Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Weet iemand hier misschien al waar je fifa 06 voor de pc kan downloaden. Liefts ook dat je gewoon gelijk op internet kan spelen greetz
-
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb hier hl2 ligggen voor te spelen maar moet een steam account hebben. heb deze game van iemand gekocht. kan ik iemand zijn steamaccount krijgen en het paswoord of weet iemand hoe ik dit anders kan doen.
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2.7k weergaven
hallo mensen ik heb een groot probleem ik heb een pc met windows xp maar hij komt niet in windows als ik hem aanzet dan krijf ik textte zien en daar staat mdr fout wat moet ik doen help me aub groetjes ricardo
-
Quake 4
door Gast MalukuT- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Hoi, Ik heb een vraagje: Ik heb quake 4 geinstalleerd met de no-cd file. nu start hij hem netjes op, maar vraagt hij om een cd-key die ik in t begin heb ingevoerd. Als ik dezelfde invoer gebeurt er niets. Wat moet ik doen?
game kopieren
door Gast johni- 18 reacties
- 5.6k weergaven
Mijn broertje heeft nogal er nogal last van dat die mijn cd\'s en dvd\'s perongeluk express bekrast. Nu heb ik een spel waar ik dit liever niet mee wil laten gebeuren. Het is een gewoon gekocht spel uit de winkel en daar wil ik dus een reserve copie van maken. Iemand een idee hoe ik dit aanpak? Ik weet dat het niet mag enzo maarja vragen staat vrij :laugh: :whistle:
HELP! ps2 spel branden
door Gast geert VdP- 3 reacties
- 2.9k weergaven
kan iemand me helpen. ik heb net een omgebouwde ps2 gekocht en een paar spellen gedownload van emule en die gebrand met dcd decrypter. maar als ik hem 1 keer gespeeld heb en de volgende dag het spel weer wil spelen dan doet hij het niet meer! wat doe ik fout?
-
Virtuele cd opstarten lukt niet
door Gast wanda- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, Ik heb de Sims 8 in 1 gedownload en als ik met Daemon het icoontje \"Simscd\" aanklik, krijg ik de melding dat Daemon fouten heeft gegenereerd en sluit hij zichzelf af. Weet iemand wat er mis is/ kan zijn? Groetjes Els
-
wat te doen als:
door Gast michel445- 6 reacties
- 4.2k weergaven
beste mensen, wat te doen als: je met bittorrent een game hebt gedownload en hebt geïnstalleerd daemon tools of alcohol 120% erbij hebt gehaald hiermee de cd er zogenaamd in hebt gedaan klaar bent om te spelen en er op het allerlaatste moment in beeld verschijnt: \"Cd-/dvd-emulatiesoftware gevonden. Schakel alle cd-dvd-emulatiesoftware uit en herstart het spel.\" zonder die emulatiesoftware (daemon tools of alcohol120% natuurlijk) ben je nergens, branden op een cd is geen optie. wie kan me helpen met het laatste stapje, ik kom er niet uit bij voorbaat dank
ABC
door Gast lilyilona- 10 reacties
- 3.8k weergaven
Waarom gaan games bij mij zo langzaam terwijl ik hoor van mensen die met minimaal 100kb/ps downloaden gaat het bij mij max 20kn/sec. Ik gebruik ABC.. Wie kan mij helpen?
-
absolute mp3 splitter
door Gast karper- 1 reactie
- 2.7k weergaven
heeft iemand een key voor dit programma kan er geen vinden
Civilization IV
door Gast pimmiej- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb gisteren civilization IV binnen gehaald. Maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat. Heb daemon-tools gebruikt en alcohol, maar hij blijft vragen om de CD. Iemand een suggestie? Ik ben overigens nog niet zo handig met alcohol, dus misschien doe ik daar iets fout...
[F.E.A.R.]- Corrupte rar, zelfs na QuickPar
door Gast silvestervdberg- 11 reacties
- 3.7k weergaven
Na gister rond een uurtje of 6 de hele handel binnen hebben gehaald bleek er dus het een en ander mis te zijn. Nu ben ik na een paar uur nog steeds niet verder dan waar ik al was. Als ik de rar open krijg ik de error dat het bestand niet bekend en/of beschadigd is. Zelfs na QuickPar eroverheen gegooit te hebben werkt er nog steeds niks. Iemand enig idee?
- 5 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb met 2 spellen een probleem met het afspelen er van. (black and white 1 en mechwarrior 4) ik heb ze allebij geinstaleerd maar als ik ze wil afspelen vraagt ie om de juiste cd. wat moet ik nu doen ik gebruik deaomon tools en alcahol 120 heb ik ook al geprobeert..
