Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 999 weergaven
hallo iedereen, ik heb een taalprobleem, ik heb net CoD5: WaW gedownload...maar hij is in het duits :S is er een mogenlijk heid om de engelse taal toe te voegen via een map of eender te downloaden en te vervangen/toevoegen? alvast bedankt, Ledgick
Laatste reactie door ledgick, -
The Godfather PS2 leuk?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 999 weergaven
Is The Godfather voor de ps2 leuk? Iemand ervaringen mee? :-\ Omdat ik een meisje bent betekent het niet dat ik niet van moord houd
-
- 0 reacties
- 996 weergaven
hey, ik heb battlefield 2 geleend en geïnstalleerd,maar de eigenaar wilde de cd terug ik wilde het blijven spelen dus ik downloade een crack en kopieerde de boel naar de juiste plek. toen ik hem opstartte kreeg ik eerst een zwart scherm en daarna maar startte de game verder niet. ik heb daarna nog andere cracks gedownload, maar met alle cracks heb ik hetzelfde probleem iemand hulp?
Laatste reactie door robertvg, -
Mobile game
door zwarthoed94- 0 reacties
- 979 weergaven
Ik zojuist een spelletje (pokemon) gedownload voor op me mobiel en hoe weet ik of het gratis is of, of het over mobiel internet gaat want ik heb namelijk geen mobiel internet.
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 1 reactie
- 975 weergaven
hee weet iemand hoe ik bij guitar hero world tour voor de pc een online acount kan maken want ik weet niet wat ik bij licens moet invoeren en hoe dat moet aan elkaar of streep er tussen? en hoe kan ik het probeel oplossen
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
[table][th] Fallen Enchantress Legendary Heroes-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fallen Enchantress Legendary Heroes-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fallen.Enchantress.Legendary.Heroes-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-felnd Bron: Stream Grootte: 3,074 GB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgeg…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 968 weergaven
http://gamesplaza.mobi - Gratis games voor op je mobiele telefoon. Hier is ook fun zoals ringtones, video’s, wallpapers en screensavers te vinden voor je mobiele telefoon! - allesisgratis.mobi Heel chill! O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 963 weergaven
Hallo medevrienden ik wil graag meningen weten over de E 3 en wat jij het liefste zou kopen. Het leukste vond ik wel de knaller van Sony en Nintendo omdat ze heel veel nieuwe dingen gaan maken en gaan zich ook ontwikkelen. Ik ben ook een the legend of zelda fan dus, Legend of Zelda: The skyward swords ga ik kopen en ik ga zekerweten 3 ds kopen en killzone 3
Laatste reactie door geraldo13, -
Project entropia
door Phairdy- 0 reacties
- 961 weergaven
hoi, ik ben sinds vandaag project entropia wezen spelen want het leek mij wel een leuk spel. alleen ik snap er nog niks van :-X dus... mischien iemand hier die veel ervaring heeft met dat spel en mijn mentor wil zijn graag! O0 alvast bedankt voor de hulp!
Laatste reactie door Phairdy, -
Far Cry 1 engelse map
door T0K- 0 reacties
- 958 weergaven
Hallo, Ik heb laatst Far Cry 1 voor de PC via bittorrent gedownload. Jammer genoeg is het in het Russisch . Het is opzich nog wel speelbaar, maar in het engels is toch wel makkelijker . Ze hebben de map met de engelse teksten gemod. Heeft iemand een origineel van deze map??? Zodat ik de game weer in het engels kan spelen? Alvast Bedankt, T0k,
Laatste reactie door T0K, -
groene waas over scherm
door Gast Twit12- 0 reacties
- 956 weergaven
hoi, ik heb mijn wii nu verbonden aan mijn pc monitor (lcd 22''), via een verloop kabeltje component>vga. Alleen als ik nu ga spelen komt er een groene waas over het scherm. Dan laat ik hem zelf de kleuren instellen dan zie ik dat hij langs de juiste kleur komt maar dan door schiet. ik heb zelf ge probeert de kleuren intestellen maar dat lukt niet. ik heb het nu zo staan: groen 50% rood 50% blauw 50% en de contrast en helderheid beide op 50%. zelf van alles geprobeerd, is er iemand die mij kan helpen of hier ervaring mee heeft? groeten, roelvdm3
-
- 0 reacties
- 946 weergaven
Hoe kan ik de gemiddelde leeftijd van een team vinden?
