Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
Laatste reactie door Nieuws, -
Xlink Kai
door shadowwatch- 2 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo mensen ik heb een probleem ik probeer via Xlink kai online te gaan met mijn xbox maar het programma sluit zichzelf telkens af en zegt dat ik mijn poort moet forwarden terwijl mijn routers staan ingesteld op UPnP aan waardoor dit niet zou hoeven iemand een oplossen?(ik heb 2 routers bij allebei instelling UPnP aangezet deze 2 zijn ook met elkaar verbonden gaat om een thomson speedtouch 780 en een linksys WRT160N) alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 18 reacties
- 3.7k weergaven
hey, ik las laatst iets over Xlink kai en XBconnect het schijnt dat je er gratis mee op Live kunt... is dit waar?? of is dit alleen op private servers?? en welk programma is eigenlijk het beste? kan iemand me hier wat uitleg over geven? alvast bedankt!! O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb vaak eens gehoord dat je via iets genaamd Xlink Kai gratis on-line voor op de xbox kon (of iets in die richting). Meestal dacht ik dat het werd gebruikt als je gebannt bent van live. Maar ik ben niet gebanned maar ik heb alleen geen live. En wil ik dat liever ook niet kopen. Maar als ik nu lees op de website van Xlink Kai kan je dus gratis on-line spelen, klopt dat? Maar mijn vragen zijn: kan het dus met een bestaand xbox (silver) account, kan je gebannen worden als je het gebruikt, hoe gebruik je het precies. Ik dacht dat je ping ofzo precies 30 moest zijn, klopt dat? Ik hoop dat iemand me misschien meer kan uitleggen. Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Beste duken leden, Het lukt maar niet om Luigi Bowsers inside story voor de ds te spelen ik weet dat er een beveiliging op dit spel zit. Ik had wat onderzoek gedaan op google.nl en daar stond dat het wel werkt met andere firmware voor de R4 flashkaart maar het lukt nog steeds niet iemand sugesties wat ik nu nog kan doen? Mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
YSMenu Alternatief voor R4 Clones en meer! De kaartjes die gaan besproken worden in dit topic: R4sdhc TTDS TTDSi M3Real M3iZero DSONE DSONEi R4 DSTTi Gold DSTT Advance R4 Gold En alle overige R4 clones Inleiding: Dit topic gaat over YSMenu een alternatieve Firmwire voor R4 Clones, TTDS, TTDSi, M3Real, M3iZero, DSONE en de DSONEi. Ik heb dit topic aangemaakt omdat er alleen een ander topic bestaat over Wood firmwire. Persoonlijk vindt ik die firmwire niet zo goed en daarom heb ik dit topic aangemaakt. Ikzelf heb de bovenstaande kaartjes zelf ook en weet dus ook dat het werkt. Flashcard kopen: Tegenwoordig is het verboden om fla…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Zack Zero-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Zack Zero-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Zack.Zero-RELOADED Releasedatum: 29 april 2013 Retail Datum: 29 april 2013 Bestandsnaam: RLD-zackzero Bron: Stream Grootte: 880 MB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 80/100 Uitgegeven door: Crocodile Entertainment Ontwikkeld door: Crocodile Entertainment Omschrijving Zack Zero neemt je mee op een actievolle platform avontuur met een ongelooflijke 3D-graphics en de speelbaarheid en het enter…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 5.3k weergaven
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van de xbox 360? Ik wil het misschien zelf gaan doen is dit mogelijk met een sata kabel? Ik vond deze tutorial op het internet maar weet niet of die up to date is http://members.home.nl/v.tongeren/xbox360/ en blokkeert microsoft je de toegang tot xbox live? bijvoorbaad dank,
Laatste reactie door gluon, -
Zero hour
door DutchFighter- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Ik speel zero hour en nu maak ik gebruik van hamachi om tegen vrienden te spelen (ik heb de game wel legaal) maar telkens krijg ik dat er een mismatch is weet iemand een oplossing hiervoor ik draai Vista Home Premium 32Bits en we hebben allebei Zero Hour niet gepatched Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door spraayer, -
