Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
cd/dvd-emulatie
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Ik krijg altijd het bericht: ER IS CD/DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN. SLUIT HET EMULATIE PROGRAMMA EN START HET SPEL OPNIEUW. Ik heb dit aan de hand met :FEAR en NFSMW . Moet ik ergens iets uit of aanvinken in windows.De spellen zijn voledig geinstaleerd met crack,toch lukt het niet. Kan mij iemand helpen die hetzelfde hebben meegemaakt?? GROETJES N.
-
Geacht Forum, Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
-
Kost Bittorent geld ?
door Gast sjak- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Ik download veel bij Bitlord maar vorige maand kreeg ik mijn rekening van Scarlet en ik moest 120€ bijbetalen omdat ik te veel heb gedownload !!??Niet egt intressant met mijn bouze ouwe !! dusjah maar mijn vraag is nu kost dat nu geld ? Dank Bij Voorbaat !
-
swap disc
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2.6k weergaven
kan ik een orginele swap disc ( voor playstation) kopieren??
-
Sims 2 gedownload en geinstalleerd.. start niet op
door Gast paj3- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Hi! Ik heb totaal geen ervaring met games downloaden enzo.. maar ik heb een gedownloade versie van de sims 2 gekregen, en hem zonder problemen geinstalleerd. Als ik hem opstart komt het erop neer dat hij de cdrom niet kan vinden.. er staat op de cdrom GEEN bestand/map met de naam Crack! Wat moet ik nu doen? HELP ME PLEASE , bij voorbaat dank
-
Heey! Ik heb laatste rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar als ik hem installeer (ik pak hem uit met deamon tools) krijg ik het bericht dat ik de cd moet invoegen... weten jullie raad?
Laatste reactie door sjost, -
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi, Ik heb virtual cd en nu werkt de originele fifa 06 dus niet. Ik heb vanalles geprobeerd, maar hij start even op en is dan weg. Er zijn heel veel tips over cracks en images. Is er iemand die mij stap voor stap kan vertellen wat ik moet doen en waar ik de juiste image/snelkoppeling kan downloaden??? Ik ben een leek, heb al meerdere topics gelezen, maar kwam niet verder dan wat downloaden en verder geen resultaat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En sorry als je het voor de 30e keer gaat uitleggen.
Laatste reactie door persik, -
- 5 reacties
- 5.2k weergaven
Beste download-professionals, Na dagen gefrustreerd geprobeert te hebben om Civilization IV aan de praat te krijgen wend ik me tot jullie!! Ik heb het spel gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik de image file geopend met Deamon Tools (en in Alcohol 120%) en geprobeert de virtuele image te hiden met Safe Disk 4 Hider en Antiblaxx. Maar nog steeds die melding: \"Instert correct CD-ROM\" IK WORD GEK!!! Zou iemand ASLJEBLIEFT in de bekende Jip en Janneke taal uit willen leggen wat ik stap voor stap moet doen vanaf dat ik het spel geïnstalleerd heb. Dat Antiblaxx snap ik niet echt namelijk. Deamon wel, dat gebruik ik al jaren. Maar volgens andere forums moet ik dus i…
-
No-cd crack Fm 2006
door Gast piki- 2 reacties
- 3.6k weergaven
wie kan mij a.u.b helpen met het vinden van de no-cd crack?? heb ook al geprobeert met dat anti blaxx geouwehoer maar ik kom er niet uit!!! HEEELLLPPPP!!!!
-
Avi naar xbox
door Gast frans22- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik ben een torrent gaan downloaden fifa 2006 voor de xbox. Kreeg ik nu wel geen .avi bestand binnen? Wat moet ik daarmee? Als ik het afspeel in winamp blokeert hij uiteraard. Kan het misschien dat een spel .avi een formaat is bij de xbox? Mercikes
Laatste reactie door Duken, -
spel van 3 cd's naar 1 dvd
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2.4k weergaven
ik heb een spel van 3 cd-roms. ik wil hem graah branden op 1dvd hoe doe ik dat???
Alcohol120_ instaleert niet
door Gast julernoff- 3 reacties
- 2.8k weergaven
hey bij mij instaleert hij nie hij geeft internal error 25001. 25005 enz aan wie ken me helpen pleas zo snel mogelijk
nokia n-gage
door Gast tyneke- 3 reacties
- 2.8k weergaven
eej ik heb een nokia n-gage gekocht en wil ik daar gedownloade spellen op spelen weet iemand wat ik met dat bestandje moet doen wat ik gedownload heb.