Laatste reactie door maartenr, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
[table][th] Rotastic-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Rotastic-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Rotastic-PROPHET Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 456 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: Dancing Dots Omschrijving Rotastic, navigeren elke cur…
- 1 reactie
- 937 weergaven
Hoi mensen, ben nieuw hier en ik kick meteen af met een old-skool gerelateerd vraagje. Zit momenteel ff in zon fase waarin ik die oude games van de zogenaamde good old days aan t checken ben, lol denk aan age of kings,abes oddysee,commandos,red alert, en kwam gisteren dus aan een linkje voor Resident Evil 1 voor de PC, nou ff snel gedownload dus en het was een .iso-bestandje, dus ik probeer dat ding the mounten om te installen,maar dan geeft tie het volgende aan: ---This only runs on windows 95--- kan het hele geval dus niet installen? ik run mijn laptop op windows vista. weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? patch zoektochten lukken niet echt tot dusver,maar hoorde …
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Heej, ik net na de release Hell's Highway gekochte en geïnstalleerd. De game was erg vet en nu wou ik hem laatst opnieuw installeren (mn pc was gecrashed namelijk) maar krijg nu vaak de ene fout melding na de andere. Af en toe lukt het om de installatie toch te activeren, maar halverwege stopt de installatie en sta je gewoon weer op het bureaublad. Weet iemand hoe je dit kan oplossen of wat ik fout doe? Want een orginele game wil ik toch wel vaker dan 1 keer kunnen spelen. Greetz Njitram
Laatste reactie door njitram, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
Hallo Iedereen, Ik denk dat er vast meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar kon in de geschiedenis niets erover vinden dus hier mijn probleem: Ik heb een illegale versie van Unreal Tournament 3. Om de campaign te saven heb je een account nodig. Omdat mijn versie illegaal is kan dit dus niet. Kan ik op een andere manier mijn campaign saven en zo de volgende keer door kunnen spelen? Alvast bedankt voor de reacties, Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
als ik besig ben met het instaleren van nfs 2 komt er dit te staan aan het einde: het bestand staat er wel, hoe kan ik ervoorzorgen dat het die bestand ook vind? Post Merge: mei 05, 2009, 04:49:26 pm heeft niemand een oplossing?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 864 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36278.0[/iurl]
- 1 volger
- 0 reacties
- 835 weergaven
Maart 2025 belooft een spannende maand te worden voor gamers. Maak je klaar voor een scala aan nieuwe titels die je PC en consoles zullen veroveren. Van vechtende zombies tot het runnen van een museum, de keuzes zijn eindeloos. Maar hoe weet je welke spellen je tijd en geld waard zijn? In dit artikel verkennen we de meest opwindende speluitgaven van maart 2025. We geven je een overzicht van de gameplay, functies en enkele aandachtspunten. Van bekende series zoals Assassin's Creed tot nieuwe titels die hopen op een doorbraak: markeer je agenda! Hier is jouw gids voor de must-play games van maart 2025. Killing Floor 3: Een Bloedige Terugkeer naar de Zed-Slaying Actie …
Laatste reactie door Girev, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 824 weergaven
Monster Hunter Wilds: Eerste Indrukken en Wat te Verwachten Voor je Koopt De "Monster Hunter"-franchise heeft een indrukwekkende ontwikkeling doorgemaakt. Met de lancering van "Monster Hunter Wilds" betreedt de serie een nieuw tijdperk vol innovaties en verbeteringen. Deze game belooft een meeslepende ervaring met een schat aan inhoud, en het lijkt wel of het de hoogtepunten van eerdere delen perfect samenvat. Na het succes van "World" en de vernieuwingen in "Rise" lijkt "Wilds" de natuurlijke evolutie te zijn, maar er zijn zeker enkele aspecten die voor discussie kunnen zorgen onder de fans. Hoe dan ook, deze game biedt vooral veel plezier! Verkenning van het V…
Laatste reactie door Girev, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 292 weergaven
April 2025 staat voor de deur en belooft een opwindende maand te worden voor gamers wereldwijd. Met een scala aan nieuwe game-releases voor PC, PS5, Xbox Series X/S en Nintendo Switch, is er voor ieder wat wils. In dit artikel lichten we de top 10 nieuwe spellen uit die je zeker niet wilt missen. Laten we ontdekken wat deze maand in petto heeft! 10. Into the Dead: Our Darkest Days Platform: PC Release Datum: 10 april 2025 Begin onze lijst met “Into the Dead: Our Darkest Days”, een meeslepende survival-horror game die je plaatst in een wereld vol dodelijke zombies. Voor de liefhebbers van spanning en uitdaging in een post-apocalyptische setting is dit dé game om j…
Laatste reactie door Girev,