Laatste reactie door sassert, -
wat voor file heb ik?
door Gast gilles- 10 reacties
- 4k weergaven
help... wat moet ik doen.. ik heb fifa 06 gedownload voor de xbox.. maar ik heb geen image files en ook geen bestanden die je zou kunnen uitpakken.. wat moet ik nu doen..??? help!!!
-
- 9 reacties
- 3.7k weergaven
hallow wie heeft er pro evolution soccer 5 of wie heeft een een link voor pro evolution soccer 5 voor de pc om te downloaden ik wil hem heel graag dus help me aub groetjes ricardo
Laatste reactie door GHIPHOP, -
- 6 reacties
- 7.5k weergaven
hallow ik heb een vraag ik weet echt niet hoe ik football manager 2006 moet downloaden ik gebruik emule maar ik weet niet echt welke bestanden die ik moet downloaden help me aub en ik zal jullie voor altijd dankbaar zjn alvast bedankt ;)of weet toevallig iemand waar ik hem helemaal kan downloaden dat ik hem gelijk heb bedankt
Laatste reactie door GHIPHOP, -
exe overzetten
door rct3- 6 reacties
- 3.9k weergaven
ik heb het spel mvp baseball gedownload en geinstallerd maar nu vraagt hij om de originele cd heb begrepen dat ik dan de crack moet plaatsen maar hoe werkt dat precies thnx
championship manager 5 language
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Ik heb net cm5 gedownload maar er zitten geen talen bij. Weet er iemand hoe ik hieraan moet geraken? met google vind ik het niet.
Laatste reactie door jacqueline50, -
fifa 2005
door Gast bilocan11- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi ik heb weer een andere fifa 2005 binnen. is compleet.+ no cd crack alleen als ik nu weer een vitruele schuif maak zegt die weer het zelfde please insert the correct cd-rom ,select ok and restart application ik word er gek van hoe kan ik dit oplossen
probleempje bij opstarten myst v
door Gast sergeannabel- 9 reacties
- 4.1k weergaven
Heb zonet myst v geïnstalleerd zonder problemen. Als ik nu de game wil opstarten krijg ik voortdurend volgende foutmelding \"emulator detected, please deactivate virtual drive and emulation software\" Ligt daemon tools hier aan de basis? Hoe kan ik dit verhelpen? Op de mds file zijn nergens cracks terug te vinden, dus dat kan het ook niet zijn? Kan iemand me uit de nood helpen, zodat ik niet voor niets 16 uur gedownload heb?
pc crasht na opstarten game
door Gast Jezuvis- 4 reacties
- 2.7k weergaven
hi all ik heb de laatste tijd problemen met het opstarten van nieuwe games. als ik de game heb geinstaleerd.en ik wil de game opstarten crasht mijn pc?? hij start dan weer opnieuw op,dit had ik voorheen zeer zelden. ik heb geen nieuwe hardware of zo geinstaleerd. mijn pc is ook schoon van adware,spyware,en andere troep schone register enz enz. dit gebeurd nu alleen met nieuwe games (battlefield2 ,serious sam2 ,earth 2160) de oudere doen het gewoon (zoals cod endergelijke) ik heb de cracks en patches altijd gebriukt zaoals ze horen ik heb het zelfs geprobeerd ,met anti blaxx (patched) ook geen resultaad in het logboek van xp system error staat het volgende Fo…
-
playstation1
door Gast sietjuh- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hoi allemaal hoe moet ik me playstation1 spellen rippen en welk proggie moet ik gebruiken alvastbedankt want ik ga het voor het eerst doen daarom die vraag alvastbedankt en allemaal heel fijnweekend gr baboeska
-
sims 2 update error
door Gast Jeroentje@12345- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik heb the sims 2 gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik een update voor dit spel van de site gedownlad, maar ik krijg die niet geïnstalleerd.. Ze vragen me cd4 in de cdspeler te stoppen. Dat doe ik, maar er gebeurt helaas niets. Hij herkent de cd niet, terwijl hij hem wel herkende tijdens de installatie. Iemand raad?
-
Worms 4 Mayhem
door Gast gidius- 3 reacties
- 3k weergaven
Weet iemand of deze al gecrackd is Of ten minste speelbaar want kep al een soort van crack kom in eht menu maar daarna sluit hij um automatish.
virtuele schijf
door Gast moonflower- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hoi ik heb net alles installert ook alcohol 120 % en nu is het klaar beide cd\'s als ik fifa 2005 wil spielen vraagt die om plaats cd