-
Age of Empires III torrent
door Gast nettie- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Hoi , Weet er iemand een goed werkende torrent van Age of Empires 3? zet hier dan de link ernaar neer A.U.B alvast bedankt mzzl
NFSMW start op maar sluit direct af
door Gast Dumpydog- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo, heb gisteren de ganse dag need for speed most wanted kunnen spelen, maar als ik vandaag het spel opstartte sloot het spel zich direc af :S weet hier mss iemand waar het aan kan liggenn??
-
waarmee ps2 back up maken
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Ik wil een back up DVD maken van mijn PS2 game. Ik heb fit met Alcohol120% geprobeerd, image bestand. Dus image maken> datatype = playstation2. Maar het \"vakje\" volgende blijft lichtgrijs dus kan niet verder. hoe moet ik dit oplossen? :ermm:
-
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Heey! Als ik een spel download krijg ik bijv. een bin bestand. Om deze te spelen moet ik hem openen het progje daemon tools. Als ik het spel op een cd wil zetten, kan ik het gewoon met een bin file met nero op een cd zetten, en dan doet hij het als ik het in de cd drive stop?
Laatste reactie door sjost, -
Gta San Andreas
door Gast tcooteman- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hallo, Ik kreeg van een vriend gta san andreas in een zip file. het was een .iso dus ik met daemen tools gedaan blablabla dus ik naar die aangemaakte drive, idd daar vind ik alle files zoals het hoort, maar als ik hem open gaat alles heel traag en als ik op setup.exe of install.exe druk zegt hij dat het geen geldige win32 applicatie is...?! druk ik nog een keer loopt de computer onmiddelijk vast. Weet iemand hier een oplossing voor of weet iemand een andere plek waar ik Gta San andreas kan downloaden? het liefst geen torrent maar gewoon van internet alvast bedankt,
Probleem Pro Evolution Soccer 5
door Gast dennis6006- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Luitjes, Ik heb zojuist PES 5 gedownload, maar ik krijg het niet geinstalleerd. In de gedownloade map zitte een hoop .rar bestanden. Ik open dus een van deze bestanden in WinRar, en ik zie dat er weer een .rar bestand in zit. Deze open ik dus ook en ik kopieer de inhoud van die map naar een plek op mijn harde schijf. In de map zit onder andere 2 windows installer pakketten: * Pro Evolution Soccer 5 * ISScript9 Ook zitten er de volgende toepassingen in: * Setup * Autorun * instmsia * instmsiw Wanneer ik een windows installer pakket wil openen, geeft ie deze fout: \" Kan dit installatie pakket niet openen. Neem contact op met de leverancier van de toepassing om …
-
complete cd,s downloaden
door Gast karper- 6 reacties
- 10.2k weergaven
wat is het best programma om complete cd,s te dwonladen dan beboel ik dat het geen losse nummers zijn maar 1lange
key
door Gast karper- 0 reacties
- 2.9k weergaven
heeft iemand een key voor mp3 splitter & joiner 2.8
-
goede torrent
door Gast larissa1324117163- 14 reacties
- 4.3k weergaven
weet iemand een goede site voor deze torrent? o, srry ik was vergeten erbij te zetten voor welk spel :blush: warcraft 3 reign of chaos
-
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Wie o wie kan mij helpen. Ik heb FM 2006 gedownload en probeer hem op te starten via Alcohol of Daementools. Ik krijg steeds de melding CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Ik snap er niks van, wat moet ik doen om het spel te kunnen spelen??? Alvast bedankt voor de hulp.
Laatste reactie door pjoont, -
rct 3 fixed image??
door Gast gilles- 4 reacties
- 2.6k weergaven
weet iemand waar ik er 1 kan vinden??? die normale cracks doen t bij mij niet
-
Norton Antivirus Trial verlengen.
door Gast dennis6006- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Mensen, Ik heb pas een nieuwe PC gekocht en daar zat dan zon \"trial\" op van Norton Antivirus, dus dat ie maar voor 90 dagen geldig is. Nu zou ik graag willen weten hoe je die datum kan verlengen zonder ervoor te betalen.. Ik hoor het graag van jullie! Thanks zovast Gr. Luca