Zien of xbox360 gebanned is
door Gast Vlutje- 15 reacties
- 5.2k weergaven
Ik heb op marktplaats naar wat accesoires voor mijn xbox gezocht(chatpad, extra controller, netwerk adapter) voor mijn xbox360 en heb nu iemand die dit aan mij verkoopt, en misschien ga ik hier vandaag nog langs, maar er zitten ook 2 xboxen bij(alles bij mekaar kost net zoveel als met beide xboxen, dus die neem ik ook):1 met RROD en 1 die geflashed is maar niet gebanned(zegt hij), hoe weet ik zeker dan de geflashde niet gebanned is? Kan ik dit zien op het hoofdmenu ofzo? En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen? mvg, Niels
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
zijn er la tale hacks for exp of kan ik alsjeblieft een acc krijgen van iemand die niet meer speelt ?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
zijn er thema`s voor de wii menu die je als achtergrond en de hand in plaats is van een master sword
Laatste reactie door geraldo13, -
Zoek Ds spellen
door elene- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Wie kan mij helpen aan Het huis Anubis DS download En Style Boutique DS download EN GRAAG HULP EN ADVIES IS ALLEMAAL NIEUW VOOR MIJ' WIE O WIE
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hey, Ik heb net FIFA 09 gedownload maar ik vind geen werkende key :'( Zou iemand mij hierbij een handje willen helpen? Dank bij voorbaat Dennis
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik wil zombie mode doen lan, maar dat lukt niet. Hij zegt dat die code al door een andere pc word gebruikt terwijl we andere codes hebben :-[ Heeft iemand de oplossing?
Laatste reactie door Robin, -
Zoo Tycoon 2
door kanerniksvan- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo,Ik heb zoo tycoon 2 gedownload met dc++ (.bin bestand van +-550 mb). Na het spel gedownload te hebben, heb ik het geïnstalleerd met deamon tools. Als ik het spel start, dan doen de voorfilmpjes het nog normaal, maar daarna krijg ik een scherm dat niet te lezen is. Het scherm is ook slechts voor 10cm x 20 cm gevuld, de rest is blauw. Wie weet wat ik hieraan moet doen?? Alvast bedankt. [img size=394]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/naamloos75.JPG [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
-
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Als ik bijna op het eidn van de 2 van de 3 cd's ben, krijg ik de melding: Fout 1350. Fout bij het lezen van D:\Files\x301_000.z2f. Controleer of het bestand bestaat en of u er toegang tot hebt, Hert bestand bestaat wel, en als ik het wil openen zegt hij:"kan geen programma vinden om te openen. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik die error niet krijg? alvast bedankt!
Laatste reactie door roosjaaa, -
- 1 reactie
- 6.5k weergaven
Hoi, mijn broer heeft het spel zoo tycoon 2 ultimate edition gekocht. Echter is deze met de cd vaak weg als ik het speel. Nu is mijn vraag hoe kan ik het spelen zonder cd? Ik had al een no-cd crack gedownload maar deze was engels en ik wil hem graag nederlands spelen (net als ik hem speel via de cd) ook krijg ik hem met cd niet opgestart dan krijg ik deze foutmelding mijn broer heeft ook windows 8 en krijgt hem wel werkend.
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb het spel Wanted: Weapons of Fate gedownload en als ik het op start en een new game aanmaak dan kom ik in de eerste level en dan zitten overal zwarte vlekken op en na een paar seconden is alles zwart en hoor ik nog alleen maar geluid en het spel zelf gaat gwn verder ik heb via google nog meer mensen gezien die het zelfde probleen hebben maar dat is allemaal engels en daar kan ik geen wijs uit kan iemand mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo, Ik heb de software arm7fixa gedownload en een spel omgezet tot nu toe alles gelukt, maar als ik het spelletje wil spelen dan krijg ik een zwart beeld. Wat doe ik fout?? Gr. Mireille
Laatste reactie door Wesley, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy,