdrom in je cd speler zit en start het spel opnieuw. ik ben toen op cd 2 gaan kijken, en daar stonden allemaal mappen en bestanden: map: crack map: tsdata winrar archief: compressed winrar archief: en-us_compressed winrar archief: es_compressed bestand: rungame in…
-
football manager patch
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Ik heb football manager de illegale versie staan op mijn computer en ik wil de patches installeren, maar dit gaat niet omdat hij telkens zegt dat het spel niet op de computer staat. Kan ik op een andere manier die patch installeren?
-
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
hey een vraagje. kan i games downloaden die normaal enkel op xbox of playstation2 uitkomen zoals bv. metal gear solid 3. en die dan gewoon op de pc spelen of gaat dat niet.
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
Alcahol 120
door Gast rubo- 9 reacties
- 9.2k weergaven
Ik gebruik Alcohol 120% al een tijdje om sims2 te spelen maar sinds kort krijg ik deze opmerking als ik het spel start: Cd-/dvd-emulatiesoftware gevonden. Schakel alle cd-/dvd-emulatiesoftware uit en herstart het spel Wat moet ik doen!